Sohitaas vähä
Legendaarinen liikenne 8400.
pikavaihteen nappulat,toki 6000tunnis alkaa kestää ku kepistä täytyy pitää kii ettei vaihde pomppaa päältä eikä sitä kepin räminää kukaa jaksa kuunnella).
sadetakki/viitta tarpeen - katto vuotaa
tuulilaseista ei ny etes viitti kirjoittaa
pikavaihteet vallan "kestävät" ja samalla voi loodan laakeroida uusiksi.
kytkinpoljin katkeilee ,(pitää olla tosi mies joka viittii sitä polkea).
moottoriöljypumpun pyöritysratas alkaa "laakeroitua"kampiakselille 2000h.
nelivedon lähdön laakerointi ja kardaani yleensä/etulaipan pikku pikku pultit
Jarrut vallan "tehokkaat ja kestävät"
Etuturpaa,jäähdytintä,siipiä ja vesipumpun nopeutusta tarvii.
Enempää ei ny jaksa,karma kyllä kohoaa jo näilläkin
Legendaarinen kuitenkin ja osa vaivoista suolahtelaiseen tyyliin kuuluvaa maakunassa tapahtuvaa tuotekehitystä..
--Miten sen kytkinpolkimen saa katkeemaan? se muuttuu kyllä raskaaksi ajanmittaan ellei sitä rasvaa
Täällä samanlainen 03vm tunteja tyyppinumeron mukaiset 8400h
Pari laturia, vesipumppu, kytkin, kartaani+plus takapään laakerointi, jousituksen iskarit+puslat, pikavaihteen napin päät vaihdettu uudempiin kumisiin, nappikytkimen katkaisin, yks tuulilasi, takapyörän stefa, raidetangonpäitä/niveliä repullinen ja etuakselin vetoakselin stefoja muutama. Hyde pumppua ja jarruja meinattiin uusia kun tuntiakin takana mutta huollos kattoivat ettei hyödytä uudenveroisia vaihtaa.
Pari kertaa kyllä ollu jonkin asteinen sähköhäiriö, ensiksi ilmastoinnin piuha oli hinkannu ittensä puhki ja sulatti johtosarjan koetaulusta, toisella kertaa salmanisku pimensi kaikki sähköt.
Mielestäni kyllä kestäny aivan riittävän hyvin ottaen huomioon jotta aina ollu yli 200, nykyään likemmäs 300kaakkia