Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kellojen siirto  (Luettu 4209 kertaa)

pullanpyörittäjä

• Vieras
Kellojen siirto
Kuulin ystävältäni että kelloja pitää siirtää tunti...toin just makkarin kellon olkkariin ja vein olkkarin kellon kylppäriin...mikron kello oli vaikein..nyt se on makkaris ja vaikee käyttää. Menikö oikeen..kyl siinä se tunti meni, eikö niitä pitäny tunti siirtää ?? Oon ihan puhki, toivottavasti tein oikeen.. :D Tää on niin turhanpäiväistä. Nyt odotan taas koko talven että saan mikron takas keittiöön
......... voiks tehdä välisiirron ?? Olen nyt eniten huolissaan kun luin että joidenkin puhelimet ja tietokoneet oli siirtynyt itsestään ja minulla ne oli ihan samoilla paikoilla kuin eilen. Pitää nopeasti siirtää ne kans...huh huh mikä homma..auton kello saa olla ..se on intekroitu...(olikohan toi oikee sana) Hauskaa tulevaa kellojensiirto tuntia teillekkin ;)

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Kellojen siirto
En kyllä ala, kun meillä on tuo vellikello tuolla aitan katolla, ei sitä saa siirretyä mihinkään :o

Kamikatze

• Vieras
Tyhmää hommaa koko kesähössötys  >:(  On kesä-aikaa ja kellon lisäksi on kesäkissoja ,kesäleskiä,kesälaatua ,kesärenkaita ja renkaiden lisäksi kesäkumeja?häh , ja kaikki pitää jaksaa laittaa yht'äkkiä  talvikuntoon  .
Kesässä pitäisikin olla edes joku viranomaisen myötämä takuu kun kerran  ovat sorkkineet kesää ja keksineet kaikenlaista ylimääräistä työtä ja määräystä kesään siirryttäessä ja taas pois siitä ja silti kesä voi olla niinkin huono kun nyt nähtiin.
::) :'( >:(

Viimeksi muokattu: 27.10.12 - klo:17:57 kirjoittanut Kamikatze

roadrunner

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tosiasiassa kyllä v... taa koko kellojen sorkkiminen. Näin syksystä ulkotöissä on saanut kökkiä pimeässä aamu
7:stä 8:aan jo viikko tolkulla, ja nyt kun palataan oikeaan aikaan, viikon päästä on taas pimeää klo 7. >:(

millamagia

• Vieras
Minä ajattelin ennen,että kun pääsen eläkkeelle ,niin kellojen siirto loppuu. >:(

Mutta eihän siitä mitään tullut,kun koko elämä pyörii kellojen ympärillä :'(

H Hehtolitra

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Minä ajattelin ennen,että kun pääsen eläkkeelle ,niin kellojen siirto loppuu. >:(

Mutta eihän siitä mitään tullut,kun koko elämä pyörii kellojen ympärillä :'(

Että kellonveto senkun jatkuu.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Kuulin ystävältäni että kelloja pitää siirtää tunti...toin just makkarin kellon olkkariin ja vein olkkarin kellon kylppäriin...mikron kello oli vaikein..nyt se on makkaris ja vaikee käyttää. Menikö oikeen..kyl siinä se tunti meni, eikö niitä pitäny tunti siirtää ?? Oon ihan puhki, toivottavasti tein oikeen.. :D Tää on niin turhanpäiväistä. Nyt odotan taas koko talven että saan mikron takas keittiöön
......... voiks tehdä välisiirron ?? Olen nyt eniten huolissaan kun luin että joidenkin puhelimet ja tietokoneet oli siirtynyt itsestään ja minulla ne oli ihan samoilla paikoilla kuin eilen. Pitää nopeasti siirtää ne kans...huh huh mikä homma..auton kello saa olla ..se on intekroitu...(olikohan toi oikee sana) Hauskaa tulevaa kellojensiirto tuntia teillekkin ;)

Pysy nyt hyvä Ihminen rauhallisena . Kellojen siirto ja Joulu tulee aina ajallaan . Kylmänrauhallisesti kuten lehmien siemennyksessä .

Kysykää lehmien siemennyksestä JoHaRalta tai Helunalta .

Niiltä elikoilta  ;)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Katapultti

• Vieras
Olisi edes sen verran selkärankaa Suomen poliitikoilla, että uskallettaisiin moisesta typeryydestä luopua, mutta ei sitä löydy sen vertaa. Pitää näes olla yhtä typeriä kuin muualla EU:ssa.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
helevattuako nyt jo siirrätte niitä kellojanne!   eihän niitä saa kuin vasta klo 3 siirtää tai siis klo neljä siirtää!

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
apilas herää yöllä ja siirtää munat yöpuvun housujen toiseen lahkeeseen.

Luulee että kellit kuuluu siirtää.

;D
Kui mää ain olen paras?

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

;D

Eikö se apilaksen vaimo herää siihen kun lämpimät munat siirretään kesken yön lahkeesta toiseen.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

;D

Eikö se apilaksen vaimo herää siihen kun lämpimät munat siirretään kesken yön lahkeesta toiseen.

Just noin. Ja silloin kun apilas on pois kotoa...

:D
Kui mää ain olen paras?

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

;D

Eoii, siis ei herää koska Apilaksen Vaimo nukkuu muualla  ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

kahala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tosiasiassa kyllä v... taa koko kellojen sorkkiminen. Näin syksystä ulkotöissä on saanut kökkiä pimeässä aamu
7:stä 8:aan jo viikko tolkulla, ja nyt kun palataan oikeaan aikaan, viikon päästä on taas pimeää klo 7. >:(
Ajatteleppa positiivisesti ;D
Nyt saat viikon lisää valoista aikaa... ;)

Toisaalta jos viikkotolkulla on ollut pimeää niin miten se kellon siirron jälkeen jo viikossa muuttuu. :o

JoHaRa

• Vieras
sorkkiksella on punttivetoinen sydämentahdistin  ;D

Aamulla rva. sorkkis aina nostaa sorkkiksen puntit navan yläpuolelle jotta hertta jaksaa hakata pitkän päivän  ;D