Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe uutisissa....  (Luettu 2066 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65896
uutisissa....
oli juutua noista pirun kunnista joissa jopa terveyskeskukset toimii .... ja hyvin vielä!   helevattu, ei taila männä hyvin heilläkään!   immeiset pääsee jopa samana päivänä hoitoon ja huolta pietään jokkaisesta jopa höhlistä!                         kyllä nyt on jyykin neuvostohallituksella helekutinmoinen työ saattaa nää lusmut takasin ruotuun!                    kyllä terveyskeskukseen täytyy olla kuuten viikon jonot!               ja lääkäreinä jotain sekulisomppeja!                            hoono soumi pitää taitaa kanss!      ja vaivoista pitää tietää sen verta että sekottaa synnytyksen ja peräpukamaT

millamagia

  • Vieras
Vs: uutisissa....
Kyllä suomalainen lääkärikin osaa olla tyly.Oli kokemusta taannoin Vihannin terv.keskuksesta,taisin kirjoittaa siitä täälläkin.Ensin mua pyydettiin varaamaan aika,kipureseptiä ei ennen uusittaisi.
No siellähän oli oikea suomalainen naispeto.Hän sanoi,etten enää saisi ko lääkettä,koska hänen mukaansa en tarvitse sitä,ihan miedompi versio riittää.Hän ihmetteli ,miksi en ollut käynyt vuosikausiin vastaanotolla? No ei kait siellä huvikseen käydä :o  Kun sitten erehdyin sanomaan,että pitää mennä yksityiselle jos täältä ei saa apua,niin sananmukaisesti lensin ulos vastaanotolta.Onneksi mun miehellä oli niitä samoja lääkkeitä,joten pärjäsin siihen asti,kunnes täällä uudella paikkakunnalla uusittiin resepti terveyskeskuksessa.
Tämän ikäisellä on senverran jo nivelissä luupiikkejä ja kulumia,että nukkuminen ei ilman särkylääkettä onnistu. 8)

Tuuli

  • Vieras
Vs: uutisissa....
Kyllä suomalainen lääkärikin osaa olla tyly.Oli kokemusta taannoin Vihannin terv.keskuksesta,taisin kirjoittaa siitä täälläkin.Ensin mua pyydettiin varaamaan aika,kipureseptiä ei ennen uusittaisi.
No siellähän oli oikea suomalainen naispeto.Hän sanoi,etten enää saisi ko lääkettä,koska hänen mukaansa en tarvitse sitä,ihan miedompi versio riittää.Hän ihmetteli ,miksi en ollut käynyt vuosikausiin vastaanotolla? No ei kait siellä huvikseen käydä :o  Kun sitten erehdyin sanomaan,että pitää mennä yksityiselle jos täältä ei saa apua,niin sananmukaisesti lensin ulos vastaanotolta.Onneksi mun miehellä oli niitä samoja lääkkeitä,joten pärjäsin siihen asti,kunnes täällä uudella paikkakunnalla uusittiin resepti terveyskeskuksessa.
Tämän ikäisellä on senverran jo nivelissä luupiikkejä ja kulumia,että nukkuminen ei ilman särkylääkettä onnistu. 8)

Ohhoh...kuka se just  äsken, toisessa ketjussa,  pääsi nuhtelemasta tyytymätöntä porukkaa , että kun morkkaavat, marisevat ja valittavat ?! 

 ;D ;D ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: uutisissa....
joo
simmo vaan saa valitaa
muut pysykööt hiljaa
ja olkoot tyytyväisiä  :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: uutisissa....



siinäpä simmolle ohjenuoraa :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: uutisissa....
Kyllä suomalainen lääkärikin osaa olla tyly.Oli kokemusta taannoin Vihannin terv.keskuksesta,taisin kirjoittaa siitä täälläkin.Ensin mua pyydettiin varaamaan aika,kipureseptiä ei ennen uusittaisi.
No siellähän oli oikea suomalainen naispeto.Hän sanoi,etten enää saisi ko lääkettä,koska hänen mukaansa en tarvitse sitä,ihan miedompi versio riittää.Hän ihmetteli ,miksi en ollut käynyt vuosikausiin vastaanotolla? No ei kait siellä huvikseen käydä :o  Kun sitten erehdyin sanomaan,että pitää mennä yksityiselle jos täältä ei saa apua,niin sananmukaisesti lensin ulos vastaanotolta.Onneksi mun miehellä oli niitä samoja lääkkeitä,joten pärjäsin siihen asti,kunnes täällä uudella paikkakunnalla uusittiin resepti terveyskeskuksessa.
Tämän ikäisellä on senverran jo nivelissä luupiikkejä ja kulumia,että nukkuminen ei ilman särkylääkettä onnistu. 8)

