Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt tuli Spedeuksen touhuille loppu  (Luettu 5663 kertaa)

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Nyt tuli Spedeuksen touhuille loppu
Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Sepedeus

• Vieras
http://yle.fi/uutiset/eu_haluaa_eroon_anonyymista_nettikeskustelusta/6375990

Nyt haukkasit hatullisen paskaa. Mää voin olla omalla nimellä, jos Apilas, Repe, Fuller myös paljastaa vaimonsa henkilöllisyyden ;D

Fuller

• Vieras
EsDiePie on nähnyt hallusinaatioita siwariajan jälkeen 8) :D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
EsDiePie on nähnyt hallusinaatioita siwariajan jälkeen 8) :D

;)  :D  ;D  ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ryhmäkuva...
Saisinkohan minä heivuuta tuosta omakuva vaateesta, jos vaikka vaimon kuvalla. Ei tavan pokkari meinaan kestä kuvaustapahtumaa, jos olen kohteena.

Aulis voisi palata takaisin, kun kuvakin on jo valmiina.  ;D

Sillähän pitäs olla sitte ryhmäkuva. Ku se on semmonen kollektiivinimimerkki...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras
Vs: Ryhmäkuva...

Sillähän pitäs olla sitte ryhmäkuva. Ku se on semmonen kollektiivinimimerkki...     ::)

Niinpä,, jos sää löytäisit Auliksen kuvan niin heti linkittäisit sen. Mut ku oot niin helvetin tyhmä ettet löydä. ;D ;D ;D
Jos Aulis on kuten kerrot, niin kuva löytyy helposti ;D Vai paljastuuko agronetin nerojen vainoharhaisuus.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pöntölle tiedoksi:

Niinpä,, jos sää löytäisit Auliksen kuvan niin heti linkittäisit sen. Mut ku oot niin helvetin tyhmä ettet löydä.
Jos Aulis on kuten kerrot, niin kuva löytyy helposti  Vai paljastuuko agronetin nerojen vainoharhaisuus.
Pöntölle tiedoksi: tästä ketjusta löytyy... http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=39940.75 ...

Sepedeus

• Vieras
Vs: Pöntölle tiedoksi:

Niinpä,, jos sää löytäisit Auliksen kuvan niin heti linkittäisit sen. Mut ku oot niin helvetin tyhmä ettet löydä.
Jos Aulis on kuten kerrot, niin kuva löytyy helposti  Vai paljastuuko agronetin nerojen vainoharhaisuus.
Pöntölle tiedoksi: tästä ketjusta löytyy... http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=39940.75 ...

Vanaha kuva.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Glasit...
Miksi EsDiePie on vaihettanu net MikkoAlatalo-glasit tuommosiksi...?     :o

Fuller

• Vieras
SDP.lle sopii paremmin ne siniset silmälasinsangat jotka facebook kuvassa :D 8)

Sepedeus

• Vieras
   Siis tuotannon siirtymistä ei tapahdu. Kun tuki on moninkertainen A-B alueeseen verrattuna ja kustannukset samat, niin rehuun voidaan satsata reippaasti.   A-B alueen maidontuottajan täytyy olla todella kustannustehokas, tai konkurssi tulee. C3 alueella ei tarvitse muusta huolehtia ,kuin että paskanlevitysalaa on riittävästi. 

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
SDP.lle sopii paremmin ne siniset silmälasinsangat jotka facebook kuvassa :D 8)

kypärä päähän :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

• Vieras
   Siis tuotannon siirtymistä ei tapahdu. Kun tuki on moninkertainen A-B alueeseen verrattuna ja kustannukset samat, niin rehuun voidaan satsata reippaasti.   A-B alueen maidontuottajan täytyy olla todella kustannustehokas, tai konkurssi tulee. C3 alueella ei tarvitse muusta huolehtia ,kuin että paskanlevitysalaa on riittävästi.