Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!
Lainaus käyttäjältä: Voisulamies - 03.11.12 - klo:23:27Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 04.11.12 - klo:08:52Lainaus käyttäjältä: Voisulamies - 03.11.12 - klo:23:27Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä Mun oma peppu on kaikkein paras. :-)
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 04.11.12 - klo:10:14Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 04.11.12 - klo:08:52Lainaus käyttäjältä: Voisulamies - 03.11.12 - klo:23:27Kommentoikaapa ystäväni, agornet-tuttuni, missä ootta nähäneet eniten haluja herättävät naisen pakarat+pikkuunen selostus niistä...Kuvatkaa ei oo sulukulistalla, olkaa hyvät vaa!Mä olen nähnyt parhaat makuuhuoneen katon peilistä Mun oma peppu on kaikkein paras. :-)Siksikö se on sulla ajokorttikuvanakin
Sorkan passikuva: