Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin  (Luettu 5748 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Usein mies kyllä ottaa sen naisen jonka tuurilla sattuu vaan saamaan. Sitten se voi olla sattumalta äidin näköinen  ???

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Jo vuonna 1983 Norjan lasten ja nuorten psykiatriakeskus SSBU raportoi Anders Breivikistä: "Äiti ja Anders nukkuvat yöllä samassa sängyssä hyvin läheisessä kontaktissa".

Siis kiksauttiko Anders aina silloin tällöin?.

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4709
  • Savo savolaisille!
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Jo vuonna 1983 Norjan lasten ja nuorten psykiatriakeskus SSBU raportoi Anders Breivikistä: "Äiti ja Anders nukkuvat yöllä samassa sängyssä hyvin läheisessä kontaktissa".

Siis kiksauttiko Anders aina silloin tällöin?.

Breivik on tuolloin ollut 4-vuotias, oisko tuo vielä onnistunut? ::)
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66096
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
nooo, siinä taas nähdään tämä sosialipuolen mielen liikkeet!   aina mielessä SE!     ja jos eivät sitä ajattele niin tekevät!       siis ne !                                   tietysti poiika olisi tarvinna isänmallia mutta kun onkii jossain maalimalla luuhaamassa niin sit heti kun joku keksi tietokoneen niin kersa sen ääreen kehittymään!

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Behringin ja pojan suhde oli psykologien mukaan vähintäänkin erikoinen.

- Äiti ja Anders nukkuvat samassa sängyssä ja ovat hyvin läheisessä ruumillisessa kosketuksessa toisiinsa, psykologin raportissa sanotaan.

Raporteissa viitataan myös sopimattomaan seksuaaliseen käyttäytymiseen, johon perheen naapurit olivat kiinnittäneet huomiota.

- Asunnossa riideltiin paljon ja he [naapurit] muistivat havainneensa myös seksuaalista toimintaa lasten läsnäollessa, Borchevink kirjoittaa.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
 Keltä jääny viakrat ottamatta... http://www.iltasanomat.fi/kysy-seksista/art-1288506908698.html


 Edit: ...ja kuka otti, kun itsestään liikoja  kuvitteli... http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288508097910.html ...ei oo...http://www.youtube.com/watch?v=lFiqMm6520w

Viimeksi muokattu: 16.10.12 - klo:16:19 kirjoittanut Greenpwr

millamagia

  • Vieras
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
nooo, siinä taas nähdään tämä sosialipuolen mielen liikkeet!   aina mielessä SE!     ja jos eivät sitä ajattele niin tekevät!       siis ne !                                   tietysti poiika olisi tarvinna isänmallia mutta kun onkii jossain maalimalla luuhaamassa niin sit heti kun joku keksi tietokoneen niin kersa sen ääreen kehittymään!

---------------kyllä Suomi on täynnä äidin pilaamia poikia ja isin hemmottelemia tyttäriä. Narsistit on järkiään vanhempiensa pilaamia lapsia.
Olen joskus aikoinaan ollut katkera siitä,että äiti sorti minua ja hakkas vähä väliä.Nyt vanhempana olen tajunnut,että pieksäminen on ollut mulle tosi tarpeellista.Mieluummin sorrettu kuin lellitty.Jos nyt äiti eläis,niin halaten kiittäisin häntä ;)

Matami Mimmi

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 162
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Minkäs mies luonnolleen voi, kauneus on katsojan silmässä. Kyllä vakka kantensa valitsee. Ikisinkkujen pääkaupunki on muuten Helsinki, mikä on osaltaan johtanut asuntokaupan suuriin ongelmiin.

Jätkä

  • Vieras
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Mua kiusas koulussa sekä oppilaat,että opettajat.Mutta mikä ei tapa,se vahvistaa 8)

---------------kyllä Suomi on täynnä äidin pilaamia poikia ja isin hemmottelemia tyttäriä. Narsistit on järkiään vanhempiensa pilaamia lapsia.
Olen joskus aikoinaan ollut katkera siitä,että äiti sorti minua ja hakkas vähä väliä.Nyt vanhempana olen tajunnut,että pieksäminen on ollut mulle tosi tarpeellista.Mieluummin sorrettu kuin lellitty.Jos nyt äiti eläis,niin halaten kiittäisin häntä ;)

 Jos sinulla on lapsia, niin toivottavasti et ole laittanut "turpiin saamistasi" lapsiisi kiertämään.

Tuuli

  • Vieras
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin

[/quote]

---------------kyllä Suomi on täynnä äidin pilaamia poikia ja isin hemmottelemia tyttäriä. Narsistit on järkiään vanhempiensa pilaamia lapsia.
Olen joskus aikoinaan ollut katkera siitä,että äiti sorti minua ja hakkas vähä väliä.Nyt vanhempana olen tajunnut,että pieksäminen on ollut mulle tosi tarpeellista.Mieluummin sorrettu kuin lellitty.Jos nyt äiti eläis,niin halaten kiittäisin häntä ;)
[/quote]

Äiti sorti ja hakkas ??? ???  :o  huh.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin


---------------kyllä Suomi on täynnä äidin pilaamia poikia ja isin hemmottelemia tyttäriä. Narsistit on järkiään vanhempiensa pilaamia lapsia.
Olen joskus aikoinaan ollut katkera siitä,että äiti sorti minua ja hakkas vähä väliä.Nyt vanhempana olen tajunnut,että pieksäminen on ollut mulle tosi tarpeellista.Mieluummin sorrettu kuin lellitty.Jos nyt äiti eläis,niin halaten kiittäisin häntä ;)
[/quote]

Äiti sorti ja hakkas ??? ???  :o  huh.
[/quote]

Onneksi vanhempana ymmärsi, että se oli tosi tarpeellista  :o :o :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Kui mää ain olen paras?

mielikki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28
  • Once in a dream saw us on the beach we are young a
Vs: Mies valitsee äitinsä näköisen kumppanin
Olen tällä elämänkokemuksella alkanut katsella pareja ja alkanut todeta että lopulta melko saman näköiset kasvonpiirteet pareilla, joilla riittää kärsivällisyyttä olla toistensa seurassa vuosikaudet varsinkin onnellisesti...erillaisuus kiehtoo mutta ei tuo  välttämättä  pitkäkestoista onnea :'(
Ja mistä perimme, puolet äidiltä ja siltä isältä?
"lay all your love on me"