Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe toverit JYRKI & PEKKA  (Luettu 1863 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
toverit JYRKI & PEKKA
Parasta kirjoitustieteen etiikkaa harrastaa ihmelapsitohtori Pekka Himanen. Ollessaan hiemankin parempaa etiikkaa se muuttuisi etikaksi. Ei tässä kannata naisfiktiokirjailijaan keskittyä! Keskitytään fiktiomieskirjailijaan, joka osaa myydä yhden jorinansa 700 000 eurolla valtiolle!
Kun siilinjärven matemaattinen nerolapsi Jyrki Katainen tilaa Pekka Himaselta 700 000 euron arvoisen monisteläpyn, niin se on tieteen etiikkaa! Helpotan ajatteluanne! Yksi A 4-liuska siis maksaa yli kaksikymmentä tuhatta kappaleelta! Se on 23 000 euroa rahaa! Se on taas puolen suomalaisista nettoinen palkka. Se on 800 000 eläkeläisen koko vuosieläke! Vielä se on neljännesmiljoonan työttömän päiväraha 5 vuodelta!

Pekka Himanen on eepikko, esteetikko, estynyt, tai eetikko! Kuka muu pystyy myymään Kataisen – Urpiaisen hallitukselle jonkun “enmäätiiä,mut määluule” tyyppisen tulevaisuushölinän hassispäissään? Pekka siihen pystyi ja uusia projekteja on kuulemma vedossa mm. Helsingin kaupungin ja Himasen välillä. Samalla Kataisen kanslia suunnittelee tilaavansa Pekka Himaselta vielä yhden sivullisen menneisyysennustuksen, josta maksaa miljoonan!

Mitä nämä Biliberbaleberbergin salakokouksissa juoksevat Jyrki-poit ja Jutta-
tylleröt oikein pyrkivät ajattelemaan?
Pekka Himanen ja minä tiedämme tulevaisuudesta juuri yhtä paljon. Minä vain jaan tietoni tässä ilmaiseksi. Pekka häikäilemättömänä juhlakamaripoikana ottaa siitä puoli miljoonaa eeroa.
Tulevaisuudessa on hankalaa. Mineraalit vähenee, öljy tiputtaa viimeisiään, ihmisiä on niin helevetisti, saasteet alkavat kehittää itse lisäsaastetta, ilmasta vähenee happi, vesi on märkää ja yhä useampi uros nai rectumiin toista urosta lisääntyäkseen.
Tuossa on Kataiselle ilmaiseksi ja paremmin ymmärrettävästi kirjoitettu tulevaisuus.

Jutta- tylleröisestä tuli mieleeni Titseli Lollotti, ystävättäreni, jonka luona käyn salaa silloin tällöin. Otamma viinaa ja hengitämme toistemme iholle lämpimiä ja kosteita keuhkonpoistoilmavirtauksia. Titselin tapasin, kun odottelin ostoshelevetin käyytävällä akkaani ulos kaupoista. Lollotti istui viereeni ja asia oli selvä."

*****mainen Aulis

30.8.2012, klo 6:04"
 :o
onko tuo kirjoittaja sama vai eri :o

http://blogit.iltalehti.fi/kaarina-hazard/2012/08/30/sattuu-puhun-totta/

löytyy siitä  hasartin kirjotuksen alta

kirjoittaa nyt asiaa
paitsi että jyrki tilasi tuonkin ilman kilpailutusta :o

hyvähän se on haaskata veronmaksajien rahat
tuonki takia joutuu muutaman kunnan lakkauttaan
saahaan himaselle säästettyä jyyyyygggän lupaamat rahat >:(

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

millamagia

  • Vieras
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
On sulla kyllä tylsä elämä :(  Päivästä toiseen etsit poliitikkojen virheitä(paitsi ipun) ja kopioit tänne.

Sekö on elämänvoimasi :o Etkö koskaan löydä mitään positiivistä.Jos minä olisin noin negatiivinen ,en jaksaisi elää. >:(

Poliitikot on vain ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä.Useimmat kuitenkin yrittää parhaansa.

Ilo pintaan vaikka syvän märkänis,se on mottoni.

Eteenpäin,sano mummo lumessa.Säästetään itkuvirret hautajaisiin. :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
On sulla kyllä tylsä elämä :(  Päivästä toiseen etsit poliitikkojen virheitä(paitsi ipun) ja kopioit tänne.

Sekö on elämänvoimasi :o Etkö koskaan löydä mitään positiivistä.Jos minä olisin noin negatiivinen ,en jaksaisi elää. >:(

Poliitikot on vain ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä.Useimmat kuitenkin yrittää parhaansa.

