Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Navettakalusteet  (Luettu 21924 kertaa)

Anttu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 50
Vs: Navettakalusteet
[
Kyllä suomalaiset kalusteenvalmistajat käyttää enemmän rautaa ja sinkkiä verrattuna tuontikalusteisiin. Osa aika hentoa tavaraa.

[/quote]

Voi valita mitä ainevahvuutta haluaa, sinkitys eurostantardin mukainen 80-120 mikroneia
[/quote]

Jos ainevahvuus ja teräskilot nousevat 20% nouseeko myös hinta saman verran?? 

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Navettakalusteet
[
Kyllä suomalaiset kalusteenvalmistajat käyttää enemmän rautaa ja sinkkiä verrattuna tuontikalusteisiin. Osa aika hentoa tavaraa.


Voi valita mitä ainevahvuutta haluaa, sinkitys eurostantardin mukainen 80-120 mikroneia
[/quote]

Jos ainevahvuus ja teräskilot nousevat 20% nouseeko myös hinta saman verran??
[/quote]
+15% nousi hinta.
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

mah

  • Vieras
Vs: Navettakalusteet
Olen Ojalan kanssa samaa mieltä. Kaikki Suomessa tehty on paskaa. Paitsi kusi ja valiomaito. :-X

arzyboy

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4314
  • Autetaan miestä mäessä...
Vs: Navettakalusteet
Kyllähän kalusteiden hinta on yleensä raudan kiloista riippuvainen... Ulkomaisia voi toki saada edullisemmin.