Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Luiskanokka N ja uusi T  (Luettu 22350 kertaa)

roadman

  • Vieras
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Eikös painoa saa aina lisättyä kuitenkin ???
Semmonen 3,5-4 tonnia pitäis saaha lissää jotta rupeis tossu pitämään kovalla soratiellä. ??? sekä talvella painoa jotta saapi polanteet hittoon tuskailematta. Tehot riittäisi noissa isoissa, vaan painot jääpi ihan liian kauas, kun joissain saman kokoluokan muissa merkeissä on 1,5-2 tonnia suuremmat lähtöpainot. Niihin ei niin paljoa tarvii värkätä painoa lisää.

Cornfarmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 716
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Siis valot uudet

Lyhentäis nyt jo vihdoin tuon nokan ja laittais uuden hytin niin voisi harkita


Se katsos johtuu siitä, että on tieto ja taito loppunut kesken niin sen takia siitä on tullu niin suuri, et T-Vallu on ulkomitoiltaan liki yhtä suuri ku 800 scr fendt esimerkiksi :P Mut painossa häviää eli ei sovi 800-sarjan kanssa samaan työhön!!! Ja yhtään sen kummempiin töihin ku nämä kompaktin kokoiset traktorit mihin sarjaan T-Vallu kuuluu!

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Vielä kun saisivat päivitettyä tuon 20 vuotta vanhan Mezzon ohjaamon tälle vuosituhannelle, niin voisi harkita.

Tulos on...

Onko tietoa milloin uus hytti on valmis? Toi uus T:hän näyttää kyllä huomattavasti vanhoja mk 0, 1, 2, 3 -malleja paremmalta ja särmikkäämmältä, ne ne vasta muumeja ovat.  Ihan hyvä että pitkä nokka säilyy, onhan noita etukuormainhommiin muita takapainoisia kutosia vaikka millä mitalla. Uusi hytti vaan ja kääntyvyys kuntoon (liekö jo tässä jotenkin korjattu, ainakin aires näyttäisi olevan vanha?), niin ainakin Versu-T on kilpailykykyinen.

Ilmeisesti parin vuoden sisällä. Joku kaarevalasinen koppi sieltä on tulos.

HEINÄMIES-07

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 299
  • Sivutoimista Sisuilua vuodesta -94 alkaen.
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Vielä kun saisivat päivitettyä tuon 20 vuotta vanhan Mezzon ohjaamon tälle vuosituhannelle, niin voisi harkita.

Tulos on...

Onko tietoa milloin uus hytti on valmis? Toi uus T:hän näyttää kyllä huomattavasti vanhoja mk 0, 1, 2, 3 -malleja paremmalta ja särmikkäämmältä, ne ne vasta muumeja ovat.  Ihan hyvä että pitkä nokka säilyy, onhan noita etukuormainhommiin muita takapainoisia kutosia vaikka millä mitalla. Uusi hytti vaan ja kääntyvyys kuntoon (liekö jo tässä jotenkin korjattu, ainakin aires näyttäisi olevan vanha?), niin ainakin Versu-T on kilpailykykyinen.

Ilmeisesti parin vuoden sisällä. Joku kaarevalasinen koppi sieltä on tulos.
Saavatkohan uuteen ohjaamoon desipelit  vihdoinkin alle 80 ?

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Vielä kun saisivat päivitettyä tuon 20 vuotta vanhan Mezzon ohjaamon tälle vuosituhannelle, niin voisi harkita.

Tulos on...

Onko tietoa milloin uus hytti on valmis? Toi uus T:hän näyttää kyllä huomattavasti vanhoja mk 0, 1, 2, 3 -malleja paremmalta ja särmikkäämmältä, ne ne vasta muumeja ovat.  Ihan hyvä että pitkä nokka säilyy, onhan noita etukuormainhommiin muita takapainoisia kutosia vaikka millä mitalla. Uusi hytti vaan ja kääntyvyys kuntoon (liekö jo tässä jotenkin korjattu, ainakin aires näyttäisi olevan vanha?), niin ainakin Versu-T on kilpailykykyinen.

