jokos siellä on päästy stollia kokeileen? Tässä muutaman päivän kun on apetta veivannut niin on tullut huutava tarve tollaselle laitteelle. Nyt joutuu kokoviljan ottamaan rehuleikkurilla, murskeviljan kauhalla ja paalit pihdillä. Että vaihteleminen tuntuu työläältä kun kolmet eri kamppeet käyttää yhdellä appeella, ja vaihtelussa menee aikaa niin että joutuu sekon pysään välillä ettei soosaa liikaa.
En tiedä pitäisikö sitten kokeilla tuota metal-fach 1,8m kauhaa kun ei ole hinnalla pilattu? Ainakin niiden maakauha vaikuttaa jämyltä kun sellanen 1,2m on mulla pienkuomaimessa.
Joo o. Kax metrinen Stolli ollu käytössä nyt toista kuukautta. Hankintoja joita tässä harmitellut että miksi ei tullut hommattua jo vuosia sitten. Rehua saa kyytiin todella paljon joka tietysti painaakin kun vesi märkää tuoreena tehtyä syysrehua olen aumasta kantanut. N121 on ollut tukevampi kuin olisin luullut vaikka ei mulla ole kuin 160kg vannepainoja/puoli. Ison mäen sillä joutuu kiipeämään muuta helppoa kun saa etuperin ajaa. Siiloista kun rupean ottamaan niin sieltä joutuu perimään navetalle jyrkähkön mäen niin voip mielipide tasapainoisuudesta muuttua mutta sen näkee muuteman viikon päästä. Quicken kauha 10cm leviämpänä olis ollu loppuhinnalta jotain 300€ kalliimpi ni ei harmita toi Stollin osto. Tosin siihen joutuu tehdä suojat niille kouran sylinterien ala letkuille kun jäävät niin alas että tökkään ne poikki vielä jossain.
No ne Oulun poikien kauhat oli jo niin halpoja ettei niitä vaan uskaltanut ostaa

(Lukeekos se realisti firmansa yhteydenotto lomakkeita? Laitoin kyselyä kärryvärkistä ja murskasta, ei muuten mutta kiire olisi!)