Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Piukat paikat  (Luettu 4405 kertaa)

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Piukat paikat
Tämä ei liene vielä linkitetty Agroon:

http://yle.fi/uutiset/sata_kiloa_sarkea_katiskassa/6145928

Pottumaan lannoitteeksi... vai ruoaksi? Eläinrääkkäystä?  ;)
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Piukat paikat
Tämä ei liene vielä linkitetty Agroon:

http://yle.fi/uutiset/sata_kiloa_sarkea_katiskassa/6145928

Pottumaan lannoitteeksi... vai ruoaksi? Eläinrääkkäystä?  ;)

Eemelille vaihtoehto Jaralle .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllä tuolla saisi komeita pottuja ja fosforiluvut nousemaan. Luomua jos mikä kun järvestä saa ilmaista täydennystä maan ravinnepankkiin. Sepedeus voisi kommentoida, olen saanut tietää että hän ymmärtää kotitarvekalastuksen ja luomunkin päälle hyvin paljon.

simmo

• Vieras
Noista elävistä särjistä sais paljon säilykettä.Olen joskus tehnyt lasipurkkeihin uunissa ja on kyllä hyvää.

Courtney1

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Noista elävistä särjistä sais paljon säilykettä.Olen joskus tehnyt lasipurkkeihin uunissa ja on kyllä hyvää.
Syö vaan edelleen sitä särkee, jos vaikka kasvais sitä järkee  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

simmo

• Vieras
Syö vaan edelleen sitä särkee, jos vaikka kasvais sitä järkee  :D
-----------mulla on järkeä sen verran kuin tartten,kun mun aika ei mee naiseksi miehestä laittautuneena,eikä toisin päin.mitä en tiedä,siitä otan selvää ;)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta huomaako kukaan mikä katiska on kyseessä?    epäilen erästä joka on ennenkin kestäny vähän painavampia kaloja!

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
mutta huomaako kukaan mikä katiska on kyseessä?    epäilen erästä joka on ennenkin kestäny vähän painavampia kaloja!

Eikös joku ottanu mallin Vaimonsa lauteille jättämästä "kuvasta" . Suu aukkoa oli kuulemma pienennettävä .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joo :)    Särki on säilykkeenä ihan parasta :)       Hiukan epäilyttää kyllä tuo lasipurkkien uunitus, toki vanhat sillipurkit on halpoja.   Oikeat säilykepurkit on kalliita ja kertakäyttöisiä ja vaatii painekeittimen ja purkinsulkijan :(   Ja viitseliäisyyttä, en ainakaan kahteen vuoteen ole viitsinyt tehdä :-[

simmo

• Vieras
Joo :)    Särki on säilykkeenä ihan parasta :)       Hiukan epäilyttää kyllä tuo lasipurkkien uunitus, toki vanhat sillipurkit on halpoja.   Oikeat säilykepurkit on kalliita ja kertakäyttöisiä ja vaatii painekeittimen ja purkinsulkijan :(   Ja viitseliäisyyttä, en ainakaan kahteen vuoteen ole viitsinyt tehdä :-[
--------------vanhat sillipurkit käyvät.Ne laitetaan uuniin  ja vasta sitten uuni päälle.Ne ei säry,kun kuumuvat vähitellen.Uuni sadassa asteessa 1vrk. Särkien mausteena rypsiöljyä ketsuppia ja sipulia ym.oman maun mukkaan.

sjk

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Joku aika sitten näytettiin Tv:ssä helsinkiläisestä kauppahallista,siellä menee särkikalatkin kaupaksi,mitä vain saa myyntiin.

Sepedeus

• Vieras
Kyllä tuolla saisi komeita pottuja ja fosforiluvut nousemaan. Luomua jos mikä kun järvestä saa ilmaista täydennystä maan ravinnepankkiin. Sepedeus voisi kommentoida, olen saanut tietää että hän ymmärtää kotitarvekalastuksen ja luomunkin päälle hyvin paljon.

Ympäristökeskus nykyinen Ely suoritti hoitokalastusta eräällä järvellä 5v sitten. Kyselivät että kuka tarvitsisi kaloja. Ilmoitin että mulle saa tuoda. Tein kompostia kaloista ja vanhoista heinäpaaleista. Kyllä potatti kasvoi komeasti sillä lannoitteella.  ;D

Viimeksi muokattu: 02.06.12 - klo:08:46 kirjoittanut Sepedeus

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
--------------vanhat sillipurkit käyvät.Ne laitetaan uuniin  ja vasta sitten uuni päälle.Ne ei säry,kun kuumuvat vähitellen.Uuni sadassa asteessa 1vrk. Särkien mausteena rypsiöljyä ketsuppia ja sipulia ym.oman maun mukkaan.
Oletko mitannut lämpötilaa?   Jos purkkien lämpö ei nouse yli sadan asteen niin kyseessä ei ole oikea säilyke ja on jonkinlainen ruokamyrkytysriski jos purkkeja ei käytä pian :(    Omassa painekeittimessä lämpötilaa pidetään 120 asteen paikkeilla ylipaineventtiiliä vasten. Aikakin toki vain kolme tuntia.  :)     Poronhoitoalueella on toki yleinen tapa että muuripadassa vaan purkkeja keitellään :-\

de Citonni

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Don't dream your life, live your dreams.

Ympäristökeskus nykyinen Ely suoritti hoitokalastusta eräällä järvellä 5v sitten. Kyselivät että kuka tarvitsisi kaloja. Ilmoitin että mulle saa tuoda. Tein kompostia kaloista ja vanhoista heinäpaaleista. Kyllä potatti kasvoi komeasti sillä lannoitteella.  ;D

Helpommallahan siitä pääsee, kun kompostoi kotijärven kalat ja ostaa kaupasta kiinalaista säilykekalaa.  ;D

http://yle.fi/uutiset/wwf_valimerella_kalastavat_sala-alukset_uhkaavat_sinievatonnikaloja/6149420
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Sepedeus

• Vieras

Helpommallahan siitä pääsee, kun kompostoi kotijärven kalat ja ostaa kaupasta kiinalaista säilykekalaa.  ;D

http://yle.fi/uutiset/wwf_valimerella_kalastavat_sala-alukset_uhkaavat_sinievatonnikaloja/6149420

Ei viiti ruveta pelaamaan särkien kanssa. Voi ostaa valmiina. http://www.puula-sarvin.fi/tuoteluettelo/tuoteluettelo.php