Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joululahjat  (Luettu 9661 kertaa)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Joululahjat
Alan ymmärtää komukkamaista käyttäytymistäsi paremmin kun lapsuus on vietetty mossessa ja vappukulkueessa ......
Kyllä mun isä ihan tosimaalaisliitolainen oli. Huussin seinälläkin Kekkosen vaalijuliste. Kerran kyllä käytiin lapsuudessani vappuna Helsingissä oliskohan sitten ollut Hakaniemen torilla. Sain vappupallon.
Yäk, kalju kiilusilmänen äijä kyylää ku väännät pyyttonia turpeen ja kutterilastun päälle? :o :o No, tämäkin auttaa ymmärtämään sua vieläkin paremmin. Meidän kylällä käytettiin ulkopaskahuusin seinillä lähinnä lehdistä leikattuja piirroksia. Ei kekkosen kuvaa............
Oli siellä joku elokuvajulistekin, oliskohan ollut "Kaasua komisario Palmu" :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Jos saisin valita niin lopettaisin kaikkien lahjojen oston myös syntymäpäivät ym:t . Ihminen ei tarvitse muuta kuin RAHAA jolla voi ostaa sitä mitä itse haluaa. Köyhänä joutuu niitä lahjoja miettimään kun ei sitä 10:n seteliä, johon ehkä olisi varaa, kuitenkaan kehtaa antaa.

Minä olen kyllä eri mieltä, rahaa kun annat niin se ei oikein merkkaa mitään, ajatus on että en viitti tähän tämän enempää aikaa kuluttaa  8) 8) 8)
Se on sitten eri asia, jos haet jostakin antiikkiliikkeestä kokoelman vanhoja seteleitä, maksat siitä maltaita ja annat kokoelman eteenpäin, todennäköisesti vielä lapsenlapsesikin niitä seteleitä siihen keräilevät, kokoelma nousee arvoon, jota sillä ei todellisuudessa ole  ::) ::)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8713
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Joululahjat
Mä ajattelin antaa todella ikimuistoisen lahjan yhdelle ihmiselle  ;D

Panet eukon tiineeksi?  ::) ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Joululahjat
Minä annoin aikoinaan vaimolle kymmenvuotishääpäivälahjaksi moran, jonka olin saanut kaupantekijäisiksi pulttiliikkeestä.
Käärin oikein kultaiseen paperiin ja rusetit päälle ja kaikki...  ;D

nim. "Kohta 20 vuotta naimisissa, ja saman naisen kanssa!" 
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Joululahjat

Muistakaa sitten jos palkollisille annatte lahjoja, ettei mene arvoltaan niin suureksi että verottajan mielestä pitäis maksaa jo sivukulut. Esimerkiksi jos lapsi on yhtymässä ja saa palkkaa, ei sille kannata moottorikelkkaa ihan suunnittelematta ostaa..  ???

Nipo nipo.  ;D
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4701
  • Savo savolaisille!
Vs: Joululahjat
Minä annoin aikoinaan vaimolle kymmenvuotishääpäivälahjaksi moran, jonka olin saanut kaupantekijäisiksi pulttiliikkeestä.
Käärin oikein kultaiseen paperiin ja rusetit päälle ja kaikki...  ;D

nim. "Kohta 20 vuotta naimisissa, ja saman naisen kanssa!"

Joka kerta, kun olet yrittänyt karata, on rouva vilauttanut moran terää. Yritykseksi on siis aina jäänyt.... ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Minä annoin aikoinaan vaimolle kymmenvuotishääpäivälahjaksi moran, jonka olin saanut kaupantekijäisiksi pulttiliikkeestä.
Käärin oikein kultaiseen paperiin ja rusetit päälle ja kaikki...  ;D

nim. "Kohta 20 vuotta naimisissa, ja saman naisen kanssa!"

Joka kerta, kun olet yrittänyt karata, on rouva vilauttanut moran terää. Yritykseksi on siis aina jäänyt.... ::)

Shrekin tuntee siitä että hänellä on viiltoarpia selässä  ;D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Muistakaa sitten jos palkollisille annatte lahjoja, ettei mene arvoltaan niin suureksi että verottajan mielestä pitäis maksaa jo sivukulut. Esimerkiksi jos lapsi on yhtymässä ja saa palkkaa, ei sille kannata moottorikelkkaa ihan suunnittelematta ostaa..  ???
Nipo nipo.  ;D

Tuohan on aiheeton viesti , sillä kaikki tällä palstalla kirjoittajat ovat niin saitoja ettei palkaakaan pitäs maksaa työstä, Vai vielä muka joululahjoja palkollisille.

roadman

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Muistakaa sitten jos palkollisille annatte lahjoja, ettei mene arvoltaan niin suureksi että verottajan mielestä pitäis maksaa jo sivukulut. Esimerkiksi jos lapsi on yhtymässä ja saa palkkaa, ei sille kannata moottorikelkkaa ihan suunnittelematta ostaa..  ???
Nipo nipo.  ;D

Tuohan on aiheeton viesti , sillä kaikki tällä palstalla kirjoittajat ovat niin saitoja ettei palkaakaan pitäs maksaa työstä, Vai vielä muka joululahjoja palkollisille.

Selvishän se mistä on lähtenyt seuraava lause. Isäntä on mulle maksavinaan palkkaa. Minäkin olen olevinaan töissä täällä.

Kumisaappaat..... niin se pukki tuo jouluna.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Muistakaa sitten jos palkollisille annatte lahjoja, ettei mene arvoltaan niin suureksi että verottajan mielestä pitäis maksaa jo sivukulut. Esimerkiksi jos lapsi on yhtymässä ja saa palkkaa, ei sille kannata moottorikelkkaa ihan suunnittelematta ostaa..  ???
Nipo nipo.  ;D
Tuohan on aiheeton viesti , sillä kaikki tällä palstalla kirjoittajat ovat niin saitoja ettei palkaakaan pitäs maksaa työstä, Vai vielä muka joululahjoja palkollisille.
Selvishän se mistä on lähtenyt seuraava lause. Isäntä on mulle maksavinaan palkkaa. Minäkin olen olevinaan töissä täällä.

"Pitikös sinun tuokin sanoa. Näin viimesenä työpäivänä."

+250

  • Vieras
Vs: Joululahjat
Mitäs lahjoja pukki tuo?

Ite tuossa Bruderin-leluja kattelin savenmaalta naperoille.
http://www.nostalgiakauppa.fi/kauppa2/pohjanmaan-tahti-peli-p-352.html Tuo olis skännälle hyvä lahja.Ja tuolta löytyis skännän muullekki perheelle sopivat lahjat 8)

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Joululahjat
http://punanaamio.fi/tuote/912/pikkuveljen-tonttustringit
tuossahan ois hyvä emäntä yllättee kovalla paketilla! suattas männä glögit viärään kurkkuun kun +100kg isäntä hyppäis keskelle tupaa appivanhempien tultua joulu yllätys vierailulle :o

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Joululahjat
Mitäs lahjoja pukki tuo?

Ite tuossa Bruderin-leluja kattelin savenmaalta naperoille.
http://www.nostalgiakauppa.fi/kauppa2/pohjanmaan-tahti-peli-p-352.html Tuo olis skännälle hyvä lahja.Ja tuolta löytyis skännän muullekki perheelle sopivat lahjat 8)

Nus25:n juhlapuku: :o :o :o :o

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Stig

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 70
Vs: Joululahjat
Ostin itselleni lahjaksi matkan monacoon  8)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Joululahjat
Tutustut paikalliseen maatalouteen ? Ja kulut vähennyksiin...
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's