Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joululahjat  (Luettu 9730 kertaa)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Joululahjat
Mitäs lahjoja pukki tuo?

Ite tuossa Bruderin-leluja kattelin savenmaalta naperoille.

 
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

rookie

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

rälläkkä?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Joululahjat
Pari massikan etupainoa puuttuis toisesta.

 :)

Kui mää ain olen paras?

Savotoija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 323
Vs: Joululahjat
Makitan iskevä ruuvinväännin ja  akkuporakone näkyis olevan yhteistarjouksessa  ::)
Voittajat oppivat toisilta, häviäjät eivät opi keneltäkään, ja keskinkertaiset oppivat itseltään.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

rälläkkä?

Aineeton lahja on parempi  ::)

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12237
  • Virolaista kiitos!
Vs: Joululahjat
Irtisanoin itseni monivuotisesta joulupukin hommasta. Lapset ovat kasvaneet ja viisastuneet niin paljon, että näyttelijänlahjani alkavat käydä riittämättömiksi. Pitkästä aikaa voisi ottaa aikaa itselleen ja viettää haluamansa joulun, baarissa.

Lahjoista, kummilapsille pitäisi ostaa jotain, mutta mitä. Roinaa on enemmän kuin Raatteentiellä ja jotenkin kyrsii tuo tavaranpaljous. Haluaisin luopua myös tästä lahjojen hankkimisesta. Tilalle ennemmin yhteistä aikaa, esim. leikkeihin tai vastaaviin.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Joululahjat
Irtisanoin itseni monivuotisesta joulupukin hommasta. Lapset ovat kasvaneet ja viisastuneet niin paljon, että näyttelijänlahjani alkavat käydä riittämättömiksi. Pitkästä aikaa voisi ottaa aikaa itselleen ja viettää haluamansa joulun, baarissa.

Lahjoista, kummilapsille pitäisi ostaa jotain, mutta mitä. Roinaa on enemmän kuin Raatteentiellä ja jotenkin kyrsii tuo tavaranpaljous. Haluaisin luopua myös tästä lahjojen hankkimisesta. Tilalle ennemmin yhteistä aikaa, esim. leikkeihin tai vastaaviin.
Mitä ihmettä Material-Boy nyt tarkottaa??? Vähemmän roinaa?? Suunta lelukauppaan ja 1000euroa siliäks, ei tunnu vanhan pojan kukkarossa missään. Poikamies ja kaikkee, anna nyt kummilapsilles kunnon lahjat. Lahjakorttikin vois olla kova sana maailmaa vastaan. ::)
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Joululahjat
Jos saisin valita niin lopettaisin kaikkien lahjojen oston myös syntymäpäivät ym:t . Ihminen ei tarvitse muuta kuin RAHAA jolla voi ostaa sitä mitä itse haluaa. Köyhänä joutuu niitä lahjoja miettimään kun ei sitä 10:n seteliä, johon ehkä olisi varaa, kuitenkaan kehtaa antaa.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Joululahjat
Irtisanoin itseni monivuotisesta joulupukin hommasta. Lapset ovat kasvaneet ja viisastuneet niin paljon, että näyttelijänlahjani alkavat käydä riittämättömiksi. Pitkästä aikaa voisi ottaa aikaa itselleen ja viettää haluamansa joulun, baarissa.

***Tankobaarissa?


Lahjoista, kummilapsille pitäisi ostaa jotain, mutta mitä. Roinaa on enemmän kuin Raatteentiellä ja jotenkin kyrsii tuo tavaranpaljous. Haluaisin luopua myös tästä lahjojen hankkimisesta. Tilalle ennemmin yhteistä aikaa, esim. leikkeihin tai vastaaviin.
Kui mää ain olen paras?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

rälläkkä?

 Mä ostin 2005 muijalle rälläkän. Ei ole käyttänyt kertaakaan!!
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

rälläkkä?

 Mä ostin 2005 muijalle rälläkän. Ei ole käyttänyt kertaakaan!!

Anna nyt nippu laikkoja, eihän pelkällä rällällä mitään tee  ???

Köntys

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

rälläkkä?

Aineeton lahja on parempi  ::)
Niin, jos ei mälli irtoa :-\

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Joululahjat
Mä oon ihan lahjaton, en voi antaa mitään.

Mutta kerätkää kolehti arvon agronetin jäsenet, vaikka
kolmen kuukauden lomalle Miamiin.
Lupaan, etten kirjoita loma-aikana yhtään viestiä agronettiin.

nilihaara

  • Vieras
Vs: Joululahjat
  Moommalaiset toivoo Joulupukilta varmaan naapurin kannokkoa josta sais raivattua uutta peltoa..tai lahjakorttia sihen Kärsämäen liikenneympyrässä olevaan koneliikkeeseen.