Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Katkeruus  (Luettu 38003 kertaa)

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus
^Oletatko minun katkeroituvan tuosta?

En varsinaisesti. Ei vaikuta minun veroäyriin hevon*****humppaa  :-*

No pitäisikö minun nyt loukkaantua, kun et oleta minun edes katkeroituvan?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Katkeruus
Stig ajelee mahdollisimman mukavilla ( lue uusilla) koneilla. Hommat sujuu ja maistuu mukavalta. Muutaman vuoden välein kun vaihtelee ja vähän merkistä toiseen, niin pääsee pienillä välirahoilla. Helppoa.

No niinhän ne svenssonit Suomessa aina.
Haistankohan Zetorin kommentissa pientä katkeruutta?

Petri

 Ei kait nyt sentään... tosin sitä epäiltiin jo ketjun alkupäässä. Pimeä vuodenaika vaan risoo sitä, kait se siitä taas kevättä kohden piristyy?  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Stig ajelee mahdollisimman mukavilla ( lue uusilla) koneilla. Hommat sujuu ja maistuu mukavalta. Muutaman vuoden välein kun vaihtelee ja vähän merkistä toiseen, niin pääsee pienillä välirahoilla. Helppoa.

No niinhän ne svenssonit Suomessa aina.
Haistankohan Zetorin kommentissa pientä katkeruutta?

Petri

 Ei kait nyt sentään... tosin sitä epäiltiin jo ketjun alkupäässä. Pimeä vuodenaika vaan risoo sitä, kait se siitä taas kevättä kohden piristyy?  ;)

Kaikenlaisia hymiöitä.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Katkeruus
 :-X


teidän kylällä ei taida kovin suuria viljelijöitä ollakkaan persjalkaisia vain::)
No on kyllä muutama alle sadan hehtaarin kyllä,mut suurimman osan pelloista omistaa 100-200 välillä olevat viljelijät,tuo belkkumieskin kuuluu siihen ryhmään..
[/quote] :-\Joo o tälläkylällä ei taida olla montaakaan edes 100ha rikkojaa. Enempi niitä 50ha ja alle. Mut silti uutta 6mukista peuraa ja maseratia pukkaa isännille. Tulimuuten yks uusi belaroiskiski jokuvuosisitte! Ja kuskilla on useampi niitä belkkuja ja Isosti rintakarvoja! ;D ;D
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Katkeruus

Muutamat isännät kerran jutteli uutta traktoria tilatessa että pitää olla hyvät ja mukavat työskentelyolosuhteet ettei käy terveyden päälle. Samaan aikaan kun isäntä täppää muutaman sata tuntia vuodessa, emäntä raataa navetassa kulumavikoineen joka jumalan päivä tunteja laskematta. Siinä on poijjaat kokonaisuuden hahmotus huipussaan!  :-\

Varsinaiseen aiheeseen liittyen, katkeruus on minusta niin vahva tunne että jos sitä tuntee näihin maataisteluvehkeisiin liittyen niin melkeinpä suosittelisin hakemaan apua.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Katkeruus

Muutamat isännät kerran jutteli uutta traktoria tilatessa että pitää olla hyvät ja mukavat työskentelyolosuhteet ettei käy terveyden päälle. Samaan aikaan kun isäntä täppää muutaman sata tuntia vuodessa, emäntä raataa navetassa kulumavikoineen joka jumalan päivä tunteja laskematta. Siinä on poijjaat kokonaisuuden hahmotus huipussaan!  :-\

Varsinaiseen aiheeseen liittyen, katkeruus on minusta niin vahva tunne että jos sitä tuntee näihin maataisteluvehkeisiin liittyen niin melkeinpä suosittelisin hakemaan apua.

  Just noinhan se menee monissa tapauksissa,ja jos tosissaan katkeroituu tai kadehtii toisten touhuja olis ehkä syytä vaihtaa alaa..

realisti

  • Vieras
Vs: Katkeruus
Juu, tässäkin vähän matkan päässä on parinkymmenen lehmän tila jossa lypsetään kannukoneella, luodaan paskat käsin, ja vaihdetaan uusi t-vallu muutaman vuoden välein.
Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Katkeruus

Muutamat isännät kerran jutteli uutta traktoria tilatessa että pitää olla hyvät ja mukavat työskentelyolosuhteet ettei käy terveyden päälle. Samaan aikaan kun isäntä täppää muutaman sata tuntia vuodessa, emäntä raataa navetassa kulumavikoineen joka jumalan päivä tunteja laskematta. Siinä on poijjaat kokonaisuuden hahmotus huipussaan!  :-\

Varsinaiseen aiheeseen liittyen, katkeruus on minusta niin vahva tunne että jos sitä tuntee näihin maataisteluvehkeisiin liittyen niin melkeinpä suosittelisin hakemaan apua.

 Iso +

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Katkeruus

Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.

  ;D ;D   
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus

Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.

  ;D ;D   

Pitäiskö seuraavaksi ostaa kone Agrimafiasta?

Köntys

  • Vieras
Vs: Katkeruus

Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.


  ;D ;D   

Pitäiskö seuraavaksi ostaa kone Agrimafiasta?
DeLAus vois olla halvin lääke  :(

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus

Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.


  ;D ;D   

Pitäiskö seuraavaksi ostaa kone Agrimafiasta?
DeLAus vois olla halvin lääke  :(


Olen minä sielläkin asioinut. Ei auttanut yhtään.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Katkeruus

Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.

  ;D ;D   

Pitäiskö seuraavaksi ostaa kone Agrimafiasta?
ties vaikka zetorkin rupee soita raivaamaan pelloksi :o

Zetor

  • Vieras
Vs: Katkeruus

Ja tässä ketjussa ainut katkera näkyy olevan zetor-mies itse, ei taida uskaltaa setkaa ostaa jos se tuollaisen syndrooman aiheuttaa.

  ;D ;D   

Pitäiskö seuraavaksi ostaa kone Agrimafiasta?
ties vaikka zetorkin rupee soita raivaamaan pelloksi :o

No sehän se oliski.

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Katkeruus
  :o Tämä onkin sitkeäaihe. No ymmärtäähänsen kun toinen on iskenyt kiivitalon hinnan kiini traktoriin. Kun toinen vain rivitalon pätkän hinnan.niin aiheuttaahanse kateutta. Enkä toki ole itsekkään mikään poikkeus :-[. Kyllä kun naapurit ostavat uusia koneita. Nii kaitse hetkellisen kateuden puuskan aiheuttaa :-[ Mutta ei ilman pientä kateutta olisi tarvetta pyrkiä eteenpäin. Mutta täällä tuntuu olevan melko kiivaasti asiaan suhtautuvia isäntiä. 8)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!