Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Zetor 14145 vaimikäsenytoli  (Luettu 13834 kertaa)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Vieläkö joku turvemaakari tai vetokoneen tekijä tarttis tuollaista?

Siis onko näitä käytössä vielä ja minkä hintaisia ovat?

Viimeksi muokattu: 18.09.12 - klo:17:49 kirjoittanut koivumaki

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Vieläkö joku turvemaakari tai vetokoneen tekijä tarttis tuollaista?

Siis onko näitä käytössä vielä ja minkä hintaisia ovat?

Kuritushuoneet taidettu kaikki kärrätä Kuusankoskelle tai muuhun sulattoon. Yhen nähny liikenteessä vuosi sitten, kulki melkein 60.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Nettikoneessa joku turveukko myi just keväällä viittä Zetoria yhdellä huudolla, siellä oli tuollaisiakin seassa.

Stenan "hankinta-asiamiehet" varmaan kiertelivät haaskaa muna kovana. Siis silmämuna  ???

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Oottete aika velikultia :o 8)

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52026
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Oliskos ne niin suosittuja ettei yhtään ole edes myynnissä?  :o
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Strimarin naapurilla on koko tarhallinen Zetor/Ursus kalustoa, kaasupoljinta painetaan lämpömittarin mukaan, eli omatekemät turbo/välijäähdytinviritelmät on riittävät, lämmöt sanelee ajovauhdin. Isäntä tykkää näistä, koska "voiman tuntee rintakehässä". Osat ilmaisia verrattuna muihin. Ja varmaankin tämän isännän kalustoa on myös SKN yrittänyt ohittaa, välttämättä ei kannata Oripääntiellä edes kokeilla, vauhtia näissä piisaa liki 70 km/h. Turvallisuudesta ja ergonomiasta voi olla mieltä. 

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Strimarin naapurilla on koko tarhallinen Zetor/Ursus kalustoa, kaasupoljinta painetaan lämpömittarin mukaan, eli omatekemät turbo/välijäähdytinviritelmät on riittävät, lämmöt sanelee ajovauhdin. Isäntä tykkää näistä, koska "voiman tuntee rintakehässä". Osat ilmaisia verrattuna muihin. Ja varmaankin tämän isännän kalustoa on myös SKN yrittänyt ohittaa, välttämättä ei kannata Oripääntiellä edes kokeilla, vauhtia näissä piisaa liki 70 km/h. Turvallisuudesta ja ergonomiasta voi olla mieltä.

Tarttiskohan mainittu isäntä lisää voiman tunnetta rintakehään?

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238

hogi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 374
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Puolan pojat noita ostelee, mutta eivät maksa kovin paljon (hyväkuntoisia ei sinne kannata myydä). On niillä omat ystävänsä Suomessakin.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Strimarin naapurilla on koko tarhallinen Zetor/Ursus kalustoa, kaasupoljinta painetaan lämpömittarin mukaan, eli omatekemät turbo/välijäähdytinviritelmät on riittävät, lämmöt sanelee ajovauhdin. Isäntä tykkää näistä, koska "voiman tuntee rintakehässä". Osat ilmaisia verrattuna muihin. Ja varmaankin tämän isännän kalustoa on myös SKN yrittänyt ohittaa, välttämättä ei kannata Oripääntiellä edes kokeilla, vauhtia näissä piisaa liki 70 km/h. Turvallisuudesta ja ergonomiasta voi olla mieltä.

Tarttiskohan mainittu isäntä lisää voiman tunnetta rintakehään?

Saattaa kaivatakin, viidenkympin villitys alkanee ihan justiinsa, kutsu tuli tänään.....
Voisin vinkkasta

realisti

  • Vieras
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
mä oon ettinyt tollasta apevaunun eteen, yhtä ursus 1224:ää kävin kattomassakin.

JSK

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 18
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
Lainaus
On niillä omat ystävänsä Suomessakin.
http://www.youtube.com/watch?v=jjPf-vDGxVk

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
mä oon ettinyt tollasta apevaunun eteen, yhtä ursus 1224:ää kävin kattomassakin.
Mulla on 1204 urkki ollut juurikin apevaunua liikuttelemasssa.  Vieläkin se riähkä tuolla kuusenperseessä on ::)   Puolan väelle tuota kauppasin mutta eivät palanneet asiaan :(

roadman

  • Vieras
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
mä oon ettinyt tollasta apevaunun eteen, yhtä ursus 1224:ää kävin kattomassakin.
Mulla on 1204 urkki ollut juurikin apevaunua liikuttelemasssa.  Vieläkin se riähkä tuolla kuusenperseessä on ::)   Puolan väelle tuota kauppasin mutta eivät palanneet asiaan :(

 Urkit lähtee tosi helposti takaperin käyntiin. Muistoja 80 luvulta sokerijuurikkaan lastauksesta junavaunuun. ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Zetor 14145 vaimikäsenytoli
mä oon ettinyt tollasta apevaunun eteen, yhtä ursus 1224:ää kävin kattomassakin.
Mulla on 1204 urkki ollut juurikin apevaunua liikuttelemasssa.  Vieläkin se riähkä tuolla kuusenperseessä on ::)   Puolan väelle tuota kauppasin mutta eivät palanneet asiaan :(

 Urkit lähtee tosi helposti takaperin käyntiin. Muistoja 80 luvulta sokerijuurikkaan lastauksesta junavaunuun. ;D

No sittehän se on justiinsa oikea peli apevaunun eteen, sitten kun piukkaan menee ja sammuu, niin sitten se ottaa kivasti pakkia ja löysät pois....  ;D