Se on vain nuorilääkäri yrittänyt huumehörhöä saada takaisin kaidalle tielle  :D
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

Greenpwr

  • Vieras
Vs: uutisissa....



siinäpä simmolle ohjenuoraa :)

 Jos tuon peukalon kääntää kohtisuoraan kämmeneen nähden, niin onko silloin kansainvälisen käsimerkin nimi peskari?

millamagia

  • Vieras
Vs: uutisissa....






Ohhoh...kuka se just  äsken, toisessa ketjussa,  pääsi nuhtelemasta tyytymätöntä porukkaa , että kun morkkaavat, marisevat ja valittavat ?!

------------on se törkeetä,että mummo lempataan pihalle tk:sta >:(  Elämässä ei kaikki ole täydellistä,mutta joillakin kaikki menee päin p:tä,koska kokkarit pilaa kaiken. :o
Kyllä minä enimmäkseen olen tyytyväinen elämääni,nytkin tulin uima-hallista vesihieronnasta ja on euforinen olo.Huomenna on taas kirpputoripäivä. :) ja kuoroharkoissa laulamme joululauluja.Voiko elämä olla ihanampaa. ::)

 

millamagia

  • Vieras
Vs: uutisissa....



siinäpä simmolle ohjenuoraa :)


-toi jyygipoika on komee :) :) :)

millamagia

  • Vieras
Vs: uutisissa....


Se on vain nuorilääkäri yrittänyt huumehörhöä saada takaisin kaidalle tielle  :D
[/quote]
---------se on aika yleinen kipulääke,sitä on melkein jokaisella tämänikäisellä.Paljon vahvempia on olemassa 8)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: uutisissa....



siinäpä simmolle ohjenuoraa :)


-toi jyygipoika on komee :) :) :)

syyttäjäkin totesi että väärentäjä :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Tuuli

  • Vieras
Vs: uutisissa....
Ohhoh...kuka se just  äsken, toisessa ketjussa,  pääsi nuhtelemasta tyytymätöntä porukkaa , että kun morkkaavat, marisevat ja valittavat ?!

------------on se törkeetä,että mummo lempataan pihalle tk:sta >:(  Elämässä ei kaikki ole täydellistä,mutta joillakin kaikki menee päin p:tä,koska kokkarit pilaa kaiken. :o
Kyllä minä enimmäkseen olen tyytyväinen elämääni,nytkin tulin uima-hallista vesihieronnasta ja on euforinen olo.Huomenna on taas kirpputoripäivä. :) ja kuoroharkoissa laulamme joululauluja.Voiko elämä olla ihanampaa. ::)

Elät täyteläistä ja virikkeellistä eläkeläisen elämää ja niin se pitääkin! On noita kotona nököttäviä vanhuksia jo ihan riittävästi.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65896
Vs: uutisissa....
saati niitä joita on kuskattu laitokset turvoksiin!        niillä ei enää mitään tekoa kun ei pikkuapua ole saaneet hetkittäin huonoina päivinä!   kyllä maailma on juluma!

emo-heikki

  • Vieras
Vs: uutisissa....
saati niitä joita on kuskattu laitokset turvoksiin!        niillä ei enää mitään tekoa kun ei pikkuapua ole saaneet hetkittäin huonoina päivinä!   kyllä maailma on juluma!

Kyllä se siinä vaiheessa helepottaa, kun lääkityksellä lyödään taju kankaalle  :o

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65896
Vs: uutisissa....
mutta se on siinä surullisinta että ne lyö vaan liikuntakyvyn veks niillä lääkkeillä ja älli vielä pelaa hetken!             ja se riepooooo!