Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Konemyyjien/tehtaan edustajien innokkuus vastailla puhelimeen  (Luettu 2395 kertaa)

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Minkälaisia kokemuksia raadilla on? Vastaavatko puhelimeen tai soittavatko takasi? Mä oon neljänä päivänä peräkkäin soittanu pohjanmaalla sijaitsevaan firmaan ja jättäny keskukseen soittopyynnön, mutta ei vain soittoo kuulu... ???

Vov84

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23
Jos ko. palvelupiste on yleisölle avoin, niin ota puhelin käteen ja marssi pisteelle samalla soittaen ko. palvelupisteen numeroon. Välittömästi vastaavat. :)

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Kyllä keskus vastaa, mutta hra alijohtaja ei soita takasi, vaikka on soittopyyntöjä jätetty...

p.l

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 57
Traktoria olen yrittänyt ostaa, mutta ei kaupankäynti oikein tunnu kiinnostavan varsinkaan jos ei kauppiaan ensimmäiseen hintatarjoukseen tartu tai varusteita täytyisi lisäillä.

Poropoliisi Hurskainen

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 870
Paljonko noissa vaihtokoneissa on ilmaa? Mulle tarjottiin 602 vm. 1982 4veto Vallusta 11 keur vaihossa 27 keur 6400 Valtraan... konemyyjä soitteli jo kahesti ja kärkkyy vaihtokonetta kun on kuulemma "liian hyvin" pidetty ja ostajia vihkossa valmiina.

Että on niitä sellasiakin aktiivisia kauppiaita, joille vastaaminen puheluun ja sanat "en nyt ole vaihtamassa pihakonetta suotta isompaan" ei riitä... Tai sitten omaa konetta ei kannata pitää "liian huolella" vaan antaa lahota tunkiossa pesemättä tms.