Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Multiva TR 190  (Luettu 7876 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Multiva TR 190
Kävin aamusella hakemassa kyseisen kärryn pois kuleksimasta.

Pomppimiseenkin löytyi lääke.

Ajelin paikallisen rengasliikkeen kautta jossa suositeltiin 4 kilon rengaspainetta.

Multivan suositus on 2,8 kiloa.

Ja kas ihmettä! 4 kilon paineilla ei pompota missään vauhdissa ei kuormalla eikä ilman kuormaa.

Kulkee kuin unelma DynaVtn perässä 54km/h

 :)
Kui mää ain olen paras?

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52022
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Multiva TR 190
Kävin aamusella hakemassa kyseisen kärryn pois kuleksimasta.

Pomppimiseenkin löytyi lääke.

Ajelin paikallisen rengasliikkeen kautta jossa suositeltiin 4 kilon rengaspainetta.

Multivan suositus on 2,8 kiloa.

Ja kas ihmettä! 4 kilon paineilla ei pompota missään vauhdissa ei kuormalla eikä ilman kuormaa.

Kulkee kuin unelma DynaVtn perässä 54km/h

 :)
Menikö tuhdit vaihdossa?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Multiva TR 190
Joillain ei vain ole mahdollista tehdä huonoja hankintoja! :)

Hyvä että löytyi lääke - kyl maar v1tuttais noin kalliita kärryjä vetää pomppien perässä. Minkä traktorin perässä tahansa :)
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Multiva TR 190
Kävin aamusella hakemassa kyseisen kärryn pois kuleksimasta.

Pomppimiseenkin löytyi lääke.

Ajelin paikallisen rengasliikkeen kautta jossa suositeltiin 4 kilon rengaspainetta.

Multivan suositus on 2,8 kiloa.

Ja kas ihmettä! 4 kilon paineilla ei pompota missään vauhdissa ei kuormalla eikä ilman kuormaa.

Kulkee kuin unelma DynaVtn perässä 54km/h

 :)


Onko rengaskoko mikä sulla noissa ku ne pomppi? Ja mikä merkki...

Ittellä on yksissä kärryissä 600 50 R22,5 ja toisissa kärryissä on 710 45 R22,5 niin mitä rengaspaineita noissa voi käyttää siis tarkoitan suurinta painetta mitä ne voi kestää? Renkaat on Tianli flotation radial... 65km/h

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Multiva TR 190
Puhe mistä puute. Ei me rangaista jos sää sen ison Jd laitat,pääset sinäkin siitä paskasta eroon,taivas paikan olet jo tienannut.
Ois kärry ja veturi samaa savyä. Eläkkeelle päästyäsi ois helppo hävittää koko reteli suo hautaan ;D
Nii se on...

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Multiva TR 190
Kävin aamusella hakemassa kyseisen kärryn pois kuleksimasta.

Pomppimiseenkin löytyi lääke.

Ajelin paikallisen rengasliikkeen kautta jossa suositeltiin 4 kilon rengaspainetta.

Multivan suositus on 2,8 kiloa.

Ja kas ihmettä! 4 kilon paineilla ei pompota missään vauhdissa ei kuormalla eikä ilman kuormaa.

Kulkee kuin unelma DynaVtn perässä 54km/h

 :)


Onko rengaskoko mikä sulla noissa ku ne pomppi? Ja mikä merkki...

Ittellä on yksissä kärryissä 600 50 R22,5 ja toisissa kärryissä on 710 45 R22,5 niin mitä rengaspaineita noissa voi käyttää siis tarkoitan suurinta painetta mitä ne voi kestää? Renkaat on Tianli flotation radial... 65km/h

 Valmistajan rusteilemista rengaspainetaulukoista vauhdin ja kuormituksen mukaan...trellellä nykyään 500/50-17 kummelo, joka kantaa pari tonnia kilon paineilla, keväällä kyselin, ruottissa kuusi kpl olis ollu valmiina...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Multiva TR 190
Kävin aamusella hakemassa kyseisen kärryn pois kuleksimasta.

Pomppimiseenkin löytyi lääke.

Ajelin paikallisen rengasliikkeen kautta jossa suositeltiin 4 kilon rengaspainetta.

Multivan suositus on 2,8 kiloa.

Ja kas ihmettä! 4 kilon paineilla ei pompota missään vauhdissa ei kuormalla eikä ilman kuormaa.

Kulkee kuin unelma DynaVtn perässä 54km/h

 :)
Menikö tuhdit vaihdossa?

En antanu mitään vaihdossa.  Renkaat on 500 * 22,5 Starco

Renkaan leveys on siis 550 mm  :)

Viimeksi muokattu: 19.09.12 - klo:07:41 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Multiva TR 190
Kävin aamusella hakemassa kyseisen kärryn pois kuleksimasta.

Pomppimiseenkin löytyi lääke.

Ajelin paikallisen rengasliikkeen kautta jossa suositeltiin 4 kilon rengaspainetta.

Multivan suositus on 2,8 kiloa.

Ja kas ihmettä! 4 kilon paineilla ei pompota missään vauhdissa ei kuormalla eikä ilman kuormaa.

Kulkee kuin unelma DynaVtn perässä 54km/h

 :)
Menikö tuhdit vaihdossa?

En antanu mitään vaihdossa.  Renkaat on 500 * 22,5 Starco

Ok! Olis aiva mukava tietää minkälaisia paineita muut isännät käyttää tämänkokoluokan renkaissa mistä tässä topicissa on puhuttu??
Oli sitte renkaan leveys 600 tai 710 tai jotain tätä luokkaa kuitenkin!

Nenore

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 35
Vs: Multiva TR 190
710/26,5 2-2,2 baria riittää hyvin, eikä pompi missään vaiheessa, eikä millään kuormalla.

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Multiva TR 190
710/45/22.5 oon pitäny 280kPa. Vähä taidan kyllä lisätä. Tulee muuten mukavasti peräs, mutta vajaan 20t kuormalla tahtoo heijata puolelta toiselle....

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Multiva TR 190
Kovemmilla paineilla tulee keviästi perässä kun mulla on pääasiassa peltotiet asfalttia.
Kui mää ain olen paras?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Multiva TR 190
710/45/22.5 oon pitäny 280kPa. Vähä taidan kyllä lisätä. Tulee muuten mukavasti peräs, mutta vajaan 20t kuormalla tahtoo heijata puolelta toiselle....

On muuten taivaan tosi, ohjautuva teli saa olla piukassa, pienikin välys siellä aiheuttaa suunnattomasti käsiä ohjaamoon jossakin vaiheessa!

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Multiva TR 190
Kovemmilla paineilla tulee keviästi tyhjänä perässä kun mulla on pääasiassa rynaveetee edessä.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Multiva TR 190
Kovemmilla paineilla tulee keviästi tyhjänä perässä kun mulla on pääasiassa rynaveetee edessä.

Ihan miten vaan sää haluat.

 :)
Kui mää ain olen paras?

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Multiva TR 190
Vianorilla sanottiin et voi laittaa jopa 5 bar, että kyllä renkaat kestää sen hyvin!!! Jos ei ennemmin rauhotu pomppiminen, nyt tuli laitettua 4,2 baria ilmaa niin nyt menee hienosti aina 70km/h  asti  ;)