Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe aukille!  (Luettu 2033 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
aukille!
aukki!        ei aina tarttee ottaa viinaa vaan kuten kirjuutin niin laitoin toisen jukurttipurkin naamariin!

äitis ei tainnu opettaa siulle etes sen verta asioiota että tajuisit!   mutta hällä väliä!

btw, eiks etelän "yrittäjät" voi kokeilla samaa kuin pirkanmaaliset???                    kunnon kerjuulla hankkii hyvät rahat!     satasta päivä harvassa hommassa saat puhtaana käteen!

nykysuomessa!                               hopihopi!   töihin sieltä, joku toinen kerjää enemmän!

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: aukille!
Sekö on tesantti taas viinapäishän laittanu yv:tä...?     :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras
aukki!        ei aina tarttee ottaa viinaa vaan kuten kirjuutin niin laitoin toisen jukurttipurkin naamariin!

äitis ei tainnu opettaa siulle etes sen verta asioiota että tajuisit!   mutta hällä väliä!

btw, eiks etelän "yrittäjät" voi kokeilla samaa kuin pirkanmaaliset???                    kunnon kerjuulla hankkii hyvät rahat!     satasta päivä harvassa hommassa saat puhtaana käteen!

nykysuomessa!                               hopihopi!   töihin sieltä, joku toinen kerjää enemmän!

Käymistuote se on valiolaanenkii, siirry alkolaaseen ja rupee elämään ;D

nilihaara

• Vieras
Sekö on tesantti taas viinapäishän laittanu yv:tä...?     :o
  Joo, en muistanu sanoa et yveetä tuli pari viikkoa sitten tännekkin.  Jokohan rivit rakoilee?

JoHaRa

• Vieras
Muakin Aukki korjasi alkuviikosta. Olin kyllä oikeassa  ;D

Terkkuja vaan Aukille sinne pohjoiseen

nilihaara

• Vieras
Muakin Aukki korjasi alkuviikosta. Olin kyllä oikeassa  ;D

Terkkuja vaan Aukille sinne pohjoiseen
  Niin minäkin olin oikeassa, myös aukin mielestä.  Terveiset myös pohjoiseen, siellä on hienot vaelluskelit, käyhän myös koillis-lapin puolella.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
sepe-täti, kerro mulle sitten miten elää pitäis!                             omasta mielestä mänee hiton hyvin!   ja kun vielä naapuri tajus tosa äsken kunnon meukohvit juhlansa kunniaks niin hällä väliä!

Katapultti

• Vieras
sepe-täti, kerro mulle sitten miten elää pitäis!                             omasta mielestä mänee hiton hyvin!   ja kun vielä naapuri tajus tosa äsken kunnon meukohvit juhlansa kunniaks niin hällä väliä!

Mitä on meukohvi, mie oun mualta, mie en tiijä mittään...?

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Mitä on meukohvi, mie oun mualta, mie en tiijä mittään...?

Ranskalaista hienoa kahvijuomaa. Meukow... musta puuma pullossa. :P
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
juuripa niin!   oikein on hyvä maku täkäläisillä nelikymppisillä!    kyllä passaa juhlia!

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
voih!   nyt aalis on niiiiin surullinen kun ei pääse puskista omien mallin mukaan huutelemaan,- vai tuuleenkos se olikin!       kyllä on aikas hiano työpaikka kun ei voi mesettää ihan rehellisesti suoraan tänne!   vaan kiertäen törkyjään levittää hän!

nooooo, onhan se niiin vantastista että!!!!!!!