http://www.kolumbus.fi/markku.makela/Kuvat/mansikkasato.jpg
Viimeksi muokattu: 03.06.12 - klo:11:41 kirjoittanut Sepedeus
Viljanviljeliöille hyvä tienisti . Mars mars mansikoita poimimaan .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:13:05Viljanviljeliöille hyvä tienisti . Mars mars mansikoita poimimaan . Olisi mansikkatila lähellä, niin hyvin voisi käydä poimimassa. Vaikka öisin.Tuossa hommassahan se tuntipalkka on kiinni ainoastaan sormien nopeudesta. Ja jos rupeaa syömään niitä marjoja, niin palkka putoaa noin puoleen.Mä joskus skidinä, 12 v, poimin parhaimmillaa 290 kiloa herneenpalkoja päivässä. Kyl siinä ihan paloille pääsi
Lainaus käyttäjältä: JoHaRa - 03.06.12 - klo:13:38Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:13:05Viljanviljeliöille hyvä tienisti . Mars mars mansikoita poimimaan . Olisi mansikkatila lähellä, niin hyvin voisi käydä poimimassa. Vaikka öisin.Tuossa hommassahan se tuntipalkka on kiinni ainoastaan sormien nopeudesta. Ja jos rupeaa syömään niitä marjoja, niin palkka putoaa noin puoleen.Mä joskus skidinä, 12 v, poimin parhaimmillaa 290 kiloa herneenpalkoja päivässä. Kyl siinä ihan paloille pääsi
Olis kovvaa katottavaa TJ, Timppa ja muut katteelliset vahtais toistensa ämpäreitä . Kuka olis enemmän keränny joutuis väkivallan uhriks suurempien tulojensa vuoksi .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:13:24Olis kovvaa katottavaa TJ, Timppa ja muut katteelliset vahtais toistensa ämpäreitä . Kuka olis enemmän keränny joutuis väkivallan uhriks suurempien tulojensa vuoksi .Sorkkis maksais jokaisesta noukkimastaan marjasta että saa noukkia.Sorkkis on hyvä marjanpoimia. Vielä parempi noukkia.
Lainaus käyttäjältä: Timppa - 03.06.12 - klo:15:08Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:13:24Olis kovvaa katottavaa TJ, Timppa ja muut katteelliset vahtais toistensa ämpäreitä . Kuka olis enemmän keränny joutuis väkivallan uhriks suurempien tulojensa vuoksi .Sorkkis maksais jokaisesta noukkimastaan marjasta että saa noukkia.Sorkkis on hyvä marjanpoimia. Vielä parempi noukkia. Ite oot , pöljä . Kerää valkolakkiis mansikoita , saat värityksen ilmaiseksi .
Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:15:27Lainaus käyttäjältä: Timppa - 03.06.12 - klo:15:08Lainaus käyttäjältä: sorkkis - 03.06.12 - klo:13:24Olis kovvaa katottavaa TJ, Timppa ja muut katteelliset vahtais toistensa ämpäreitä . Kuka olis enemmän keränny joutuis väkivallan uhriks suurempien tulojensa vuoksi .Sorkkis maksais jokaisesta noukkimastaan marjasta että saa noukkia.Sorkkis on hyvä marjanpoimia. Vielä parempi noukkia. Ite oot , pöljä . Kerää valkolakkiis mansikoita , saat värityksen ilmaiseksi .sorkkiksella ei oo kaikki raspit pakissa, eikä kaikki sorkat remmeissä
--Lehemä-aikana minä aina haaveilin ,että otan kesäloman mansikka-aikaan ja lähden Suonenjoelle.Muttei ukko koskaan päästänyt Nyt mulla on ikioma mansikkamaa,lähes tuhat tainta Ja on vattupehkojakin Kyllä kesä on makiaa