Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puun myyntivero  (Luettu 3443 kertaa)

Talojuhani

• Vieras
Puun myyntivero
Puun myynnin verotus kiristyi vuodenvaihteessa. Mitä teki MTK?  Vastaan itse: antoi hiljaisen hyväksyntänsä.   Tulihan taas yksi lomapäivä lisää ja korotus maidon lisähintaan.

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Puun myyntivero
Puun myynnin verotus kiristyi vuodenvaihteessa. Mitä teki MTK?  Vastaan itse: antoi hiljaisen hyväksyntänsä.   Tulihan taas yksi lomapäivä lisää ja korotus maidon lisähintaan.

mtk  ohjaa  yhdessä  teollisuuden  kanssa  metsiä  yhtymien  haltuun   ,,,katoppa
niiden  veroprossat  ja  vähennysmahdollisuudet  :P

Sepedeus

• Vieras

Jos olisi tullut 7% tukimenetys tissinkoittajille, niin kyllä taas olisi paskakuormaa viety hesaan. 2% veronkorotus on tutkijoiden mukaan 7% menetys metsän tuottoon ;D

Sepedeus

• Vieras

mtk  ohjaa  yhdessä  teollisuuden  kanssa  metsiä  yhtymien  haltuun   ,,,katoppa
niiden  veroprossat  ja  vähennysmahdollisuudet  :P

Olen huomannut tämän. UPM on etunenässä tekemässä näitä yhteismetsiä. Helpompi hoitaa ostoja jos on vähemmän asiakkaita.  ;D

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mihin siä Talojussi MTK:ta tarvit eikös sinun oma puolueesi ole päähallituspuolue joka näitä veronkorotuksia järjestelee.

Sepedeus

• Vieras
Mihin siä Talojussi MTK:ta tarvit eikös sinun oma puolueesi ole päähallituspuolue joka näitä veronkorotuksia järjestelee.

Metsänhoitoyhdistyksen tiedotteen luin juuri. Puukauppa on käynyt hyvin alkuvuonna ja on tärkeää että teollisuus saa puuta. Etteivät menetä asiakkaitaan. Metsänomistaja on vaan väline.  ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Metsävirmat aloittavat "sopimusasiakkaiden" hurjan vonkaamisen. Toisin sanoen orjakaupan. Kahleet kilisee...
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

nilihaara

• Vieras
Metsävirmat aloittavat "sopimusasiakkaiden" hurjan vonkaamisen. Toisin sanoen orjakaupan. Kahleet kilisee...
  Jep, huomasin. Firma toimitti taimet ja istutusvälineet tilalle korvauksetta.

Talojuhani

• Vieras
Metsänhoitomaksun "pakollisuuden" loppuminen  kaataa MHY:t.

Lähes joka-ainoa isäntä täälläpäin on ilmoittanut lopettavansa maksamisen.

Itse tyytyväinen MHY-palveluihin, sensijaan yhtä ymmärtämätöntä palkansaajaa  kusettivat oikein urakalla.

Viimeksi muokattu: 03.06.12 - klo:09:19 kirjoittanut Talojuhani

Talojuhani

• Vieras

Sepedeus

• Vieras

Sen jälkeen kun metsänhoitoverovelvollisuus poistuu, ei ole mitään syytä shoppareihin.  ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ookko ihan varma?   laskeppa toisen kerran jos vaikka oliskii jotain hyötyä!

Sepedeus

• Vieras
ookko ihan varma?   laskeppa toisen kerran jos vaikka oliskii jotain hyötyä!

No shoppareista on ollu se hyöty, että Kemeratuet tulee 100% tilille. MHY rohmuaa 5 minuutin työstä satoja euroja.

Talojuhani

• Vieras

Täällä yksi innokas MTK-kepulainen vaati pääomaveron korottamista ja oikein runsaasti, rikkailta rahat pois.  Herra meni hiljaiseksi, kun hänelle kerrottiin, että myös puunmyynnin vero kiristyy. Tämmöisiä edunvalvojia meillä.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari

Et sinä sitä veroa maksa vaan kuluttaja . Lisäverot lisätään hintaan  ::) ::)

Kulut pitää kattaa myyntituloilla . Kustannukset jos nousee ilmoitetaan ostajalle tuotteen hinnan korotuksesta .

Tälläiset opit olen saanut Agronetin keskustelukanavalta .  ;D ;D
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .