Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sasille ja Enterille  (Luettu 4323 kertaa)

millamagia

  • Vieras
Sasille ja Enterille
-------Kun kaikki kamala ,mitä Suomessa tapahtuu,on kokoomuksen syytä,niin miten se on mahdollista,koska Suomessa on monipuoluejärjestelmä? Ei yks viidesosa suomalaisista voi saada kaikkia asioita sekaisin,kyllä siihen tarvitaan muitakin puolueita avuksi.Teidän kirjoituksesta saa sellaisen käsityksen,että Suomessa on kakspuolue järjestelmä,josta kokoomus on ollut vallassa viimeiset 30 v.  Tuollainen ipu aate ei voi olla kestävää,että keskitytään vain yhden puolueen parjaamiseen. Suomessa enemmistö päättää asioista,ei yksi puolue.Nytkin on niin monta puoluetta hallituksessa,että kokoomus ei juurikaan saa omia asioitaan läpi,vaan joutuu antamaan paljon periksi.
Viimeisten vuosikymmenien aikana eniten hallitusvastuuta on kantanut kepu demarit ja rkp.
Hekin ovat varmaan yrittäneet parhaansa.
En silti äänestä kokoomusta,koska siinä on liikaa  kaikkein hyväosaisimpia.Mutta yhden puolueen syyttämisessä ei ole mitään järkeä,tällaisessa monipuoluejärjestelmässä :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sasille ja Enterille
Mikäli yhtäjaksoinen hallitustaival katsotaan syyksi johonkin, niin suurin syyllinen on silloin RKP, sen yhtäjaksoinen hallitustaival on kestäänyt yhtä kauan kuin itäisessä naapurimaassa kesti NKP:n hallitustaival  ;D ;D ;D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Sasille ja Enterille
minkäpä mä sille voin
jos faktat on mitä ne on >:(
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26207
  • vastustan
Vs: Sasille ja Enterille
-------Kun kaikki kamala ,mitä Suomessa tapahtuu,on kokoomuksen syytä,niin miten se on mahdollista,koska Suomessa on monipuoluejärjestelmä? Ei yks viidesosa suomalaisista voi saada kaikkia asioita sekaisin,kyllä siihen tarvitaan muitakin puolueita avuksi.Teidän kirjoituksesta saa sellaisen käsityksen,että Suomessa on kakspuolue järjestelmä,josta kokoomus on ollut vallassa viimeiset 30 v.  Tuollainen ipu aate ei voi olla kestävää,että keskitytään vain yhden puolueen parjaamiseen. Suomessa enemmistö päättää asioista,ei yksi puolue.Nytkin on niin monta puoluetta hallituksessa,että kokoomus ei juurikaan saa omia asioitaan läpi,vaan joutuu antamaan paljon periksi.
Viimeisten vuosikymmenien aikana eniten hallitusvastuuta on kantanut kepu demarit ja rkp.
Hekin ovat varmaan yrittäneet parhaansa.
En silti äänestä kokoomusta,koska siinä on liikaa  kaikkein hyväosaisimpia.Mutta yhden puolueen syyttämisessä ei ole mitään järkeä,tällaisessa monipuoluejärjestelmässä :o
big brother talo kun taas jää tyhjilleen niin sinne vois ihan kokeilumielessä sijoittaa veetin, eemelin, sepeteuksen, entterin, sassin  ja tapanilan ja huolehtia että kirkasta väkevää on aina ja tarpeeksi  saatavilla ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Sasille ja Enterille
Usein olen puhunut sinipunikeista ,mutta kyllä kakot ovat niitä pahimpia tämän yhteiskunnan tuhoajia. ;)
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65907
Vs: Sasille ja Enterille
mutta eikös tasapuolueelisuuden kanssa ole oikeus arvostella kokoomuksen toimintaa herrojen puolesta kun kerran kaikki aiempi oli taas kepun syytä yksin vaikka joitain muitakin oli politikoimassa hallituksessa?              sas ja enter vaan tekee mitä aukki ja tj on harrastanut jo vuosia!

millamagia

  • Vieras
Vs: Sasille ja Enterille
Mikäli yhtäjaksoinen hallitustaival katsotaan syyksi johonkin, niin suurin syyllinen on silloin RKP, sen yhtäjaksoinen hallitustaival on kestäänyt yhtä kauan kuin itäisessä naapurimaassa kesti NKP:n hallitustaival  ;D ;D ;D

