Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?  (Luettu 11318 kertaa)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Mä olen käyttäny tuota pinelineä ja kohtuu puhtaaksi sillä koneet saa. Tänä keväänä on nuo saippuakauppiaat olleet tosiaan aktiivisia, kerran viikossa on joku kyselly, onko itse maatalous yrittäjä puhelimessa ;D En ole jaksanu edes odottaa sitä mielettömän edullista tarjousta, kun olen sanonu, etten ole ostamassa mitään.

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Kun en paremmasta tiedä niin rk24:sta olen käyttänyt. Hakkaa pinelinen 6-0, mutta varmasti on parempiakin liuottimia. Käytän tuota mietona liuoksena peruspesuun ja vahvempana sitten esim. työkoneisiin ja rungon pesuun.

23 € oli viimeksi 10 litran läkki.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

JoHaRa

  • Vieras
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Miten te huomioitte ympäristövaikutukset aineita valitessa ??

Mä käytin ennen "liuotinpesua" JD:n perän&moottorin pesuun ( ;D) mutta vaihdoin Pinelineen. Pineline ei oikein jaksanut pestä mitään joten nyt olen vailla mitään tuotetta. Ei viitti tuossa pihamaalla lotrata kaikkia myrkkyjä, eikä minulla ole mitään pesulattoja/imeytysturpeita.

Mut onko Pineline paras noista biohajoavista ?

leka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Soitteleeko teille nuo fucking pesuaine kauppiaat, melkeeppä kerta viikos jollaki olis "aivan uuden tyyppistä nanoteknologialla kehitettyä litkua" tähän mennes paras tarjous 5x30l pöntöt 2600€ plus alavi, kaupanpäälle tietty 47 tuuman leditelkkari ;D

5 kertaa soittanu tämän kevään aikana. Viimekerralla ei meinannu tulla puhelulle loppua ku vähä kiinnostuneena kyselin  ;D ois saanu Nokia Lumiaa ja vaikka mitä hintaan 1600e plus alvi :o Ja niin ois siinä tullu 3 pönttöä pesuainettaki.. 

ilkka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2710
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Miten te huomioitte ympäristövaikutukset aineita valitessa ??

Mä käytin ennen "liuotinpesua" JD:n perän&moottorin pesuun ( ;D) mutta vaihdoin Pinelineen. Pineline ei oikein jaksanut pestä mitään joten nyt olen vailla mitään tuotetta. Ei viitti tuossa pihamaalla lotrata kaikkia myrkkyjä, eikä minulla ole mitään pesulattoja/imeytysturpeita.

Mut onko Pineline paras noista biohajoavista ?



Hajottaaks noi BIOhajoavat pesuaineet myös sen pesun kohteena olevan pien ja öljyn ????   :o :o :o :o :o

JoHaRa

  • Vieras
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Miten te huomioitte ympäristövaikutukset aineita valitessa ??

Mä käytin ennen "liuotinpesua" JD:n perän&moottorin pesuun ( ;D) mutta vaihdoin Pinelineen. Pineline ei oikein jaksanut pestä mitään joten nyt olen vailla mitään tuotetta. Ei viitti tuossa pihamaalla lotrata kaikkia myrkkyjä, eikä minulla ole mitään pesulattoja/imeytysturpeita.

Mut onko Pineline paras noista biohajoavista ?



Hajottaaks noi BIOhajoavat pesuaineet myös sen pesun kohteena olevan pien ja öljyn ????   :o :o :o :o :o

Todella hyvä huomio !!! Agronetistä oppii harvoin mitään uutta, mutta tämä oli sellaista

roadman

  • Vieras
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Tuota ainetta olen käyttänyt jo useamman vuoden liuottimena. Joudun pesemään talvella varsinkin tiesuolaisia koneita. Hyvä aine mun mielestä. ikkunatkin lähtee kirkkaiksi ei jää kalvoa tai raitoja. Traktoreiden ja autojen sisäpinnat ollaan kanssa pyyhitty kostealla rievulla ja kuivalla sen jälkeen, hyvin lähtee puhtaaksi. käytän tuota myös öljymaali pensseliden pesuun.  1-2 desiä kymmeneen litraan vettä riittää hyvin normaaliin pesuun.
http://www.nchsuomi.fi/tuote_kd/SEVERN.pdf

liuotinpesun jälkeen pintaan ollaan ruiskutettu
tuota.
http://certified.nchsuomi.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=111&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=1

Näillä kahdella aineella ollaan pesupuolella pärjätty. Tuotteet ei ehkä ole halvimpia mitä markkinoilta saa mutta nyt pitempään käyttäneenä huomaan jotta halvemmaksi on tullut kuin ostaa jotain halpis ainetta. ainoa miinus on se osto erän koko tälläiselle pikku käyttäjälle. Ollaankin kerätty porukka ja ostetaan koko porukalle niin saa kustannuksia tasattua ja tavaran kiertonopeutta nostettua.

Sitten on yksi kannu suljetun kierron koneosien pesuainetta, jolla lähtee sitten maalitkin jos liian tujakan satsin tekee. Jännä että tuokin aine on vesiliukoinen.
 



Viimeksi muokattu: 01.06.12 - klo:09:01 kirjoittanut roadman

Jätkä

  • Vieras
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Soitteleeko teille nuo fucking pesuaine kauppiaat, melkeeppä kerta viikos jollaki olis "aivan uuden tyyppistä nanoteknologialla kehitettyä litkua" tähän mennes paras tarjous 5x30l pöntöt 2600€ plus alavi, kaupanpäälle tietty 47 tuuman leditelkkari ;D

 Pari kertaa miettisin ennen kuin alkaisin näitä nanotuotteita käsittelemään ja pesurin höyry sumussa hengittämään. Ainakin rotat saavat keuhkosyövän helposti hengitettyään nanopartikkeleita, mutta tutkittua tietoa on vähän.
http://www.laakarilehti.fi/kommentti/index.html?opcode=show/news_id=8960/type=7

Viimeksi muokattu: 01.06.12 - klo:09:15 kirjoittanut Jätkä

JASS

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 159
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Soitteleeko teille nuo fucking pesuaine kauppiaat, melkeeppä kerta viikos jollaki olis "aivan uuden tyyppistä nanoteknologialla kehitettyä litkua" tähän mennes paras tarjous 5x30l pöntöt 2600€ plus alavi, kaupanpäälle tietty 47 tuuman leditelkkari ;D

 Joo.paras tähän asti luvatuista on viikko espanjassa valitsemana ajankohrana+normi telkkarit ja puhelimet.

apila

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 115
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Pari päivää sitten olisin saanut ostaa 60 litraa jotain global merkkistä pesuaine tiivistettä Ja kylkiäisenä olisi tullut ihan taulutelevisio. :) Hinta 980 plus alv... Toimitetaan ihan rahtivapaasti.. :D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: paras pesuaine pinttyneen koneen pesuun?
Pari päivää sitten olisin saanut ostaa 60 litraa jotain global merkkistä pesuaine tiivistettä Ja kylkiäisenä olisi tullut ihan taulutelevisio. :) Hinta 980 plus alv... Toimitetaan ihan rahtivapaasti.. :D

Mä... tunnen yhden ihmisen joka on tuohon tarjoukseen napannut. Ihan täyspäinen tyyppi, ja kalusto kiiltää... not  ;D