Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Muuta ei ole tehtävissä, vaikka omaan jalkaan ammutaankin  (Luettu 4175 kertaa)

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pääsi oikein radiossakin aiheeksi, mtk;n tempaus myydä tuotteita hinnalla joka jää tuottajan osuudeksi.

Voitte olla varma että tässä yhteydessä vastaiskuna nostettaan esiin myöskin viljelijöiden saama maataloustuki, myöskin kansalliset.

Mutta se olisikin palvelus koko maatalous-sektorille. Samoin kuluttajille joita viedään kuin laskiämpäriä. Ja taitaa siinä jonkin etelän umpikepu-mtk;laisen kissunpojan silmätkin auveta samalla.

Olisikin ihan aikuisen oikeesti mielenkiintoista avata kuluttajalle mitä esim. maito todellisuudessa maksaa jos se tuotetaan Marttilassa, Lapualla, Kuusamossa tai Utsjoella. Siis kaikkinen tukineen ja kustannuksineen ennenkuin se on Espoolaisen perheen ruokapöydässä. Tai Venäläisen uusrikkaan juustolautasella Moskovassa

Viimeksi muokattu: 12.11.12 - klo:11:31 kirjoittanut Eemeli

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tuskin hölmömpää pelleilyä voi organisoida.

Kyllä maataloudeella ei ole ensimmäistäkään edunajajaa.

emo-heikki

• Vieras
Tottakai pitää toimia ja näkyä, kaikki edunvalvonta on pääosiltaan mediapeliä, mikäli saadaan suuren yleisön tuki taakse, niin mahdollisuus on saada niitä vaatimuksiakin läpi, mitä esitetään, ammattiliitot on todenneet jo vuosikymmeniä sitten, että jos mediapeli hävitään, niin tuskin lakkokaan onnistuu pääsemaan tavoitteisiinsa.

MTK:lta hyvä tempaus, katotaan nyt miten julkisuus ottaa sen vastaan  8)

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
emo-heikin kepulaisuus on käsinkosketeltavaa

:P

emo-heikki

• Vieras

Onko se sitten kakolaisuutta, että on tyytyväinen nykyhintoihin  ::)

emo-heikki

• Vieras

Äläs nyt, emohan on täällä julistanut olevansa täysin epäpoliittinen ja täysin puolueeton. Vaikka mielipiteet ja kirjoitukset on niin umpikepulaisia kuin vain olla ja voi... Ei tule mieleeni oikein yhtään kirjoitusta jossa kepua olisi moitittu. Eikä muuten yhtään kirjoitusta jossa jotain muuta kuin kepua olisi kehuttu...

Kakolainen lukee minun kirjoituksia kakolaiset lasit päässä  8) 8) 8)

emo-heikki

• Vieras

Äläs nyt, emohan on täällä julistanut olevansa täysin epäpoliittinen ja täysin puolueeton. Vaikka mielipiteet ja kirjoitukset on niin umpikepulaisia kuin vain olla ja voi... Ei tule mieleeni oikein yhtään kirjoitusta jossa kepua olisi moitittu. Eikä muuten yhtään kirjoitusta jossa jotain muuta kuin kepua olisi kehuttu...

Mikä tuli todistetuksi... Jo tästä huomaa miten puolueettomasti ja suvaitsevasti muihin puolueisiin ja puolueiden kannattajiin suhtaudutaan... Noin neutraalin ja puolueettoman suhtautumisen mahdollistaa ainoastaan tinkimätön puolueettomuus ja tinkimätön puolueisiin sitoutumattomuus...

Voi olla noinkin, mutta miten käänsit ton mun vastauksen "suvaitsemattomuuden" osoitukseksi   :o :o :o
Sehän oli vain toteamus, joka pitää paikkaansa  8)

emo-heikki

• Vieras

Mikä tuli todistetuksi... Jo tästä huomaa miten puolueettomasti ja suvaitsevasti muihin puolueisiin ja puolueiden kannattajiin suhtaudutaan... Noin neutraalin ja puolueettoman suhtautumisen mahdollistaa ainoastaan tinkimätön puolueettomuus ja tinkimätön puolueisiin sitoutumattomuus...

Voi olla noinkin, mutta miten käänsit ton mun vastauksen "suvaitsemattomuuden" osoitukseksi   :o :o :o Sehän oli vain toteamus, joka pitää paikkaansa  8)

Mikä tuli tuplaten todistetuksi...

