Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Israel melkein yhtä rasistinen kuin Jussi Halla-Aho  (Luettu 2544 kertaa)

Zetor

• Vieras
Halla-Aho sai syytteen Islam- kirjoituksistaan

Viimeksi muokattu: 30.01.15 - klo:17:39 kirjoittanut Zetor

42

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Sitä mä vaan ihmettelen miksi ne arabit antaa israelille tekosyyn ampua takaisin, tekisivät niin kuin Nasaretin poika, käänsi vaan toisen posken – nyt mies on sitten maailman maineessa.

Viimeksi muokattu: 18.11.12 - klo:21:44 kirjoittanut 42

cría cuervos y te sacarán los ojos

Repe

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Israelilaisen uutistoimiston mukaan Israelilla ja Hamasilla oli ollut rauhantapaaminen ja ilmeisetsi rohkaisevaja tuo sotilaspomo oi juuri ollut tuossa rauhantapaamisessa. Hänellä oli paperit mukanaankin kai, kun petollinen Israel murhasi hänet. Muutenkin on kauhistuttavaa, kuinka länsimedia aina väittää Israelin iskujen olevan muka vastauksia toisten tuhoihin, kun asia on aina päinvastoin. Israel tekee väkivaltaa jo uskotonsa käskyttämänä ja etenkin rauhanneuvottelujen aikaan. Lähde: John Friend, keskustelussa Wise Old manin kanssa (JF-blogi)

Zetor

• Vieras
Israelilaisen uutistoimiston mukaan Israelilla ja Hamasilla oli ollut rauhantapaaminen ja ilmeisetsi rohkaisevaja tuo sotilaspomo oi juuri ollut tuossa rauhantapaamisessa. Hänellä oli paperit mukanaankin kai, kun petollinen Israel murhasi hänet. Muutenkin on kauhistuttavaa, kuinka länsimedia aina väittää Israelin iskujen olevan muka vastauksia toisten tuhoihin, kun asia on aina päinvastoin. Israel tekee väkivaltaa jo uskotonsa käskyttämänä ja etenkin rauhanneuvottelujen aikaan. Lähde: John Friend, keskustelussa Wise Old manin kanssa (JF-blogi)

Joo kyllä Ylen uutisointi näytti olevan melko toispuoleista.

Tasapainotus tapahtuu sitten persuja haukkumalla   ;D  :o :-\ >:(

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

simmo israelin ystävänä sit täällä herjaa meittiä aika härskiä kaksinaismoralismia :(
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Israel on ainoa demokratia Läi-Idässä.  Palestiinalaiset ovat itse valinneet kohtalonsa. Heillä olisi mahdollisuus mutta ei halua rauhaan.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

• Vieras
Israel on ainoa demokratia Läi-Idässä.  Palestiinalaiset ovat itse valinneet kohtalonsa. Heillä olisi mahdollisuus mutta ei halua rauhaan.

Ei ne ihan itse valinneet, millä oikeudella YK jakoi niiden alueen kahtia juutalaisten kanssa  :o :o :o

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ei ne ihan itse valinneet, millä oikeudella YK jakoi niiden alueen kahtia juutalaisten kanssa  :o :o :o

Heillä on ollut mahdollisuus rauhaan mutta eivät sitä halua. Se joka miekkaan tarttuu......
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Repe

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Maanviljelijät selvästikin suosivat saatananpalvontaa, murhaamista ja vlehtelua. Kuten isäntänsä Israelissa.

JoHaRa

• Vieras
Maanviljelijät selvästikin suosivat saatananpalvontaa, murhaamista ja vlehtelua. Kuten isäntänsä Israelissa.

Mulla on levyhyllyssä valtavasti saatanasta kertovaa musiikkia  :o Kuuntelen tuota aina äestäessä ja kylväessä  ???

Tuuli

• Vieras

Mulla on levyhyllyssä valtavasti saatanasta kertovaa musiikkia  :o Kuuntelen tuota aina äestäessä ja kylväessä  ???

Ahaa...minä taas oon kuullut, että monet kylväessään vilkuilevat taivaalle ja ristivät salaa kätensä.   ???   

Sepedeus

• Vieras
Tässä sodan syy
Sekä juutalaiset että arabit hylkäsivät vuoden 1936 jakosuunnitelman. Vuosina 1936–1939 arabinationalismi alkoi nousta ja molemmat osapuolet perustivat omia terroriryhmiään brittien kykenemättä pitämään turvallisuutta yllä. Toisen maailmansodan aikana britit kielsivät Euroopan juutalaispakolaisilta maahanmuuton kokonaan.
Vuosina 1946–1947, toisen maailmansodan ja holokaustin jälkeen, Palestiinaan saapui laittomasti 70 000. Tilanteen ollessa riistäytymässä käsistä britit ilmoittivat halunsa luopua mandaatistaan. Marraskuussa 1947 YK äänesti Brittiläisen Palestiinan mandaatin jakamisesta juutalaisten ja arabien valtioon, jonka arabit hylkäsivät.

Repe

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tietysti hylkäsivät, koska siinä annettiin alueita juutalaisille ja tisaalta juutalaiset puhdistivat alueita palestiinalaisista. Lopulta juutalaiset murhasivat kammottavissa teurastus- ja raiskausorgioissaan arabeja, joilla ei ollut mitään mahdollisuuksia vastustaa. Juuri rauhanomaisen passiivisen vaikuttamisen ja puolueettomuuden valinneet kylät tuhottiin saatanallisesti. Se ajoi 700 000 ihmistä pakoon pois maasta.

Juutalaisten terroriryhmät oli perustettu jo aiemmin ja he aloittivat väkivallan ja anastukset heti 1910-luvulla. Britit suosivat juutalaisia ja aseistovat heidät ja katsoivat läpi sormien kaikenlaista. He rankaisivat palestiinalaisia kaikesta mahdollisesta. Sodan aikana jo britit sallivat salaisen maahanmuuton. Kaksinaamaista politiikkaa siis. Länsimaiden johtajat olivat jo 1800-luvulla täysiä juutalaisten lakeijoita.

JoHaRa

• Vieras

Ahaa...minä taas oon kuullut, että monet kylväessään vilkuilevat taivaalle ja ristivät salaa kätensä.   ???

Siksi mulla varmaan meneekin viljelyksillä näin hyvin  :) Pidän katseen maassa

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä tässä tietää miltä tuntuu olla rasismin uhri

kun suomen hallitus ryöstää kansalaisten yhteiseen hyvään tarkoitetut verorahat
 ja lahjoittaa ne rysselin pankkiirien persetaskuun :o

tukemaan kakolaista tuhon ideologiaa :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY