Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?  (Luettu 9898 kertaa)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
 Vähä on taas pimeetä ja synkkää aikaa :(   Virossa käyn varmaan piakkoin kylpemässä mutta varsinaisesti synkkyyttä lievittää oikean lomamatkan suunnittelu.
 Joulun välipäivinä pääsisi lähtemään ja loppiaisen jälkeen takaisin mutta kysymys kuuluu että minne mennä :o ???
  Afrikka on pois laskuista kun mustaa näkee riittävästi täälläkin.  Myöskään maa jossa on mekkaan päin kaatuvia miehiä  päässään hantuuki, ei tule kyseeseen :P    Lämmintä kuitenkin pitäisi olla...
  Thaimaa oli jo itsestään selvä vaihtoehto mutta ajankohta on sellainen että KAIKKI hinnat on kertoimella 2 korotettu.   Ei tuolla kustannuksella enää toivottu hintalaatu suhde toteudu :'( :'( :'( 
  Kaksi aikuista ja muksu pitäisi päästä kohteeseen ja sieltä pois kohtuullisella hinnalla.  Hotellitarjonta kohtalainen ja joitakin muitakin matkailijoita pitäisi olla.  Ja sitä aurinkoa ja lämpöä :-[ ...
   Intia kiinnostaisi kovin yhtenä vaihtoehtona, suomalaiset eivät kai jostain syystä kovin paljon matkustele sinne enää nykyisin ???   Florida voisi olla yksi vaihtoehto, en paikasta muuta juuri tiedä kun mitä CSI-miami ohjelmasta olen nähnyt, ainakin jotenkin kohtuuhintaisia lentoja näytti löytyvän :-\  Mikähän muu paikka se sitten voisi olla??  Tai mikä luetelluista??

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Vähä on taas pimeetä ja synkkää aikaa :(   Virossa käyn varmaan piakkoin kylpemässä mutta varsinaisesti synkkyyttä lievittää oikean lomamatkan suunnittelu.
 Joulun välipäivinä pääsisi lähtemään ja loppiaisen jälkeen takaisin mutta kysymys kuuluu että minne mennä :o ???
  Afrikka on pois laskuista kun mustaa näkee riittävästi täälläkin.  Myöskään maa jossa on mekkaan päin kaatuvia miehiä  päässään hantuuki, ei tule kyseeseen :P    Lämmintä kuitenkin pitäisi olla...
  Thaimaa oli jo itsestään selvä vaihtoehto mutta ajankohta on sellainen että KAIKKI hinnat on kertoimella 2 korotettu.   Ei tuolla kustannuksella enää toivottu hintalaatu suhde toteudu :'( :'( :'( 
  Kaksi aikuista ja muksu pitäisi päästä kohteeseen ja sieltä pois kohtuullisella hinnalla.  Hotellitarjonta kohtalainen ja joitakin muitakin matkailijoita pitäisi olla.  Ja sitä aurinkoa ja lämpöä :-[ ...
   Intia kiinnostaisi kovin yhtenä vaihtoehtona, suomalaiset eivät kai jostain syystä kovin paljon matkustele sinne enää nykyisin ???   Florida voisi olla yksi vaihtoehto, en paikasta muuta juuri tiedä kun mitä CSI-miami ohjelmasta olen nähnyt, ainakin jotenkin kohtuuhintaisia lentoja näytti löytyvän :-\  Mikähän muu paikka se sitten voisi olla??  Tai mikä luetelluista??

Joku Brasilian rantakohde, Rio tai Fortaleza... Hinnat voi tosin joulun seutuun olla kohdallaan. ???
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Karibia noin äkkikä ajatellen, hintava voi olla, mutta välimerellä tuskin on kovin lämmintä tohon aikaan.
Karibialla puhutaan kumminkin englantia.

Toinen hyvä vaihtoehto on Azorit, portugalin hallitsema saari atlantilla, paljon on kehuttu sitä tuttavapiirissä, itse meinasin sinne vielä pistäytyä jonain päivänä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä ajattelin mennä Uuteen-Kaledoniaan kalastusmatkalle joulukuusta helmikuun loppuun. Mut pitää olla hys hys... ajattelin rouvalle ilmoittaa vasta kun olen siellä perillä  ??? ;D

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4696
  • Savo savolaisille!
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä ajattelin mennä Uuteen-Kaledoniaan kalastusmatkalle joulukuusta helmikuun loppuun. Mut pitää olla hys hys... ajattelin rouvalle ilmoittaa vasta kun olen siellä perillä  ??? ;D

"Mä lähen nyt sinne Vampulaan hoitamaan sen pellonraivausprojektin. Saattaa hyvinkin mennä se pari kuukautta. Turha soitella perään, emmä siellä kaivurissa kuule kuitenkaan puhelinta."
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä ajattelin mennä Uuteen-Kaledoniaan kalastusmatkalle joulukuusta helmikuun loppuun. Mut pitää olla hys hys... ajattelin rouvalle ilmoittaa vasta kun olen siellä perillä  ??? ;D

"Mä lähen nyt sinne Vampulaan hoitamaan sen pellonraivausprojektin. Saattaa hyvinkin mennä se pari kuukautta. Turha soitella perään, emmä siellä kaivurissa kuule kuitenkaan puhelinta."

TYKKÄÄ   ;D ;D

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä ajattelin mennä Uuteen-Kaledoniaan kalastusmatkalle joulukuusta helmikuun loppuun. Mut pitää olla hys hys... ajattelin rouvalle ilmoittaa vasta kun olen siellä perillä  ??? ;D

"Mä lähen nyt sinne Vampulaan hoitamaan sen pellonraivausprojektin. Saattaa hyvinkin mennä se pari kuukautta. Turha soitella perään, emmä siellä kaivurissa kuule kuitenkaan puhelinta."

TYKKÄÄ   ;D ;D
JoHarastako ?  ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Karibia noin äkkikä ajatellen, hintava voi olla, mutta välimerellä tuskin on kovin lämmintä tohon aikaan.
Karibialla puhutaan kumminkin englantia.

Toinen hyvä vaihtoehto on Azorit, portugalin hallitsema saari atlantilla, paljon on kehuttu sitä tuttavapiirissä, itse meinasin sinne vielä pistäytyä jonain päivänä.
Azoreista olen kuullut kehuja minäkin mutta varsinainen talvikohde ei liene sekään.  Gran kanaria etelämpänä olisi  varmaan lämpöinen paikka mutta en oikein tykkää saarista.  Paitsi Phuketin saaresta, siitä minä tykkään :) :)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Akabaan?

80-luvun lopulla räkänokkateininä siellä oltiin. Vois olla kiva käydä uudestaan...
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä ajattelin mennä Uuteen-Kaledoniaan kalastusmatkalle joulukuusta helmikuun loppuun. Mut pitää olla hys hys... ajattelin rouvalle ilmoittaa vasta kun olen siellä perillä  ??? ;D

  Ei paha. Parilla tonnilla siellä käväsee. Lennot vaan niin pirun pitkät. http://www.travellink.fi/main?type=Flow&name=FGPackageSearch ;D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Akabaan?

80-luvun lopulla räkänokkateininä siellä oltiin. Vois olla kiva käydä uudestaan...

  Ja mä siinä lahden toisel puolel. ;D

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Akabaan?

80-luvun lopulla räkänokkateininä siellä oltiin. Vois olla kiva käydä uudestaan...
Aivan outo paikka, guugletus sijoitti tuota kyllä turhan liki niitä rättipäitä :(   Keskimääräinen sää joulu-tammikuussa näyttäisi olevan jotain 16 astetta :(   http://www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/2180


Joku Brasilian rantakohde, Rio tai Fortaleza... Hinnat voi tosin joulun seutuun olla kohdallaan. ???
Valitettavasti emäntä ei hyväksy etelä-amerikkaa ollenkaan.  Itse jo olin esittämässä matkaa ecuadoriin :(

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8682
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Tiedättekö mitä lausetta rouva ei halua kuulla kesken sexiaktin?

-Halooo.......rakkaani, tulin juuri takaisin Uusi-Kaledoniasta.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Karibia noin äkkikä ajatellen, hintava voi olla, mutta välimerellä tuskin on kovin lämmintä tohon aikaan.
Karibialla puhutaan kumminkin englantia.

Toinen hyvä vaihtoehto on Azorit, portugalin hallitsema saari atlantilla, paljon on kehuttu sitä tuttavapiirissä, itse meinasin sinne vielä pistäytyä jonain päivänä.
Azoreista olen kuullut kehuja minäkin mutta varsinainen talvikohde ei liene sekään.  Gran kanaria etelämpänä olisi  varmaan lämpöinen paikka mutta en oikein tykkää saarista.  Paitsi Phuketin saaresta, siitä minä tykkään :) :)
Ei siellä oikeen huomaa saarella olevansa . Lämpötilasta uskalla tuohon aikaan sanoa mutta mukava paikka .

Kreeta varmaankin mukavin lomakohde missä ollaan käyty .  :)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä ajattelin mennä Uuteen-Kaledoniaan kalastusmatkalle joulukuusta helmikuun loppuun. Mut pitää olla hys hys... ajattelin rouvalle ilmoittaa vasta kun olen siellä perillä  ??? ;D

"Mä lähen nyt sinne Vampulaan hoitamaan sen pellonraivausprojektin. Saattaa hyvinkin mennä se pari kuukautta. Turha soitella perään, emmä siellä kaivurissa kuule kuitenkaan puhelinta."

junttieinarin aurinkoloma: Istuu rantatuolissa "nurmeksentien varressa" ja sivelee aurinkorasvaa kehoonsa autojen valoissa  ;D