Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pihvivasikat  (Luettu 21236 kertaa)

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Pihvivasikat
Kohtahan tuo hinta-ero selviää, kun ensimmäisetr tuli A:lle nyt ilmoitettua... Kokeillaan kuinka JR:n puheet pitävät ;)

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Pihvivasikat
Tällaista tuolla töpselipuolella haasteltiin:

Lainaus käyttäjältä: Pionjär - 20.01.13 - klo:09:58

    Sopimusrikkomus on vakava asia  vain toisinpäin. Entäpä kun porsaat hakematta 4-6 viikkoa ? Hännät syötynä, kasvu tyrehtyy ja kallista rehua kuluu. Eläinsuojelutarkastus uhkaa ja sitä kautta sanktio. Kun porsaat menee pulalle, pakkasella  lihasikala viikkoja tyhjänä. Katemenetyksiä, lämmityskuluja jne. Sopimuksen laatija tekee aina sopimuksen omien etujensa mukaisen. Koska niihin tuottaja on saanut ehtonsa laittaa ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Minä joskus ehdotin jotain aika kohtuullista lisäystä sopimukseen. "Ne on lakimies laatinut, että on kaikki oikein, ei niitä saa mennä muuttelemaan."

Nyt olisi sopivasti loppunut 3v määräaikainen, mutta kun en ollut viimeistään 6 kk ennen päättymistä ilmoittanut sopimuksen päättyvän(!), se onkin muuttunut jatkuvaksi ja siinä on edelleen se 6 kk irtisanomisaika.

Sopimuksen mukaan he ostavat eläimet, mutta kun puhelimessa eivät osaa vieläkään sanoa minä vuonna hakevat eläimet, jotka olin ilmoittanut ajat sitten haettavaksi viikolla 51.

MArkkinakatsauksessa jatkuu ihanan positiivinen sävy: "Vasikat saa nyt nopeasti."

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Pihvivasikat
Itellä ollu soppari parhaimmillaan kolmen virman kans ja sitte vielä lisäx välillä myyny lehmiä pikkuteurastamolle kiinteeseen hintaan. Sopparit ei pure tuottajaan mitenkään niin kauan kun on omat elukat ;) 8)