Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naisten perseet  (Luettu 13122 kertaa)

Greenpwr

• Vieras
Vs: Naisten perseet
Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...

Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!

Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä  :-X

Ei peiliä oo näkyny, mutta Brad Pitt:in kuva kyllä on ollut, niin siis naamasta...

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.
Taloudestaan tarkka sorkkis oli tilannut krossin (144 kpl) kondomeja nettikaupasta täysin luottamiksellisella kotiin toimituksella.
Paketin tultua perille sorkkis nuukana miehenä teki heti inventaarion paketin sisällöstä ja huomasi, että toimituksesta puuttui yksi (1) kappale.
Muutama päivä sorkkiksen reklamaatiosta puuttunut kondomi tuli kirjeessä kotiin, saatelapussa myönnettiin virhe ja pahoiteltiin, että ilta oli mennyt pilalle.   ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Greenpwr

• Vieras
Taloudestaan tarkka sorkkis oli tilannut krossin (144 kpl) kondomeja nettikaupasta täysin luottamiksellisella kotiin toimituksella.
Paketin tultua perille sorkkis nuukana miehenä teki heti inventaarion paketin sisällöstä ja huomasi, että toimituksesta puuttui yksi (1) kappale.
Muutama päivä sorkkiksen reklamaatiosta puuttunut kondomi tuli kirjeessä kotiin, saatelapussa myönnettiin virhe ja pahoiteltiin, että ilta oli mennyt pilalle.   ;D

...pitkän päälle paras vai oliko se, että ohuen päälle monta...

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

...pitkän päälle paras vai oliko se, että ohuen päälle monta...

Käsitit väärin, kyse oli kerroista, ei kerroksista.  Jäi 20 euroo saamatta. ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Vihtori se Sika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Kollektiivinimimerkki"
Tähän jotain älytöntä ja mahtipontista, mikä ei liity millään tavalla kirjoittajan todellisiin kykyihin, esim. "Mahdottoman teen heti, ihmeen kanssa menee tovi".

Neke

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Sorkan passikuva:

;D ;D ;D

Eipä ihme, että tulee agronettiinkin löysää tuubaa.

Katapultti

• Vieras
Oman tyttöystävän pylly on kyllä ihanan seksikäs, se riittää mulle, ei tarvi muiden peffoja katella.

Voisulamies

• Vieras
Plussat katalle...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

maanviljelija

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...

Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!

Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä  :-X

Mun oma peppu on kaikkein paras. :-)

Siksikö se on sulla ajokorttikuvanakin  ;D

Juu. Se on mun pässikuva.  ;D
Mää oon luullu, että Timppa on vielä merkitty Xenan passiin  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

SAS

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Velehojen Veleho
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !