Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?  (Luettu 9929 kertaa)

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Tiedättekö mitä lausetta rouva ei halua kuulla kesken sexiaktin?

-Halooo.......rakkaani, tulin juuri takaisin Uusi-Kaledoniasta.  ;D

Tuo sama pätee myös : "Hei rakkaani, pääsin rehumyyjien palaverista aiemmin .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

millamagia

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?


Toinen hyvä vaihtoehto on Azorit, portugalin hallitsema saari atlantilla, paljon on kehuttu sitä tuttavapiirissä, itse meinasin sinne vielä pistäytyä jonain päivänä.
[/quote]Azoreista olen kuullut kehuja minäkin mutta varsinainen talvikohde ei liene sekään.  Gran kanaria etelämpänä olisi  varmaan lämpöinen paikka mutta en oikein tykkää saarista.  Paitsi Phuketin saaresta, siitä minä tykkään :) :)
[/quote]
----kokeiles Kap Verdeä.Nuoripari kävi siellä viime syksynä ja sitä ei turismi ole pilannut vielä.

jamako

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1301
  • Our reliable partner!
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Labuan, ne on vielä huonompia muslimeja kuin keskivero luterilaiset kristittyjä. Halpaa, suht siistiä ja mukavia ihmisiä; ei koskaan uskoisi olevansa Malesiassa. Thaimaa ja Intia liian paskaisia mulle ja Bali oli surkea. Bermudalla, Bahamalla ja Curacaossa olen käynyt, jos olet nähnyt yhden noista saarista oot nähnyt kaikki. Vietnamista tai Burmastakaan en pitänyt.

Monsuunikin loppuu sopivasti jouluksi Labuanissa.

http://wikitravel.org/en/Labuan

"Labuan is a very safe town. It is a very peaceful place and the people are very nice and friendly. Except road blocks with JPJ (local Department Motor Vehicle), police presence is pretty hard to notice, possibly because of the calmness and peace of the town.
 
You can notice lots of people jogging around in the evenings, even in the secluded roads in the hills, without fear of being mugged, like in other big cities.
 
Crime rate is very low, except once in a while, there used to be physical arguments between the immigrants, but only among themselves.
 
Roads are not busy, except occasionally in town. The driving attitude of people here are quite leisure, so it's common to have a car cruising in front of you very very slow without any purpose. There are lots of jaywalkers, and pedestrians crossing the road don't practice much caution. Several attractions such as Peace Park and Anjung Ketam are located in village area where children usually play near or at the road. So, just be careful if you're driving."

Kokemukseni perusteella totta ja halpaa todella halpaa ja todella mukavia ihmisiä.
 

Viimeksi muokattu: 04.11.12 - klo:16:31 kirjoittanut jamako

Grow the feed, not the weeds!

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7092
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Akabaan?

80-luvun lopulla räkänokkateininä siellä oltiin. Vois olla kiva käydä uudestaan...

 :o Minäkin oon käynyt siellä silloin, muistaakseni -88 Huhti-Toukokuussa :P

Petraan http://fi.wikipedia.org/wiki/Petra_(kaupunki) muuleilla ratsastaen ym. asiaan kuuluvaa :)
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mä viihdyin Vietnamissa ihan hyvin, Intia on mukavasti vähän lähempänä. Singapore tai Malesia? Meksiko tai jenkkilän eteläosat?

Perus kanaria? Muutama kaveri on käynyt useampaankin otteeseen käynyt Egyptissä jossain all inclusive kohteessa, rahaa ei tarvii kantaa mukana ja muurit ympärillä pitää alkuasukkaat loitolla. Lämmintä on ja mieli lepää, jos se riittää...
Nothing is Something Worth Doing

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
:o Minäkin oon käynyt siellä silloin, muistaakseni -88 Huhti-Toukokuussa :P

Petraan http://fi.wikipedia.org/wiki/Petra_(kaupunki) muuleilla ratsastaen ym. asiaan kuuluvaa :)
Juu, luokkaretkellä oltiin viikko. Mut Petraan mentiin kameleilla. Sillon oon ainoan kerran ollu elämässäni merisairas tai matkasairas, mitä lie :D Et sunkaan sä ollu samalla reissulla?

Elävästi muistaa 16vee innon, kun viinakaupasta sai jotain ja oltiin kaukana kotoaja tutuista!! Jee! Kaupasta ulos kassit kädessä....ja ovella setämies vastassa  :o  :P  ;D

Viimeksi muokattu: 04.11.12 - klo:17:17 kirjoittanut Adam Smith

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Mites tämä???

http://www.tjareborg.fi/aruba/aruba

Tänne mä haluaisin.

Viimeksi muokattu: 04.11.12 - klo:17:34 kirjoittanut Kp

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Laitila on hyvä kohde.

Esim. UCD:lle suosittelen:

http://www.laitila.fi/index.php?id=177

Mäkitupalaismuseo.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

Vihtori se Sika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1372
  • "Kollektiivinimimerkki"
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Leppoisia paikkakuntia lienevät ainakin Lohja, Riihimäki ja Vesilahti. Ko. paikkakuntien asukkailla vaikuttaa olevan kovin paljon vapaa-aikaa. Agronet-kirjoittelun määrästä päätellen.
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
kysyppä emännältäs minne se haluaa toisen kerran ruotsin laiva voip riittäää ::) ::)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
kysyppä emännältäs minne se haluaa toisen kerran ruotsin laiva voip riittäää ::) ::)

Ruottin laivalla ne naiset pitää hurmoksellisia kokouksia.  ;D

Selällään maaten jalat levällään kurottautuvat kohti taivasta niinkuin siinä vitsissä...

 ;D
Kui mää ain olen paras?

jeep

  • Vieras

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
http://www.aurinkomatkat.fi/portugali/azorit

Azoreilla on kylmä talvella.
Muuten loistava matkakohde,
ei suomalaisia vodkaturisteja.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
http://www.aurinkomatkat.fi/portugali/azorit

Azoreilla on kylmä talvella.
Muuten loistava matkakohde,
ei suomalaisia vodkaturisteja.

Tossa on kolme hyvää syytä mennä azoreille  ;D

Tuuli

  • Vieras
Vs: Ankeeta. Minnekkä aurinkolomalle?
Leppoisia paikkakuntia lienevät ainakin Lohja, Riihimäki ja Vesilahti. Ko. paikkakuntien asukkailla vaikuttaa olevan kovin paljon vapaa-aikaa. Agronet-kirjoittelun määrästä päätellen.

Ai silläkö riihimäkeläisellä naisellako (50) myös ???  ;D