Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vako- lehti.  (Luettu 7335 kertaa)

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vako- lehti.
Semmonen "Vako"- lehti taas tipahti postista.

Vihreänruskea *****nkuva kannessa...

On ne Jöntikkämiehet outoja mutta että noin outoja????
Kui mää ain olen paras?

viljami

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 220
Vs: Vako- lehti.
Semmonen "Vako"- lehti taas tipahti postista.

Vihreänruskea *****nkuva kannessa...

On ne Jöntikkämiehet outoja mutta että noin outoja????

Tuo on kyllä turhin lehti, mitä minun postilaatikkoon kolahtaa. Tällä kerralla taisi kyllä olla yksi Suomessa kirjoitettu juttu.

realisti

  • Vieras
Vs: Vako- lehti.
taitaapi olla meikäläistä snobimmille peurakuskeille tarkotettu tuo julkaisu...

kaiken kukkuraksi en ite rekisteröinyt tuota "tyylikästä" kantta, mutta kun emäntä tuli kotia niin kahto lehen kantta vähä aikaa ja tuumasi että mitä hiton lehtiä täällä luetaan!

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Vako- lehti.
Isot pojat kertoi,että eräällä vähemmistökansan naisilla on noin vaakasuorassa.Mitä enemmän levitti jalkoja,sitä tiukemppa oli.

konehalli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 284
Vs: Vako- lehti.
pitääpä äkkiä mennä ostamaan noita lehdessä mainostettuja kaijjuttimia, kun lehdessä luvattiin että veden tarve voi jopa puolittua ja sadon määrä kasvaa viidenneksellä ;D   

http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.ecosonic.net%2Ffr%2Fprod%2Femet_es.htm&hl=fi&ie=UTF8&sl=fr&tl=fi 

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: Vako- lehti.
mikä stanan vako?? kuulostaa jotenki irvokkahalta :o.
tä?!?!

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Vako- lehti.
Jontikkamiesten päiväunia.......haba haba

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Vako- lehti.
mikä stanan vako?? kuulostaa jotenki irvokkahalta :o.


Jos eivät osuuskauppalaiset muuten saa vakoa niin edes postimieheltä.
Poliittinen *****.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Vako- lehti.
Semmonen "Vako"- lehti taas tipahti postista.

Vihreänruskea *****nkuva kannessa...

On ne Jöntikkämiehet outoja mutta että noin outoja????

jöntikkamiehet saa katsoa vaan kuvia ne ei näe aitoa ;D ;D ;D

Agronautti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1569
Vs: Vako- lehti.


Sivulla 9 mainos JD:n päisteautomatiikasta..
Mikä helvatun kasvi tarvii noin julmat vaot&harjat :o ???

Ameriikassa GM-perunat jalkapallon kokosia?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Vako- lehti.
Mä olen aina pitänyt Vakoa näistä asiakaslehdistä mielenkiintoisimpana. Uudet asiat kiinnostaa. Lienen siis snobi... 8)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Vako- lehti.
Mä olen aina pitänyt Vakoa näistä asiakaslehdistä mielenkiintoisimpana. Uudet asiat kiinnostaa. Lienen siis snobi... 8)

snobi mikä snobi, joko tilasit mulleille lapinkultaa tai lahtelaista? Näillä lihanhinnoilla ehkä paras juottaa Sakua... ???
allekirjoittanut

Laki Luuk

  • Vieras
Vs: Vako- lehti.
Mä olen aina pitänyt Vakoa näistä asiakaslehdistä mielenkiintoisimpana. Uudet asiat kiinnostaa. Lienen siis snobi... 8)


vako-lehteä on tullut selattua aina kun on sattunut tulemaan postissa. vitseistä täytyy sanoa että eivät ihan heti muistuta vitsejä. mutta mitä tulee lehden muuhun sisältöön. maidontuotantoon en välttämättä kyseisestä lehdestä hakisi mitään vinkkejä. mistäkö johtuu. juttu yhden lypsykerran taktiikasta joskus aikaa sitten sai huomaamaan miten ei välttämättä ole tarkoituksenmukaista kääntää lehteä suomeksi ja tarjota tuottajien ulottuville. harvassa ovat myös ratkaisut mitä uutta kyseisen tasoiset jutut voisivat tuoda tuotantoomme. lisäksi kyseisessä lehdessä täytyy muistaa että jokaisen kirjoituksen taustalla on globaali agribisnes. enemmän taikka vähemmän vihreä. lehden julkaisija täytyy pitää aina mielessä kuin lehtiä lueskelee.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Vako- lehti.
Mä olen aina pitänyt Vakoa näistä asiakaslehdistä mielenkiintoisimpana. Uudet asiat kiinnostaa. Lienen siis snobi... 8)


vako-lehteä on tullut selattua aina kun on sattunut tulemaan postissa. vitseistä täytyy sanoa että eivät ihan heti muistuta vitsejä. mutta mitä tulee lehden muuhun sisältöön. maidontuotantoon en välttämättä kyseisestä lehdestä hakisi mitään vinkkejä. mistäkö johtuu. juttu yhden lypsykerran taktiikasta joskus aikaa sitten sai huomaamaan miten ei välttämättä ole tarkoituksenmukaista kääntää lehteä suomeksi ja tarjota tuottajien ulottuville. harvassa ovat myös ratkaisut mitä uutta kyseisen tasoiset jutut voisivat tuoda tuotantoomme. lisäksi kyseisessä lehdessä täytyy muistaa että jokaisen kirjoituksen taustalla on globaali agribisnes. enemmän taikka vähemmän vihreä. lehden julkaisija täytyy pitää aina mielessä kuin lehtiä lueskelee.

täyttä agrimarket propagandaa ;D ;D

Laki Luuk

  • Vieras
Vs: Vako- lehti.
Mä olen aina pitänyt Vakoa näistä asiakaslehdistä mielenkiintoisimpana. Uudet asiat kiinnostaa. Lienen siis snobi... 8)


vako-lehteä on tullut selattua aina kun on sattunut tulemaan postissa. vitseistä täytyy sanoa että eivät ihan heti muistuta vitsejä. mutta mitä tulee lehden muuhun sisältöön. maidontuotantoon en välttämättä kyseisestä lehdestä hakisi mitään vinkkejä. mistäkö johtuu. juttu yhden lypsykerran taktiikasta joskus aikaa sitten sai huomaamaan miten ei välttämättä ole tarkoituksenmukaista kääntää lehteä suomeksi ja tarjota tuottajien ulottuville. harvassa ovat myös ratkaisut mitä uutta kyseisen tasoiset jutut voisivat tuoda tuotantoomme. lisäksi kyseisessä lehdessä täytyy muistaa että jokaisen kirjoituksen taustalla on globaali agribisnes. enemmän taikka vähemmän vihreä. lehden julkaisija täytyy pitää aina mielessä kuin lehtiä lueskelee.

täyttä agrimarket propagandaa ;D ;D


propagandaa tai ei. molemmissa ryhmittymissä tulee käytyä ja monesti pelkkä palvelu ratkaisee kummasta ostaa. jos myyjät eivät huomioi mitenkään tai ei ole edes myyjiä tavoitettavissa kiireisellä hetkellä niin se vaikuttaa kaupan valintaan. lisäksi parit seuraavat kerrat tulee mentyä automaattisesti paikkaan jossa saa parempaa palvelua.