Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kolikkopelit.com  (Luettu 7510 kertaa)

simmo

• Vieras
Vs: Kolikkopelit.com
----kyllä kohta kolahtaa sullekkin.eipä mun nuorimmainenkaan huolinut sitä,kun oli jättänyt pöydälle. :o

simmo

• Vieras
Joo, "Ystäväsi Markku pyysi meitä lähettämään sinulle 15€"    ;D ;D

Onkos talojussi sun ystävä?  :o ::)

-on facebook-ystävä.Minä en puolueeseen katso,jos joku haluaa kaveriksi. :)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
höh, miten niin huijattu!?????    eihän siitä nikerian rinssin perinnöstä tosin ole puoleen toista vuoteen kyllä mitään kuulunna, mutta kyllä kaveria pitää auttaa kun on joutunna nikerian ely-keskuksen jätkien kiusaamaksi jotta ei saa miljuuniaan pois maasta kuin jollain varainsiirtoveron maksulla!         aina sitä nyt voi muutaman tonnin kaverin auttamiseksi .... oho taas outo sana... laittaa tuntemattomalle tilille kaimansaarille!

simmo

• Vieras

No mutta Sepe älä ny liitoksistas repee.  ;D ;D ;D
[/quote]

-citonnin salaisuus on paljastettu.Hekumoi naisena olosta.Muista laittaa paljon meikkiä,ettei ihokarvat näy. ;D
curttulehti ruusunen on paljastettu ;D

bouli

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

;D
:o :o

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

;D
:o :o

suomi 24     maailman  menoa      osiolla  on  asiantuntevaa  juttua  tuosta  kepun  uudesta
rahankeräystavsta :P

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Mulle ei ole lähetetty tuollaisia, ei ole ystävänä Marjattaa eikä Pauliinaa

Ne tietää ettei sulla ole ystäviä, siksi ne ei edes yritä  ;D ;)
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

Jätkä

• Vieras
eipä tuolaisiin kantsi puuttua,mä kuorinj poerunat iltasella tuohon kirjekuoren päälle,ei tullut pöydälle sotkua,samoin käy meillä monille muillekin mainoskirjeille.
Siis HALOO ei se mitään ilmaista pelirahaa ole,ilmoittelet kiltuísti tilinumerosi ym yhteystiedot ,ennekö edes pääset kirjautumaan että silleens  se menee.Todennäköisesti.
Kaikki suoromarkkinoinnit saat kaupanpäälle viagroineen viruksineen ym härp'kkeineen.
Ottakaa ystävällisesti vastaan moinen lahja ja pelionnea.
ps.
Älkää sitte valittako että teitä on huijattu pahemman kerran.

https://www.paypal.com/fi  Tonne vaan tilinavaus jos sattuukin se suurempi tai pienempi voitto tulemaan. Suurten rahasummien kotiuttamisesta pitää antaa selvitys pankille, ettei satu vaan olemaan rahanpesua. Paypalin kautta voi rahat kotiuttaa piennemmissä erissä myös EU.n ulkopuolisista eli veronalaisista voitoista ja kukaan ei tule kyselemään.

JoHaRa

• Vieras
Mulle ei ole lähetetty tuollaisia, ei ole ystävänä Marjattaa eikä Pauliinaa

Ne tietää ettei sulla ole ystäviä, siksi ne ei edes yritä  ;D ;)

Kyllä tässä joku selvä kaava on  :-[

matso

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
olisko tämä paremmin tehonnut jos siinä olisi että vihamiehesi" se" ja" se" lahjoitti sulle rahaa . ihan uhallaaan porukat varmaaan syötttiiin tarttuis :)

Suuri Ajattelija

• Vieras
Sain minäkin kirjeen, tänään, mutta miksi kohdallani ystävän nimeä ei ole mainittu? Eikö minulla ole ystävää, joka suositteli vähän samaan tapaan takavuosina, kun kysyttiin, miksi Napakympissä ei ole mustalaisia. Ei ole työkavereita, jotka suosittelisi.

Toisaalta eipä kirjeessä ollut nimeänikään, pelkästään osoite, joka kylläkin oli aivan oikein.

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Emännälle oli hänen hyvä ystävänsä Liisa pyytänyt lähettämään 15 euroa pelirahaa, tai sitten joku ihan muu liisa :-\    Äireelle taisi tulla tuollainen ilman nimeä :)    Täytyy noita olla liikkeellä aikas monta kirjettä :-\

TyttöMaalta

• Vieras
Emännälle oli hänen hyvä ystävänsä Liisa pyytänyt lähettämään 15 euroa pelirahaa, tai sitten joku ihan muu liisa :-\    Äireelle taisi tulla tuollainen ilman nimeä :)    Täytyy noita olla liikkeellä aikas monta kirjettä :-\

Mulla ei liene yhtään ystävää, joka moisia rahalähetyksiä lähettelis....?   :-\  Ei tämäkään oo kivaa, kun kaikki kehuu, miten ystävä on muistanu ja mua ei niin sitten kukaan!

JoHaRa

• Vieras
olisko tämä paremmin tehonnut jos siinä olisi että vihamiehesi" se" ja" se" lahjoitti sulle rahaa . ihan uhallaaan porukat varmaaan syötttiiin tarttuis :)

"olemme siirtäneet vihamiehesi XX:n tililtä Sinulle pelirahaa tilillesi" olisi ehkä paras markkinointilause

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mulla ei liene yhtään ystävää, joka moisia rahalähetyksiä lähettelis....?   :-\  Ei tämäkään oo kivaa, kun kaikki kehuu, miten ystävä on muistanu ja mua ei niin sitten kukaan!

myyn 15  E   setelini  kympillä  8)