Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kokemuksia raivaussahasta Husqvarna 245 FX  (Luettu 4960 kertaa)

ihmettelevä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Minulla saha kaksi vuotta vanha. Sahassa ollut ihmeellinen vika uudesta lähtien. Sammuu omia aikojaan 2-3 kertaa tankillisella. Virtalähde vaihdettu 2 kertaa. Ei auta. Huoltomies ei saa kuntoon. Bensasuodatin ja tulppa vaihdettu, ei niissä vikaa. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia sahasta?

jusu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1858
  • tukka ja järki ei pysy samas pääs..
Vs: Kokemuksia raivaussahasta Husqvarna 245 FX
koitas sahaalla yks tankillinen tankin korkki hiukan löyhäs..
mä mitää mistää tiä mutta... mummielestä.. tai äläs ny..

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Kokemuksia raivaussahasta Husqvarna 245 FX
Mulla tuollainen samanlainen ja aina vähintään kolmenvuoden välein on polttoaine letku tankkiin vaihdettava, kun alkaa imeä sieltä ilmaa matkalta ja sammuu, kun on hetki sahattu. Parikymppiä töineen oli tänäkeväänä ja taas on kesän pelannu kivasti.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Kokemuksia raivaussahasta Husqvarna 245 FX
Hurri ei ole koskaan osannut tehdä tai teettää kunnollista bensaletkua,tosin nykyajan bensa on kovaa ainetta pienkoneille,voipi johtua siitä nämä ongelmat.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Vesku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 66
Vs: Kokemuksia raivaussahasta Husqvarna 245 FX
Samanlaisessa ongelmassa vika löyty maatojohdosta, nirhautuma. Joten tarkista piuhat.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19862
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Kokemuksia raivaussahasta Husqvarna 245 FX
Minulla saha kaksi vuotta vanha. Sahassa ollut ihmeellinen vika uudesta lähtien. Sammuu omia aikojaan 2-3 kertaa tankillisella. Virtalähde vaihdettu 2 kertaa. Ei auta. Huoltomies ei saa kuntoon. Bensasuodatin ja tulppa vaihdettu, ei niissä vikaa. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia sahasta?

Jos siinä on peukalokaasu, jossa samalla pysäytin, niin siellä mekanismissa on sisällä semmoset kaksi liuskaa, joiden pitäisi itekseen mennä kiinni kun sen kaasun kääntää ykköselle (vipu nousee hiukan yläs akselillaan 1-asennossa) . Ei vaan aina mene ne liuskat, olen ottanut sen kaasumekanismin auki ja taivutellut ne liuskat niin että sattuvat kunnolla kiinni. Olivat uutena liian herkällä.

Eli voi se olla semmoinenkin vika

-SS-