Kyllä on mennyt kirjoittelu palstalla melko lapselliseksi. Vai liekko hihna ruvennut luistamaan yhdellä jos toisellakin viisaalla. Tällä menolla pian moni ulkoistaa itsensä tästä seurasta. Vai liekkö se tarkoituksena joillakin!
Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 11.12.12 - klo:19:21Kyllä on mennyt kirjoittelu palstalla melko lapselliseksi. Vai liekko hihna ruvennut luistamaan yhdellä jos toisellakin viisaalla. Tällä menolla pian moni ulkoistaa itsensä tästä seurasta. Vai liekkö se tarkoituksena joillakin! Mä aion lähteä kohta joululomalle. Voisin oikeaastaan antaa tän nimmarin jollekin lomatuuraajalle. Pitäis vain keksiä kellä olis sopivan paskat jutut, ettei ulkopuoliset huomais vaihdosta.
Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 11.12.12 - klo:19:21Kyllä on mennyt kirjoittelu palstalla melko lapselliseksi. Vai liekko hihna ruvennut luistamaan yhdellä jos toisellakin viisaalla. Tällä menolla pian moni ulkoistaa itsensä tästä seurasta. Vai liekkö se tarkoituksena joillakin! Mikäpä täsä on ny ollesa! Ku veppimestari sai viimen tesantin ulostettua! Täsä vielä muistoja wanahalta huonolta ajalta: http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=15755.0 ...
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 12.12.12 - klo:18:19Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 11.12.12 - klo:19:21Kyllä on mennyt kirjoittelu palstalla melko lapselliseksi. Vai liekko hihna ruvennut luistamaan yhdellä jos toisellakin viisaalla. Tällä menolla pian moni ulkoistaa itsensä tästä seurasta. Vai liekkö se tarkoituksena joillakin! Mä aion lähteä kohta joululomalle. Voisin oikeaastaan antaa tän nimmarin jollekin lomatuuraajalle. Pitäis vain keksiä kellä olis sopivan paskat jutut, ettei ulkopuoliset huomais vaihdosta. Aika kovan haasteen heitit
Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 12.12.12 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 12.12.12 - klo:18:19Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 11.12.12 - klo:19:21Kyllä on mennyt kirjoittelu palstalla melko lapselliseksi. Vai liekko hihna ruvennut luistamaan yhdellä jos toisellakin viisaalla. Tällä menolla pian moni ulkoistaa itsensä tästä seurasta. Vai liekkö se tarkoituksena joillakin! Mä aion lähteä kohta joululomalle. Voisin oikeaastaan antaa tän nimmarin jollekin lomatuuraajalle. Pitäis vain keksiä kellä olis sopivan paskat jutut, ettei ulkopuoliset huomais vaihdosta. Aika kovan haasteen heitit Tää on oikeesti vaikea valinta. Voisin tietysti valita niistä, jotka ovat muistaneet mua yksityisviestillä ylösnousemuksen jälkeen. Harmi vaan että toinen on mua fiksumpi ja toinen on.. öhh... ein niin fiksu. Joku sieltä puolivälistä pitäis löytyä. Ehdotuksia otetaan vastaan.
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 12.12.12 - klo:20:09Lainaus käyttäjältä: koivumaki - 12.12.12 - klo:18:49Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 12.12.12 - klo:18:19Lainaus käyttäjältä: roadrunner - 11.12.12 - klo:19:21Kyllä on mennyt kirjoittelu palstalla melko lapselliseksi. Vai liekko hihna ruvennut luistamaan yhdellä jos toisellakin viisaalla. Tällä menolla pian moni ulkoistaa itsensä tästä seurasta. Vai liekkö se tarkoituksena joillakin! Mä aion lähteä kohta joululomalle. Voisin oikeaastaan antaa tän nimmarin jollekin lomatuuraajalle. Pitäis vain keksiä kellä olis sopivan paskat jutut, ettei ulkopuoliset huomais vaihdosta. Aika kovan haasteen heitit Tää on oikeesti vaikea valinta. Voisin tietysti valita niistä, jotka ovat muistaneet mua yksityisviestillä ylösnousemuksen jälkeen. Harmi vaan että toinen on mua fiksumpi ja toinen on.. öhh... ein niin fiksu. Joku sieltä puolivälistä pitäis löytyä. Ehdotuksia otetaan vastaan.Ehdottaisin peltojenviljeliää ja ehdotankin.
Tarkan markan kivesnäiskauppias.Johara tapasi myyntimatkallaan kauniin katutytön ja seurasi häntä bordelliin. Kun akti oli loppuun suoritettu sanoi tyttö:- Se tekee sitten 400.- Siis 200, jos molemmat maksamme omamme.