Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kvernelandin auran pultit  (Luettu 5337 kertaa)

keskomies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 616
Vs: Kvernelandin auran pultit
Kyselkääs kokemuksia, jolla XL-siipiset ööverit ja kvernet enne ollu. Kumpi on aura, saattaa tulla yllättäviä vastauksia. Ja kysykää sellaselta kuka ei kato kaikkea agrilasien läpi...

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Kvernelandin auran pultit
Mulla ei oo pultteja menny läpi, mutta kärkipaloja (kvernen alkuperäisiä) on katkeillu melkein uutena  >:(

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: Kvernelandin auran pultit
Itellä meni joka siivestä kärjet pulteista läpi tänä syksynä sarka kverneistä.. Epäilin kyllä että olin laittanut ne kiinni vanhoilla ja kuluneilla pulteilla kun ne oli jotkut epämääräiset löytö kärjet.

Asiasta kolmanteen.. Löytyyköhän mistään nettikaupasta alkuperäisiä kvernelandin kulutusosia kun ei Lappeenrannan "agritekin" liikkeessä ollut myyjällä edes halua tilata osia puhumattakaan siintä että niitä olisi ollut hyllyssä..
Power By Perkins

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4703
  • Savo savolaisille!
Vs: Kvernelandin auran pultit
Itellä meni joka siivestä kärjet pulteista läpi tänä syksynä sarka kverneistä.. Epäilin kyllä että olin laittanut ne kiinni vanhoilla ja kuluneilla pulteilla kun ne oli jotkut epämääräiset löytö kärjet.

Asiasta kolmanteen.. Löytyyköhän mistään nettikaupasta alkuperäisiä kvernelandin kulutusosia kun ei Lappeenrannan "agritekin" liikkeessä ollut myyjällä edes halua tilata osia puhumattakaan siintä että niitä olisi ollut hyllyssä..

Aika paskaa palvelua siellä, toivottavasti annoit palautetta. >:(

Mutta täältä Savosta saa:

http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

massikka_mies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 300
  • Pitääkö 200 viestin jälkeen kirjoittaa asiaakin?
Vs: Kvernelandin auran pultit
Itellä meni joka siivestä kärjet pulteista läpi tänä syksynä sarka kverneistä.. Epäilin kyllä että olin laittanut ne kiinni vanhoilla ja kuluneilla pulteilla kun ne oli jotkut epämääräiset löytö kärjet.

Asiasta kolmanteen.. Löytyyköhän mistään nettikaupasta alkuperäisiä kvernelandin kulutusosia kun ei Lappeenrannan "agritekin" liikkeessä ollut myyjällä edes halua tilata osia puhumattakaan siintä että niitä olisi ollut hyllyssä..

Aika paskaa palvelua siellä, toivottavasti annoit palautetta. >:(

Mutta täältä Savosta saa:

http://www.kiertokanki.com/verkkokauppa/
Asiahan meni itseasissa niin että kun vihdoin myyjä tuolla "agritekin" liikkeessä vaivautui tulemaan tiskille ja esitin asiani niin myyjä ohjasi paikalliseen agritekin ns. huoltoliikkeeseen mutta totesi että ei sieltä mitään kannata kysyä.. Sen verran hurjia juttuja olen tuon huoltoliikkeen toiminnasta kuullutkin että oli arvattavissa että ei sieltä mitään saa..

Eli ei mikään ihme että uudet caset/nyykkärit on täällä kulmalla melko harvinaisia kun asiakaspalvelua on tuota tasoa..

Viimeksi muokattu: 12.11.12 - klo:13:12 kirjoittanut massikka_mies

Power By Perkins