Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe eduskunnan mölyapina  (Luettu 1829 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
eduskunnan mölyapina
"Välihuuto on eduskunnassa esitetty teatraalinen, luvaton keskeytys, jonka tarkoitus on yleensä häiritä puhujaa. Viime vaalikaudella ahkerin välihuutojen töräyttelijä oli Ben Zyskowicz. Huutoja kirposi jopa 943."

juuri tuollaisena benistä olen pitänytkin
kuin tutkimustulos osoittaakin

on se hirviää hommaa
kun kokoomuksen rikoksia siellä ottaa esille
niin rakki alkaa ulvomaan kun kalikka kalahtaa

http://yle.fi/uutiset/konkarikansanedustaja_rankaisee_tasmauhria_synneista_valihuudoilla/6287697

Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

devil

  • Vieras
Vs: eduskunnan mölyapina
"Välihuuto on eduskunnassa esitetty teatraalinen, luvaton keskeytys, jonka tarkoitus on yleensä häiritä puhujaa. Viime vaalikaudella ahkerin välihuutojen töräyttelijä oli Ben Zyskowicz. Huutoja kirposi jopa 943."

juuri tuollaisena benistä olen pitänytkin
kuin tutkimustulos osoittaakin

on se hirviää hommaa
kun kokoomuksen rikoksia siellä ottaa esille
niin rakki alkaa ulvomaan kun kalikka kalahtaa

http://yle.fi/uutiset/konkarikansanedustaja_rankaisee_tasmauhria_synneista_valihuudoilla/6287697

En ole kovin sivistyneenä ihmisenä tätäkään kansanedustajaa pitänyt, ja juuri tuo asia on aika pitkälti sivistyksen mitta. Koulussa viimeistään opetettiin suunvuoron antamisesta toiselle. En tiedä tukeeko tuollainen käytös todellakaan puolueen etua sekä ihmisen etenemistä poliittisella uralla. Vaikka poliittisesti olen sitoutumaton, olen silti pitänyt Kokoomusta "alahuoneeseen" kuulumattomana puolueena. Englannin parlamentissa juuri alahuoneen edustajista löytyy juuri tuollaista brutaalia käyttäytymistä kuten edustaja Beniltä.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: eduskunnan mölyapina
"Välihuuto on eduskunnassa esitetty teatraalinen, luvaton keskeytys, jonka tarkoitus on yleensä häiritä puhujaa. Viime vaalikaudella ahkerin välihuutojen töräyttelijä oli Ben Zyskowicz. Huutoja kirposi jopa 943."

juuri tuollaisena benistä olen pitänytkin
kuin tutkimustulos osoittaakin

on se hirviää hommaa
kun kokoomuksen rikoksia siellä ottaa esille
niin rakki alkaa ulvomaan kun kalikka kalahtaa

http://yle.fi/uutiset/konkarikansanedustaja_rankaisee_tasmauhria_synneista_valihuudoilla/6287697

En ole kovin sivistyneenä ihmisenä tätäkään kansanedustajaa pitänyt, ja juuri tuo asia on aika pitkälti sivistyksen mitta. Koulussa viimeistään opetettiin suunvuoron antamisesta toiselle. En tiedä tukeeko tuollainen käytös todellakaan puolueen etua sekä ihmisen etenemistä poliittisella uralla. Vaikka poliittisesti olen sitoutumaton, olen silti pitänyt Kokoomusta "alahuoneeseen" kuulumattomana puolueena. Englannin parlamentissa juuri alahuoneen edustajista löytyy juuri tuollaista brutaalia käyttäytymistä kuten edustaja Beniltä.

kuis  se  mauri  pekkarinen,,,,,,onko  sijalla 2  huudoissa  ???

Jätkä

  • Vieras
Vs: eduskunnan mölyapina
"Kymmenen kiivainta huutelijaa olivat: Ben Zyskowicz (Kok.), Jukka Gustafsson (SDP), Erkki Pulliainen (Vihr), Esko-Juhani Tennilä (Vas), Kari Rajamäki (SDP), Matti Saarinen (SDP), Jouko Skinnari (SDP), Liisa Jaakonsaari (SDP), Bjarne Kallis (KD) sekä Sirpa Asko-Seljavaara (Kok)."