Ilmeisesti parin vuoden sisällä. Joku kaarevalasinen koppi sieltä on tulos.
Saavatkohan uuteen ohjaamoon desipelit  vihdoinkin alle 80 ?
taitaa valtrassa olla tällä hetkelläkin hiljaisimmat hytit.selvästi alle 70

Viimeksi muokattu: 09.09.12 - klo:16:04 kirjoittanut piki1

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Eikös painoa saa aina lisättyä kuitenkin ???
Semmonen 3,5-4 tonnia pitäis saaha lissää jotta rupeis tossu pitämään kovalla soratiellä. ??? sekä talvella painoa jotta saapi polanteet hittoon tuskailematta. Tehot riittäisi noissa isoissa, vaan painot jääpi ihan liian kauas, kun joissain saman kokoluokan muissa merkeissä on 1,5-2 tonnia suuremmat lähtöpainot. Niihin ei niin paljoa tarvii värkätä painoa lisää.
Tiekarhut on kyllä keksitty.Tämänkin seudun soratiet on huononneet juuri tuon traktorilanauksen takia,on uusimpia tielanoja mitä saa mutta ei niillä kovaan soratiehen saa kuin naarmuja.Samoin polateiden poisto on surkeaa väkertämistä vaikka on raskaat fentit edessä.Tämä urakoinnin alue ei kyllä ollut järkevää antaa traktoreille.
Pelolle taas fentit on törkeen raskaita.Muutaman vuoden jälkeen fentin raiteet näkyy kasvustossa !
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Väsynyt

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
  • Enemmän nopeasti
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Sitähän näyttäs pääsevän rattoreiden vaihtoon!  ;D
meinasitko vaihtaa kerralla  molemmat??

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Ihan hyvä että pitkä nokka säilyy

mitä hyvää siinä muka on

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Pelolle taas fentit on törkeen raskaita.Muutaman vuoden jälkeen fentin raiteet näkyy kasvustossa ![/color]

Ai? Paljonko on esimerkiksi 130 heppaisen tai 170 heppaisen Fendtin ja Valtran painoero työkunnossa? Minusta muutama sata kiloa on melko marginaalinen asia.
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Vähän pelottaa toi luiskanokkasuus että riittääkö jäähdytys sitten ikeasti oikeassa työssä kun vähän keulaan pöllytetän moskaa lisää.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Mitäs ihmettä kun osa noista on vanhalla etukehdolla ja vanhoilla takalokareilla

Tuossa vihreä uudella ja heti perään sininen vanhan mallinen
http://www.youtube.com/watch?v=3x6Xf3TC3QA&feature=youtu.be#t=0m23s

6350

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Mitäs ihmettä kun osa noista on vanhalla etukehdolla ja vanhoilla takalokareilla

Tuossa vihreä uudella ja heti perään sininen vanhan mallinen
http://www.youtube.com/watch?v=3x6Xf3TC3QA&feature=youtu.be#t=0m23s

Eiköhän HT mallit ole edelleen noilla vanhoilla lokareilla yms?

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Ihan hyvä että pitkä nokka säilyy

mitä hyvää siinä muka on

Painojakauma oikeaan peltoveturiin. Rakenneperiaatehan on peräisin 05-sarjasta, mut se ei muuta mihinkään sitä tosiasiaa, et kovimmat veturit (Magnum & JD 8 ) on tuolla samalla kosenptilla. Kuten sanottu, EK-hommiin toiset kutoset, tai sitten iso nelonen esim. N163.

Viimeksi muokattu: 09.09.12 - klo:23:16 kirjoittanut agricult

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Mitäs ihmettä kun osa noista on vanhalla etukehdolla ja vanhoilla takalokareilla

Tuossa vihreä uudella ja heti perään sininen vanhan mallinen
http://www.youtube.com/watch?v=3x6Xf3TC3QA&feature=youtu.be#t=0m23s

Onko tota etuapurunko-jousitus -viritelmää kavennettu tässä uudistuksessa? Jotenkin näyttäis siltä.

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Luiskanokka N ja uusi T
Mitäs ihmettä kun osa noista on vanhalla etukehdolla ja vanhoilla takalokareilla

Tuossa vihreä uudella ja heti perään sininen vanhan mallinen
http://www.youtube.com/watch?v=3x6Xf3TC3QA&feature=youtu.be#t=0m23s

Onko tota etuapurunko-jousitus -viritelmää kavennettu tässä uudistuksessa? Jotenkin näyttäis siltä.
Itse katselin ensin samaa mutta taitaa sama vanha olla.

http://www.valtra.fi/images/new_look_new_features_TSeries_image1.jpg
https://pictures.valtra.com/kuvat/10455hq.jpg
https://pictures.valtra.com/kuvat/10432hq.jpg

Viimeksi muokattu: 10.09.12 - klo:01:08 kirjoittanut kuu