Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Yhteiset rahat  (Luettu 978 kertaa)

Talojuhani

  • Vieras
Yhteiset rahat
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/keskusta_ei_yhteisi%C3%A4_velkoja_euroalueelle_6147473.html

Sensijaan yhteiset rahat voidaan käyttää vaalipropagandaan, mm. säätiöitten rahat  ::) ::)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22265
Vs: Yhteiset rahat
Ei kepuluusereilla ole mitään yhteistä rahaa.
Vain muiden rahat ja omat rahat ja muiden rahojen kuuluisi olla tasapuolisuuden nimissä vain kepuluusereiden omia rahoja.

Onhan se tässä kepuluuserimaatalouspolitiikassa nähtykin, mitä se yhteisten asioiden hoito ja samassa veneessä soutelu oikein tarkoittaa.

Mitä se yhteistenetujen ajo tarkoittaa.
Mottona
mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle

ja kepun etäpääte, etäispesäke ja puolueen jatke mtk säestää taustalla

Viimeksi muokattu: 14.12.12 - klo:05:06 kirjoittanut Eemeli

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65964
Vs: Yhteiset rahat
ja mites toimii toisin kokoomus?    en paljon ole huomannu tota politikan eroa, auton katastus oli halapaa ennen kuin kusisasi mäni sorkkimaan sen persiiseen jne....

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Yhteiset rahat
No tuskin tulee ihan heti, tänä vuonna ei tehdä enää uusia päätöksiä ja ensi vuosi menee euro-vaaleja ja saksan-vaaleja odotellessa, vaikka paljon puhutaan niin tuskin tehdään mitään uusia päätöksiä ennen noita vaaleja ja saksan-vaalit on vasta syksyllä  8)
Ensi syksynä voi euro-kriisi olla jo paljon paremmalla tolalla, koska käännehän on jo tapahtunut ja se kyllä hyydyttää muuutokset joksikin aikaa  ::)
Toivottavasti saavat nyt sen uuden ohjemakauden käyntiin maataloudelle, että saadaan edes jonkinlaiset ympit tilille syksyllä  :o :o :o :o :o

PeePeeProduction

  • Vieras
Vs: Yhteiset rahat
Ilman muuta yhteiset verot, samankaltaisina kaikille. Ja eikun velat jakoon. Suomalaisista Gerard Depardieun kaltaisen kohtalon kokeneita. Taas meni Talojuhanilla kokoomusaate järkevän esityksen edelle. Mutta harvoin järki ja aate kohtaa politiikassa, harvoin.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Yhteiset rahat
http://www.suomenmaa.fi/etusivu/keskusta_ei_yhteisi%C3%A4_velkoja_euroalueelle_6147473.html

Sensijaan yhteiset rahat voidaan käyttää vaalipropagandaan, mm. säätiöitten rahat  ::) ::)
Ei muuaalla kuin Kokoomuksessa

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Yhteiset rahat

 Ruotsalaisilla omansa...Jaakko Kiander: Pankkivalvonta voi aiheuttaa nyt sen, että Nordea saa paremman kilpailuaseman kuin suomalaiset pankit. Kokoomuslainen käsitys markkinataloudesta...valtava...