------------------------rkp,ilman muuta yks pääsyyllisistä.Liian suuri valta noin pienellä puolueella :(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Sasille ja Enterille
Mikäli yhtäjaksoinen hallitustaival katsotaan syyksi johonkin, niin suurin syyllinen on silloin RKP, sen yhtäjaksoinen hallitustaival on kestäänyt yhtä kauan kuin itäisessä naapurimaassa kesti NKP:n hallitustaival  ;D ;D ;D

------------------------rkp,ilman muuta yks pääsyyllisistä.Liian suuri valta noin pienellä puolueella :(

Joo, mutta tasapuolisuuden takia sitten kysymys, onko myös kaikki hyvä sen ansiota, sehän on ollut kokoajan hallituksessa  :o :o :o

millamagia

  • Vieras
Vs: Sasille ja Enterille
minkäpä mä sille voin
jos faktat on mitä ne on >:(
----------------ne ei ole faktoja ,vaan ennakkoluuloja.Vastaa kysymykseen,miten yksi puolue voi olla vastuussa monipuoluejärjestelmässä,eläkä vaan tanita päivästä toiseen samoja fraaseja.
Teet hallaa ipullekkin :o

millamagia

  • Vieras
Vs: Sasille ja Enterille


Joo, mutta tasapuolisuuden takia sitten kysymys, onko myös kaikki hyvä sen ansiota, sehän on ollut kokoajan hallituksessa  :o :o :o
[/quote]
-------------kyllä näinkin voi sanoa.Elisabet Rehn ja tämä Haglund ovat ihan fiksuja hyviä ihmisiä :)

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Sasille ja Enterille
Viimeisten vuosikymmenien aikana eniten hallitusvastuuta on kantanut kepu demarit ja rkp.

Kyllä se punamultahallitusten sulle - mulle - sulle - mulle  -jakopolitiikka on kasvattanut yhteiskunnan menoja ihan liikaa ja siirtänyt yhteiskunnan rahoitettavaksi ihan liikaa. Nyt kun näitä ns saavutettuja etuja olisi pakko purkaa niin vaikeaa on...

millamagia

  • Vieras
Vs: Sasille ja Enterille
mutta eikös tasapuolueelisuuden kanssa ole oikeus arvostella kokoomuksen toimintaa herrojen puolesta kun kerran kaikki aiempi oli taas kepun syytä yksin vaikka joitain muitakin oli politikoimassa hallituksessa?              sas ja enter vaan tekee mitä aukki ja tj on harrastanut jo vuosia!
------tj ja aukki tekevät hallaa omalle puolueelleen.Tosin uskon heidän harrastavan hirtehishuumoria ;) ;) Noi heidän kepusyytökset on ihan yliampuvia,Sepelläki oikeen hirveä keputrauma :D

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Sasille ja Enterille
minkäpä mä sille voin
jos faktat on mitä ne on >:(
----------------ne ei ole faktoja ,vaan ennakkoluuloja.Vastaa kysymykseen,miten yksi puolue voi olla vastuussa monipuoluejärjestelmässä,eläkä vaan tanita päivästä toiseen samoja fraaseja.
Teet hallaa ipullekkin :o

ei ne oo ennakkoluuloja
ne ovat tapahtuneisiin pohjautuvia mistä jo on faktat olemassa :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Sasille ja Enterille
Viimeisten vuosikymmenien aikana eniten hallitusvastuuta on kantanut kepu demarit ja rkp.

Kyllä se punamultahallitusten sulle - mulle - sulle - mulle  -jakopolitiikka on kasvattanut yhteiskunnan menoja ihan liikaa ja siirtänyt yhteiskunnan rahoitettavaksi ihan liikaa. Nyt kun näitä ns saavutettuja etuja olisi pakko purkaa niin vaikeaa on...
tilalle on tullut se kokoomuksen
mullemullemullemullemulle
politiikka
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Sasille ja Enterille
Viimeisten vuosikymmenien aikana eniten hallitusvastuuta on kantanut kepu demarit ja rkp.

Kyllä se punamultahallitusten sulle - mulle - sulle - mulle  -jakopolitiikka on kasvattanut yhteiskunnan menoja ihan liikaa ja siirtänyt yhteiskunnan rahoitettavaksi ihan liikaa. Nyt kun näitä ns saavutettuja etuja olisi pakko purkaa niin vaikeaa on...
tilalle on tullut se kokoomuksen
mullemullemullemullemulle
politiikka

Jos ei olisi meitä mulle mulle mulle kakolaisia jotka kuten meidän perhe olemme verotuksessa nettomaksajia eli maksamme reilusti enemmän veroja kuin mitä saamme itse tulonsiirtoja vastinetta niin loppuisi tuo jakopolitiikka aika lyhyeen...