Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agron ongelmat  (Luettu 11296 kertaa)

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Agron ongelmat
Giuseqqe Verbi on mun lempparimuusikko.

 ;D


Täällähän varsinainen valehtelijoiden klubi.

Verbi mikään muusikko oo. :o Soon kuvanveistäjä. Saksalainen.
Ei pie paikkoonsa. Se Verbi oli italialainen puuseppä jonka nenä kasvoi aina kun se valehteli.


Vivalti oli se puuseppä. Vai oliko se Valentiino. No kuitenkin. Akat siitä tykkäs.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

yks.9

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2741
  • apunimimerkkiä v#tuttaa : )
Vs: Agron ongelmat
Giuseqqe Verbi on mun lempparimuusikko.

 ;D


Täällähän varsinainen valehtelijoiden klubi.

Verbi mikään muusikko oo. :o Soon kuvanveistäjä. Saksalainen.
Ei pie paikkoonsa. Se Verbi oli italialainen puuseppä jonka nenä kasvoi aina kun se valehteli.


Vivalti oli se puuseppä. Vai oliko se Valentiino. No kuitenkin. Akat siitä tykkäs.
Niinpä olikin, oikeessa oot. Se jonka nenä kasvaa pitemmäksi puhuessaan onkin pääministeri Katainen

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Agron ongelmat
Giuseqqe Verbi on mun lempparimuusikko.

 ;D


Täällähän varsinainen valehtelijoiden klubi.

Verbi mikään muusikko oo. :o Soon kuvanveistäjä. Saksalainen.
Ei pie paikkoonsa. Se Verbi oli italialainen puuseppä jonka nenä kasvoi aina kun se valehteli.


Vivalti oli se puuseppä. Vai oliko se Valentiino. No kuitenkin. Akat siitä tykkäs.
Niinpä olikin, oikeessa oot. Se jonka nenä kasvaa pitemmäksi puhuessaan onkin pääministeri Katainen

Olisko sama kaveri, jota sielläpäin kutsuttiin pinokkioksi  :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Agron ongelmat
Timqqakin qanis Urqilaista. :-D

Olen nähnyt läheltä lentoasemalla ja komia on luonnossa...

Viimeksi muokattu: 18.12.12 - klo:07:25 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Agron ongelmat
sampon sukua????                             kyllä aake yllättyy kun kerron ens kerralla.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Agron ongelmat
sampon sukua????                             kyllä aake yllättyy kun kerron ens kerralla.

 Tarkootatko Lampisen Sampoa. Rauha hänen sielulleen.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8149484

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26132
  • vastustan
Vs: Agron ongelmat
mulla kirjotukset perustuu netissäkin oleviin tietoihin :)

ei paljon auta siinä talojussinkaan valitukset :)

Sieltä löytyy mm. tukierot: maidon tuotantotki AB: 2,8 s/l, C-alue 7,7-30,6 s/l.

AB-alueen Nuorten tuottajien tuki poistettu jo 1990-luvulla MTK:n vaatimuksesta, C-alueella maksetaan edelleenkin.

ym ym
miks sää sitte aikoinaan siirryit viljaan, eikös sulla ollu elukoita, ja eikös tämä siirtyminen tapahtunut ennen euroaikaa :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Seqebeus...
  Agron weppimestari on todella saamaton. Sanoo poistavansa henkilöön suuntautuvan kiusanteon. Ei halua sitä tehdä.
Pakko vetää liinat kiinni, jotta jotain tapahtuu.
   Asioista pitäisi pystyä riitelemään viemättä sitä henkilökohtaisuuksiin. Pohojalaaset ovat vaan niin lapsellista porukkaa, etteivät pysty vastaamaan verdaalilahjakkuuksille.  :)
Ootko sinä, sepedeus, verdaalilahjakkuus ::) ::) :D

  Sen saa jokainen pienessä päässään miettiä.  ;)

  Pohojalaasten mielestä Peltojenviljelijä on.  :o
Sepedeuksen kannattaa patentoida ihtensä jos kerran oot verdaalilahjakkuus: oot nimittäin ainutlaatuinen  ;) Voit sitten näyttää ihteesi maksua vastaan kiinnostuneille, teet vielä tilin tuolla erikoisuuvellasi..... ::)

  No ei helevata, sanoo aina eräs jokaisen täällä tuntema. Täysin pohojalaasta tosikoa käytöstä. Olenko millään muotoa itsestäni kirjoittanut. Aivan yleisellä tasolla olen Agron alusta seurannut. Heti jos jää hiukka alakynteen niin vetästään henk koht. Aivan lapsellista.  ;D

 ;D  ;D  ;D  ;D    Verdaalilahjakkuus Seqebeus ei näköjään vieläkään tajua, mistä on kyse...     ;D  ;D  ;D  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19308
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Bilbo...
Giuseqqe Verbi on mun lempparimuusikko.

 ;D

Saamieni tiedustelutietojen mukaan Seqebeuksen vaimolla on bilbo...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Agron ongelmat
mulla kirjotukset perustuu netissäkin oleviin tietoihin :)

ei paljon auta siinä talojussinkaan valitukset :)

Sieltä löytyy mm. tukierot: maidon tuotantotki AB: 2,8 s/l, C-alue 7,7-30,6 s/l.

AB-alueen Nuorten tuottajien tuki poistettu jo 1990-luvulla MTK:n vaatimuksesta, C-alueella maksetaan edelleenkin.

ym ym
miks sää sitte aikoinaan siirryit viljaan, eikös sulla ollu elukoita, ja eikös tämä siirtyminen tapahtunut ennen euroaikaa :-\ :-\ :-\ :-\

Se on se sama syy kuin on useimmilla, joilla tuotantosuunta on vaihtunu, kun vaimo lähtee muihin hommiin tai ei edes koskaan ole alkanut navettahommiin, niin isäntä laittaa lehemät teurasautoon ja keskittyy ite konehommiin  ;D ;D ;D
Veetin muija on opettaja ja tuskin koskaan edes harkitsi hommien vaihtoa veetin navettaan  :o