Toivotetaan tervetulleeksi kaikki mahdolliset pehmittäjät tai taivuttelijat, yhteystiedot löytyy alapuolelta, tulkaa vaikka kyläilemään.
Edelleen, onko SKN:n ja Bouli&co homofoobinen anaalifiksaatio huumoria vai omien piilotettujen tarpeiden manifestointia? Miksi Teitä muiden tavat niin kovasti kiinnostaa ja mikä niistä niin koomisia tekee? Mun puolesta voidaan vaikka tulla nimimerkkien takaa ihan julkisuuteen, mut löytää osoitteesta https://www.facebook.com/pekka.moisio.3
Mä en näe mulla olevan mitään hävettävää kenenkään silmissä, mites teillä?
Ei, kyl täällä on viisaampaa oll ihan niccinä ilman naamaa.
Pitäiskö tästä päätellä, että ymmärrät sentään hävetä käytöstäsi ja puheitasi?
Ei tässä mitään hävetä tarvi. Oma turvallisuus ennen kaikkea. Monella loppuu sanat ja sen jälkeen aletaan heiluttelemaan polkupyörän suuntavilkkua.............
YyVeessä joskus ollu suhteellisen uhkaava tekstimateriaalia. Onneks sanonta:" Sanoista tekoihin" on pitänyt kutinsa kuten MTK:oolla.
Oletko sä sitä mieltä että agronet on yleisestikin ottaen vaarallinen ja täällä kirjoittavat saavat pelätä turvallisuutensa vuoksi vai olisitko sinä vain erityistapaus? Varmaankin toi sun ivaamisesi on joillekin ahdasmielisille liikaa. Eivät ne perkeleet kestä vitsejä.
Kyllähän se niin on, että mies kyllä vastaa sanomisistaan. Ehkä on syytä tarkastella antamaansa viestiä, jos ihan väkivallalla aletaan uhkailemaan. Oliskohan se sitten parempi, että pitäisit tästä eteenpäin turpasi kiinni ettei tarvitse pelätä. Noloahan se kaiken lisäksi on huudella nimimerkin suojista, akkamaista jopa.
Emo-heikkihän sen tuossa jo sanoikin. "Sitä saa mitä tilaa."