Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Michelin vai Mitas  (Luettu 6915 kertaa)

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Michelin vai Mitas
Pitäis traktoriin vaihtaa eturenkaat ja tarjolla olisi 90% Michelinit tai parisataa kun laittaisi lisää, saisi uudet Mitakset. Molemmat 65 sarjaa, eli Multibib ja RD-03.

Michelineistä olen lähinnä hyvää lukenut, paitsi talvipito on ilmeisesti kamala. Mutta onko kulutuskesto tosiaan niin hyvä kuin sanotaan? Koneessa on etukuormaaja, mutta asfaltilla ajoa ei juurikaan tule.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Michelin vai Mitas
Mitas.

Mullistaja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 118
Vs: Michelin vai Mitas
Jos miseliinit ostat niin viimeistään lokakuussa traktori pukeille, ja aikaisintaan huhtikuussa takaisin ajoon.
Itte olen koittanut haalia rahaa, jotta sais vaihdettua pois nuo multibibit, ja tilalle tulis nimenomaan nuo Mitas rd03:set.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Michelin vai Mitas
Misuliinoilla on hyvä harrastaa driftailua...

Ja kun ne kuluvat niin hitaast niin sitä liukastelua tulee riittämään 10 vuotta  ::)

masahiiri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: Michelin vai Mitas
micheliinin xeobib ei ainakaan oo liukas, jontikassa alla 600/60 r28 ja 710/60r38. edellisen koneen olikohan xm 108 tai sinnepäin kauhea ajaa talvella.

Jerry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 389
Vs: Michelin vai Mitas
No mitäs jos niihin pistäis nastat samantien? Itse en konetta edes talvella tarvitse, mutta vanha isäntä sillä omaa pihaansa aurailee.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Michelin vai Mitas
No mitäs jos niihin pistäis nastat samantien? Itse en konetta edes talvella tarvitse, mutta vanha isäntä sillä omaa pihaansa aurailee.
Niin tai jos ostat vaan ne mitasit niin ei tartte olla vanhaa isäntää vetämässä mistään ojasta...

Latz

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2055
Vs: Michelin vai Mitas
Mikä ketju myy Mitaksia?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Michelin vai Mitas
Mikä ketju myy Mitaksia?
Vianor ainakin... Sieltä mä mitasit ostin... 
 

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Michelin vai Mitas
micheliinin xeobib ei ainakaan oo liukas, jontikassa alla 600/60 r28 ja 710/60r38. edellisen koneen olikohan xm 108 tai sinnepäin kauhea ajaa talvella.
Kaks aurausreissua riitti huumori xeobibbeihin, sitte lähti..

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Michelin vai Mitas
micheliinin xeobib ei ainakaan oo liukas, jontikassa alla 600/60 r28 ja 710/60r38. edellisen koneen olikohan xm 108 tai sinnepäin kauhea ajaa talvella.
Kaks aurausreissua riitti huumori xeobibbeihin, sitte lähti..

 ...jos xeopippi jossain lunta näkee, niin silloin sutii... multibibin parantuneita talviominaisuuksia esitteet asentajia enempi kehuu, euromaster taitaa trellejä mielellään myydä...

realisti

  • Vieras
Vs: Michelin vai Mitas
Kyllä on kaverilla lääkitys kunnossa jos xeobibiä kehuu pitäväksi, kyllä meillä fergu saa seisoa talven ihan noitten kusiluistimien takia. Tarpeeksi kovaotsainen siirtää jd6900:llä ja xm108 alla vielä talvella kaivuria, mutta xeolla jää kyllä yritykseksi. Michelinin hyvät puolet on kesäpidossa ja todella hyvässä kulutuskestävyydessä, 5000h alla ek-käytössä olleet xm108:t ovat vielä pinnaltaan ~80%

JarJar

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 375
Vs: Michelin vai Mitas
Michelineistä olen lähinnä hyvää lukenut, paitsi talvipito on ilmeisesti kamala.
Multibib:in talvipito on kyllä surkea. 3kpl per ripa bestgrip:in porattavia nastoja auttoi kyllä paljon. Kesällä ihan ok rengas. Tieajossa menee todella tasaisesti eikä rengasääniä kuulu.

Fuller

  • Vieras
Vs: Michelin vai Mitas
En osta traktoreihin muita kuin Michelinejä tai Firestoneja. Halpamerkit olen maksanut jo pois 8)

kolapoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 610
Vs: Michelin vai Mitas
mitaset ovat alla ja keväällä laitan uudet samanlaiset.takasilla ajettu 7000h,etuset vaihdettu kerran .traktori liikenne valtu,maantietä nähneet paljon.