Viimeksi muokattu: 30.01.15 - klo:17:39 kirjoittanut Zetor
Viimeksi muokattu: 18.11.12 - klo:21:44 kirjoittanut 42
Israelilaisen uutistoimiston mukaan Israelilla ja Hamasilla oli ollut rauhantapaaminen ja ilmeisetsi rohkaisevaja tuo sotilaspomo oi juuri ollut tuossa rauhantapaamisessa. Hänellä oli paperit mukanaankin kai, kun petollinen Israel murhasi hänet. Muutenkin on kauhistuttavaa, kuinka länsimedia aina väittää Israelin iskujen olevan muka vastauksia toisten tuhoihin, kun asia on aina päinvastoin. Israel tekee väkivaltaa jo uskotonsa käskyttämänä ja etenkin rauhanneuvottelujen aikaan. Lähde: John Friend, keskustelussa Wise Old manin kanssa (JF-blogi)
Israel on ainoa demokratia Läi-Idässä. Palestiinalaiset ovat itse valinneet kohtalonsa. Heillä olisi mahdollisuus mutta ei halua rauhaan.
Lainaus käyttäjältä: maanviljelija - 18.11.12 - klo:22:48Israel on ainoa demokratia Läi-Idässä. Palestiinalaiset ovat itse valinneet kohtalonsa. Heillä olisi mahdollisuus mutta ei halua rauhaan.Ei ne ihan itse valinneet, millä oikeudella YK jakoi niiden alueen kahtia juutalaisten kanssa
Maanviljelijät selvästikin suosivat saatananpalvontaa, murhaamista ja vlehtelua. Kuten isäntänsä Israelissa.
Lainaus käyttäjältä: Repe - 19.11.12 - klo:08:10Maanviljelijät selvästikin suosivat saatananpalvontaa, murhaamista ja vlehtelua. Kuten isäntänsä Israelissa.Mulla on levyhyllyssä valtavasti saatanasta kertovaa musiikkia Kuuntelen tuota aina äestäessä ja kylväessä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 19.11.12 - klo:08:33Lainaus käyttäjältä: Repe - 19.11.12 - klo:08:10Maanviljelijät selvästikin suosivat saatananpalvontaa, murhaamista ja vlehtelua. Kuten isäntänsä Israelissa.Mulla on levyhyllyssä valtavasti saatanasta kertovaa musiikkia Kuuntelen tuota aina äestäessä ja kylväessä Ahaa...minä taas oon kuullut, että monet kylväessään vilkuilevat taivaalle ja ristivät salaa kätensä.