Ilo pintaan vaikka syvän märkänis,se on mottoni.

Eteenpäin,sano mummo lumessa.Säästetään itkuvirret hautajaisiin. :)

  Mä oon teheny testamentin ,että mun hautajaisissa ei saa itkee. Kuppia pöytään ja ilo irti.  ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
On sulla kyllä tylsä elämä :(  Päivästä toiseen etsit poliitikkojen virheitä(paitsi ipun) ja kopioit tänne.

Sekö on elämänvoimasi :o Etkö koskaan löydä mitään positiivistä.Jos minä olisin noin negatiivinen ,en jaksaisi elää. >:(

Poliitikot on vain ihmisiä ja ihmiset tekee virheitä.Useimmat kuitenkin yrittää parhaansa.

Ilo pintaan vaikka syvän märkänis,se on mottoni.

Eteenpäin,sano mummo lumessa.Säästetään itkuvirret hautajaisiin. :)

no hankalempi se oiski perruuttaa :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: toverit JYRKI & PEKKA

*****mainen Aulis

30.8.2012, klo 6:04"
 :o
onko tuo kirjoittaja sama vai eri :o

On sen verran älykästä ja hauskaa tekstiä, ettei voi olla tämän saitin "*****mainen Aulis".
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

millamagia

  • Vieras
Vs: toverit JYRKI & PEKKA


Eteenpäin,sano mummo lumessa.Säästetään itkuvirret hautajaisiin. :)
[/quote]

  Mä oon teheny testamentin ,että mun hautajaisissa ei saa itkee. Kuppia pöytään ja ilo irti.  ;D
[/quote]
--------------mutta itkeehän jotkut kuitenkin.Minä oon kieltänyt kukat arkulle,ei ainuttakaan saa tuoda.
Turhaa roskaamista se muovihäkkyrä,joka kukkalaitteesta jää >:(
Ja adressien hinta kan-kodille ::)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: toverit JYRKI & PEKKA


Eteenpäin,sano mummo lumessa.Säästetään itkuvirret hautajaisiin. :)

  Mä oon teheny testamentin ,että mun hautajaisissa ei saa itkee. Kuppia pöytään ja ilo irti.  ;D
[/quote]
--------------mutta itkeehän jotkut kuitenkin.Minä oon kieltänyt kukat arkulle,ei ainuttakaan saa tuoda.
Turhaa roskaamista se muovihäkkyrä,joka kukkalaitteesta jää >:(
Ja adressien hinta kan-kodille ::)
[/quote]
kannabis koti :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65793
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
... eikös ne ollu jotian viihtyttäjiä ne kan kan tytöt?      muistelen vaan joskus nähneeni vilahduksen!

                 toki ei saa hautalla itkiä, kastuu hyvät mullat mutta ei saa sit kuseksiakaan!    saati tanssia!

 ja kynntilöitä ei polteta sit molemmista päistä!

millamagia

  • Vieras
Vs: toverit JYRKI & PEKKA

Ja adressien hinta kan-kodille ::)
[/quote]
kannabis koti :o
[/quote]
----Kristillinen Alkoholi ja Narkomaanikoti= KAN

emo-heikki

  • Vieras
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
Kyllä on taas yksi jumalan valittu päässy rahan makuun    "Kun siilinjärven matemaattinen nerolapsi Jyrki Katainen tilaa Pekka Himaselta 700 000 euron arvoisen monisteläpyn, niin se on tieteen etiikkaa! Helpotan ajatteluanne! Yksi A 4-liuska siis maksaa yli kaksikymmentä tuhatta kappaleelta! Se on 23 000 euroa rahaa! Se on taas puolen suomalaisista nettoinen palkka. Se on 800 000 eläkeläisen koko vuosieläke! Vielä se on neljännesmiljoonan työttömän päiväraha 5 vuodelta!"   >:( >:( >:(

Ei voi kun ihmetellä, millä helvetin perusteella tommosesta yhden iltapäivän kirjoittelusta voi periä tommosen summan  :o :o :o
Ja sitten vielä toinen pösilö sen maksaaa     :o :o :o :o

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
Jos halutaan näkemyksiä juuri Himaselta, niin vaikea niitä on kilpailuttaa.

kyllähän jyrkin taustat tuntien sille kelpaavan nuoleskelu läpyskän osaa jokainen kirjottaa :o

lievästi väärennetty voisi olla jopa eduksi :)


Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: toverit JYRKI & PEKKA
Jos halutaan näkemyksiä juuri Himaselta, niin vaikea niitä on kilpailuttaa.

Ja se näkyy hinnassa  8)