Nythän on Agornetti kohdallaan. Jokainen minä-itte-keskeinen voi luoda oman estolistan ja lukea vain omia kirjoituksiaan. Vahvistettuna voimakolmikolla. Tästä lähin seuraan vain Aulis Anttilan kommentteja. Unohtamatta UCD:n sontaluukkufilosofiaa.
Mä en kyllä tollaisiin lapsellisiin kehu/moiti systeemeihin sotkeennu. Mulle "ihan sama"
Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.10.12 - klo:16:43 Mä en kyllä tollaisiin lapsellisiin kehu/moiti systeemeihin sotkeennu. Mulle "ihan sama" Joo miinus seittemäntoista on lasissa spedellä, ei mee oikein viesti perille ....
Poistaako estolista kommentit myös lainatussa viesteissä?Ei vois muuten vähempää kiinnostaa tuo plussien ja miinusten lisäily.
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 24.10.12 - klo:17:28Lainaus käyttäjältä: Sepedeus - 24.10.12 - klo:16:43 Mä en kyllä tollaisiin lapsellisiin kehu/moiti systeemeihin sotkeennu. Mulle "ihan sama" Joo miinus seittemäntoista on lasissa spedellä, ei mee oikein viesti perille ....Jossain vaiheessa saattaa säälipisteet korjata saldoa