Lainattu ylen sivuilta

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: eduskunnan mölyapina
Eduskunnan mölyapina oli taannoin erittäin hyökkäävä köyhiä kohtaan kokoomuksen vaalikiertueella ja niinpä sai useita tappo ja hakkaus uhkauksia ja niin joutui siistimään kielenkäyttöään ,mutta arvot ovat hänellä julmat kokoomukselaiset. yhä ,mutta ei uskalla tuoda niitä enään niin räikeästi esille.
Eräs keskustan edustaja joutui häntä lyömään turpaan eduskunnan tiloissa ,ja kaikki oli sitä mieltä että hän ansaitsi tämän. ;)

Viimeksi muokattu: 22.09.12 - klo:14:54 kirjoittanut SAS

Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: eduskunnan mölyapina
näköjään vasemman laidan kulkijat on niitä huutelijoita ...... näitäköhän se aukki aikoinaan sano tuuleen huutelijoiksi!??

emo-heikki

  • Vieras
Vs: eduskunnan mölyapina
Onhan se hyvä, että osaa edes jotain ...

fiurio

  • Vieras
Vs: eduskunnan mölyapina
Pelkkiä vasemmistopuolueita top kympissä,kärjessä Suomen sinivalkoiset sosialidemokraatit.
Heitä äänestävät onkin syytä ohjata julkiseen holhouseen.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: eduskunnan mölyapina
jotenkin tiedotusvälineet antaneet ymmärtää että
jotku perus suomalaiset olisipahimpia  huutajia

mutta olikin sivistynyt  ;D
penis syltty :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65383
Vs: eduskunnan mölyapina
media vääristelee asioita mieleisekseen!      tossahan just ylepuheessa nää vanhat ..... nosamottajääköön, puhuvat juuri siitä että joitain asioita nostetaan mielen mukaan ja toisia painetaan unohtukseen, vaikka vaikutus sama molemmilla asioilla!                   ja iltalehti/sanomat on hirmu luotettava lähde! :o

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: eduskunnan mölyapina
Eduskunnan mölyapina oli taannoin erittäin hyökkäävä köyhiä kohtaan kokoomuksen vaalikiertueella ja niinpä sai useita tappo ja hakkaus uhkauksia ja niin joutui siistimään kielenkäyttöään ,mutta arvot ovat hänellä julmat kokoomukselaiset. yhä ,mutta ei uskalla tuoda niitä enään niin räikeästi esille.
Eräs keskustan edustaja joutui häntä lyömään turpaan eduskunnan tiloissa ,ja kaikki oli sitä mieltä että hän ansaitsi tämän. ;)

oisko tästä nokkaan mäiskimisestä tietoa
mä en nyt sitä tapausta muista

olihan se väyrynenkin ojentanut
kokoomuksen benistä
oli se siitä vähän asettunut :)
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: eduskunnan mölyapina
Eduskunnan mölyapina oli taannoin erittäin hyökkäävä köyhiä kohtaan kokoomuksen vaalikiertueella ja niinpä sai useita tappo ja hakkaus uhkauksia ja niin joutui siistimään kielenkäyttöään ,mutta arvot ovat hänellä julmat kokoomukselaiset. yhä ,mutta ei uskalla tuoda niitä enään niin räikeästi esille.
Eräs keskustan edustaja joutui häntä lyömään turpaan eduskunnan tiloissa ,ja kaikki oli sitä mieltä että hän ansaitsi tämän. ;)

oisko tästä nokkaan mäiskimisestä tietoa
mä en nyt sitä tapausta muista

olihan se väyrynenkin ojentanut
kokoomuksen benistä
oli se siitä vähän asettunut :)

Onneksi ei ollut Toni Halme, mikäli Beni siitä iskusta olisi hengissä selevinny, niin nokka olisi ainakin syvällä ottaluun tasalla ja leveä ...