Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ryhmä karsina aidat  (Luettu 2988 kertaa)

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
ryhmä karsina aidat
tein tässä kesän aikana lisää vasikka tilaa nyt olen pähkäillyt karsina aitojen  kanssa tekiskö ite vai ostais. kyse olis puoli vuotisille  vasikoille. jos teen ite ne pitäis sinkityttää että pysyisivät pitempään siistinä . mistä kannattais kysellä jos kauppaan menis......

Carlosi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 325
Vs: ryhmä karsina aidat
Vaikka tämä joitain voi huvittaa niin kellfiltä saa kyllä edullisesti, hommasin talvella itekin sieltä.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: ryhmä karsina aidat
Minä ostin pari vuotta sitten niitä siirrettäviä aitaelementtejä, tolta kelfiltä, kaikista on ne tapit lähteny irti ....

Suki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 787
Vs: ryhmä karsina aidat
Kannattaa ainakin kysyä Sirviön Metallilta tarjous ennenkuin Kellfriltä tilaa. Laatu on ainakin priimaa Sirviöllä ja tulee varmasti oikean mittaiset ja just semmoiset kuin haluat. Hinta ei muistaakseni ollut paha, kevättalvella yksi uusi ryhmis tehtiin. Etuaidaksi luonnollisesti Sirviön tappiaita, mikä voittaa hankomallin 100-0.
Selittäjät selittää,
koirat haukkuu perään,
mutta karavaani kulkee taas.

mah

  • Vieras
Vs: ryhmä karsina aidat
Lrs-agrilta olen tilannut muutamia kertoja, kun on tar***** vain muutamia tolppia ja kiinnikkeitä tai jotain etuaitoja. Helppo tilata heidän nettisivuilta www.lrs.fi, toimitukset olleet melko nopeita. Ei tarvitse vaivata myyntiukkoja pikkuasioiden takia. :'(

Peurajussi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3270
Vs: ryhmä karsina aidat

Tokki. Ainakaan perusmallin vasikka-aitaa ei kannattane itse alkaa väsäämään..  :)
Someone´s  gotta be prick and tell true things aloud

Jos nainen on kaunis alasti, on hän sitä myös vaatteet päällä

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: ryhmä karsina aidat
onko porukoilla miten paljon käytössä tuota tappi aitaa etuaitana tuossa suki kehuikin sen olevan hyvä minulla uusi tuttavuus.