Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nim.farmex  (Luettu 4831 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Nim.farmex
Mikäs yli-ihminen tämä kaveri on???  Pystyy asettamaan itsensä muita korkeammalle  :o  Luulee tietävänsä toisten tekemiset... Vissiin aika kyylä joka vaan on sokea...

Viimeksi muokattu: 28.07.12 - klo:22:16 kirjoittanut zetor8045

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Nim.farmex
Älä ny tollai ittees ota.

Kuitenkin jokapaikassa olet mielipiteitä esittämässä.

Silloin täytyy kestää vaan kun itte on aloittanu.
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nim.farmex
Älä ny tollai ittees ota.

Kuitenkin jokapaikassa olet mielipiteitä esittämässä.

Silloin täytyy kestää vaan kun itte on aloittanu.
Joo ei mulla mitään naurattaa vaan ja haluan esittää taas yhden turhan mielipiteeni  ;)  Enkä yleensä mene henkilökohtaisuuksiin jollei provosoida  ;D 

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Nim.farmex
Älä ny tollai ittees ota.

Kuitenkin jokapaikassa olet mielipiteitä esittämässä.

Silloin täytyy kestää vaan kun itte on aloittanu.
Joo ei mulla mitään naurattaa vaan ja haluan esittää taas yhden turhan mielipiteeni  ;)  Enkä yleensä mene henkilökohtaisuuksiin jollei provosoida  ;D

Anna palaa vaan ihan rauhassa.  ;)
Kui mää ain olen paras?

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12224
  • Virolaista kiitos!
Vs: Nim.farmex
Eikä kannata mennä henkilökohtaisuuksiin provosoitunakaan. Yleensä käy niin, että se joka provon on aloittanut menettää myös ensimmäisenä malttinsa. Sitten onkin huumori kaukana. Apuun kutsutaan käräjäoikeus, Webmaster jne. korkeammat voimat. ;D

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nim.farmex
Eikä kannata mennä henkilökohtaisuuksiin provosoitunakaan. Yleensä käy niin, että se joka provon on aloittanut menettää myös ensimmäisenä malttinsa. Sitten onkin huumori kaukana. Apuun kutsutaan käräjäoikeus, Webmaster jne. korkeammat voimat. ;D
Nettikirjoittelua kun hiukankin katselee missä vaan niin niistä pystyy usein lukemaan aika paljon enemmän mitä on tarkoitettu ja tyyli on monesti hyvin kärjistävä niinkuin mulla  ;D  Vitsillähän mä tän topicin aloitin kun jos jonkun kirjoittelu häiritsee niin onko niitä pakko lukea... Täälläkin olis yli puolet vähemmän kirjoittelua jos kukaan ei kertoisi mitään kokemuksia tai kuultuja juttuja saatika sitä *****ilua  :o  Mulle saa *****illa *****ilenhan minäkin... 

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Nim.farmex
Mut meidän isulla on kuitenki aina parempi kones ku teijän...

Asioista pitää keskustella, eikä tartte pistää sitä nyrkkiä taskuun piiloon ja purra alahuultansa verille. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Nim.farmex
Vanha viisaus pätee tässäkin, puolia jakamatta.. Ei pidä provosoitua kun provosoidaan...  ::)
Tästä tähän.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nim.farmex
Vanha viisaus pätee tässäkin, puolia jakamatta.. Ei pidä provosoitua kun provosoidaan...  ::)
Kyl vähän täytyy  ;D

Astral

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1163
Vs: Nim.farmex
Siis voiks joku oikeasti vetää NOIN syvälle kitusiin sen herneen näistä jutuista?  :D

Kyl pari vuotta kannattaa käydä vaikka Marttaliiton tupaillois vielä ni tulee riittävä määrä luonteenlujuutta

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nim.farmex
Siis voiks joku oikeasti vetää NOIN syvälle kitusiin sen herneen näistä jutuista?  :D

Kyl pari vuotta kannattaa käydä vaikka Marttaliiton tupaillois vielä ni tulee riittävä määrä luonteenlujuutta
Kuka on vetänyt ja mitä vai ketä  ;D

redbull

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 705
  • Go Ahead, Make My Day

meikäläinen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 215
Vs: Nim.farmex
Kaikkitietävä on imaissut koko melonipellon nenäänsä... tai ainakin työnantajan tai jonkun muun melko tutun...

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Nim.farmex
 ;)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Nim.farmex
Kaikkitietävä on imaissut koko melonipellon nenäänsä... tai ainakin työnantajan tai jonkun muun melko tutun...
No jos olisin hermostunut niin kyllä mä luulen ettei toi farmexi enää omilla sormillaan kirjoittaisi  ;D  Kunhan *****ilen takaisin enhän mä nyt huonommaksi voi jäädä onhan mulla muutenkin mielipide joka asiaan  ;)  Mutta lihavat on tunnetusti lepposia niin ei mua saa hermostumaan  ::)

Viimeksi muokattu: 29.07.12 - klo:10:17 kirjoittanut zetor8045