http://yle.fi/uutiset/eu_haluaa_eroon_anonyymista_nettikeskustelusta/6375990
EsDiePie on nähnyt hallusinaatioita siwariajan jälkeen
Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 15.11.12 - klo:18:45Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.Aulis voisi palata takaisin, kun kuvakin on jo valmiina.
Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.
Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 15.11.12 - klo:18:56Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 15.11.12 - klo:18:45Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.Aulis voisi palata takaisin, kun kuvakin on jo valmiina. Sillähän pitäs olla sitte ryhmäkuva. Ku se on semmonen kollektiivinimimerkki...
Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 15.11.12 - klo:20:31Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 15.11.12 - klo:18:56Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 15.11.12 - klo:18:45Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.Aulis voisi palata takaisin, kun kuvakin on jo valmiina. Sillähän pitäs olla sitte ryhmäkuva. Ku se on semmonen kollektiivinimimerkki... Niinpä,, jos sää löytäisit Auliksen kuvan niin heti linkittäisit sen. Mut ku oot niin helvetin tyhmä ettet löydä. Jos Aulis on kuten kerrot, niin kuva löytyy helposti Vai paljastuuko agronetin nerojen vainoharhaisuus.
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 15.11.12 - klo:20:36Lainaus käyttäjältä: Antidesantti - 15.11.12 - klo:20:31Lainaus käyttäjältä: de Citonni - 15.11.12 - klo:18:56Lainaus käyttäjältä: Ala-Pertti - 15.11.12 - klo:18:45Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.Aulis voisi palata takaisin, kun kuvakin on jo valmiina. Sillähän pitäs olla sitte ryhmäkuva. Ku se on semmonen kollektiivinimimerkki... Niinpä,, jos sää löytäisit Auliksen kuvan niin heti linkittäisit sen. Mut ku oot niin helvetin tyhmä ettet löydä. Jos Aulis on kuten kerrot, niin kuva löytyy helposti Vai paljastuuko agronetin nerojen vainoharhaisuus.Pöntölle tiedoksi: tästä ketjusta löytyy... http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=39940.75 ...
SDP.lle sopii paremmin ne siniset silmälasinsangat jotka facebook kuvassa