Stallareilla on Tiedonantaja, kepuilla Tiedonkääntäjä= MaasTul, se yrittää pestä putipuhtoiseksi liikenneministeri Anu Vehviläisen vastuut Itämeren rikkidirektiivistä. Perjantain numero. Asia eteni ja päätettiin Vehviläisen ministerikaudella, hänen alaistensa virkamiesten työnä.
Taisi täti laittaa kaiken tarmonsa täysin tarpeettoman Huutokosken radan peruskorjaukseen ja lisäraiteistamiseen, kaikki Suomelle tärkeät asiat menivät päin p...ttä. .
Noh, Esson baarissa nähdään jotain valoakin asiassa: ei tarvitse enää koskaan nähdä istuvaa kepuministeriä.
Jos ministerinä on asioista piittaamaton henkilö kuten Vehviläinen, niin eikös tämän kansliapäälikön pitäisi tehdä jotain palkkansa eteen? Vai lobbasiko keski-euroopan teollisuus tätä Harri Pursiaista riittävästi että saivat tiukemmat rikki direktiivin itämerelle ja Suomen teollisuudelle huonommat kilpailuasetelmat.
En oikein usko sitä että tämänkin mittaluokan asiassa kukaan ei laskisi kustannuksia, hyötyjä ja haittoja. Onhan sielä vajaa parituhatta ihmistä "töissä".