Väitätkö tosissasi, että se ei vaikuta mielipiteseesi  ::)

emo-heikki

• Vieras

Voi olla noinkin, mutta miten käänsit ton mun vastauksen "suvaitsemattomuuden" osoitukseksi   :o :o :o Sehän oli vain toteamus, joka pitää paikkaansa  8)

Mikä tuli tuplaten todistetuksi...

Väitätkö tosissasi, että se ei vaikuta mielipiteseesi  ::)

Niin mikä ei vaikuta mielipiteeseeni???

Mistä muuten tiedät puoluekantani? Minähän olen täysin puolueisiin sitoutumaton... Suvaitsevaisesti olet omavaltaisesti ottanut ja lokeroinut minut väärään lokeroon...

Itse pidit mulle pitkän luennon kokoomuksen arvoista, joten siitä päättelin että tunnet samanhenkisyyttä kyseistä puoluetta kohtaan  8)
Sori jos olen tulkinnut puheitasi väärin ja leimannut sinut väärin perustein kakolaiseksi  :o

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Pääsi oikein radiossakin aiheeksi, mtk;n tempaus myydä tuotteita hinnalla joka jää tuottajan osuudeksi.

Voitte olla varma että tässä yhteydessä vastaiskuna nostettaan esiin myöskin viljelijöiden saama maataloustuki, myöskin kansalliset.

Mutta se olisikin palvelus koko maatalous-sektorille. Samoin kuluttajille joita viedään kuin laskiämpäriä. Ja taitaa siinä jonkin etelän umpikepu-mtk;laisen kissunpojan silmätkin auveta samalla.

Olisikin ihan aikuisen oikeesti mielenkiintoista avata kuluttajalle mitä esim. maito todellisuudessa maksaa jos se tuotetaan Marttilassa, Lapualla, Kuusamossa tai Utsjoella. Siis kaikkinen tukineen ja kustannuksineen ennenkuin se on Espoolaisen perheen ruokapöydässä. Tai Venäläisen uusrikkaan juustolautasella Moskovassa

kataisen väärentämät paperit sisältää :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Onko ne Kataisen paperit jotakin syötävää tai kotomaiseen elintarvikeketjuun lisäarvoa tuovaa. Vaiko vain pyrkimys siirtää keskustelu epämieluisasta asiasta muualle.

Nyt vasta alkaa korostua kepulaisen maatalouspolitiikan täydellinen epäonnistuminen. Kaiken huippuna se s-l anttilan perustaman työryhmän loppupäätelmä, ettei selvästi voida osoittaa kuka ruokasektorilla vetää välistä. Näin kepuluuserit vaalien alla. Muna kun ei riittänyt hakemaan syyllistä.
Nyt oppositoissa sielläkin kissanpoikien simmut alkaneet avautua, kun kepuluuserit ovat itsekkin matkalla kotiin. Kaupunkilaiset unohtaneena.

Viimeksi muokattu: 12.11.12 - klo:12:43 kirjoittanut Eemeli

Last Man Standing

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
>Onko se sitten kakolaisuutta, että on

En tiedä kun ei nuo kakolaisuudet pahemmin kiinnosta muutenkaan.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
kyllä, olet oikeasssa siinä että muna ei riittäny mutta onko kakossa ketään munakastajoka osottaisi sen syyllisen?   epäilen että ei onko kookoomuksessa ketään joka saisi edes etelän viljan viljelijöille markkinoilla parempaa hintaa? ei taida löytyä sitäkään munakasta!     joten,    onko jotain jota kokoomus oikeasti pystyisi tekemään paremmin kuin kepu?       löytyykö vastausta?

Eemeli

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Ainakaan maataloutta ei niin sinisilmäisesti olisi siirretty pohjoiseen.

Aivan varmasti kuluttaja alkaa huutelemaan veroeurojensa peräänaivan oikeutetusti ja tätä nykymenoa on aika vaikea puolustella.

Greenpwr

• Vieras
Ainakaan maataloutta ei niin sinisilmäisesti olisi siirretty pohjoiseen.

Aivan varmasti kuluttaja alkaa huutelemaan veroeurojensa peräänaivan oikeutetusti ja tätä nykymenoa on aika vaikea puolustella.

Jossaihan niiden entisten pohjoisen vetelien pitää asua, niin pellolle vaan...