Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 04.11.12 - klo:08:52Lainaus käyttäjältä: Voisulamies - 03.11.12 - klo:23:27Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä Mun oma peppu on kaikkein paras. :-)
Lainaus käyttäjältä: Voisulamies - 03.11.12 - klo:23:27Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä
Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!
Viimeksi muokattu: 20.11.12 - klo:14:15 kirjoittanut Miia79
Oman tyttöystävän pylly on kyllä ihanan seksikäs, se riittää mulle, ei tarvi muiden peffoja katella.
Lainaus käyttäjältä: Katapultti - 04.11.12 - klo:20:08Oman tyttöystävän pylly on kyllä ihanan seksikäs, se riittää mulle, ei tarvi muiden peffoja katella.Tästä kyllä keskustellaan apilaan kanssa vielä seuraavalla laavureisulla..... Enkä olis sinustakaan uskonu Pultti...
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 04.11.12 - klo:10:14Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 04.11.12 - klo:08:52Lainaus käyttäjältä: Voisulamies - 03.11.12 - klo:23:27Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä Mun oma peppu on kaikkein paras. :-)Eiku mun!
Miia saattaisi antaa jonkunlaista kuvamateriaalia, että saataisiin porukalla plussailla...
Lainaus käyttäjältä: Pankkomies - 21.11.12 - klo:18:30Miia saattaisi antaa jonkunlaista kuvamateriaalia, että saataisiin porukalla plussailla... Mä näyttäisin mut en kehtaa
Lainaus käyttäjältä: peltojenviljeliä - 21.11.12 - klo:18:57Lainaus käyttäjältä: Pankkomies - 21.11.12 - klo:18:30Miia saattaisi antaa jonkunlaista kuvamateriaalia, että saataisiin porukalla plussailla... Mä näyttäisin mut en kehtaa Siis sulla on kuvia Miian pepusta?
Tommonen se on: