Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Perussuomalaisten teltalla  (Luettu 6389 kertaa)

simmo

• Vieras
Perussuomalaisten teltalla
Tänään täällä oli markkinat ja minäkin raahauduin sinne munkkien ja siman kanssa.Simaa tein keskiviikkona 30l ja eilen illalla leivoin munkit 150 kpl.
Meillä oli ihan uusi markkinateltta ja tämä oli eka kerta kun minä olin mukana.Jaoimme lehtiä ,karkkia ,simaa, munkkeja ja kaikki meni kuin kuumille kiville.
Myimme myös paitoja ,lippiksiä ja keräsimme kunnallisvaaliehdokkaita.  Olihan meillä mukava päivä. Meidän teltallamme oli jatkuva väentungos,kyllä perussuomalaiset kiinnostaa edelleen ihmisiä :).
Varmaan vaikutti sekin,että me jaoimme suuhunpantavaa ilmaiseksi.Syötävät meni kaikki ja paljon muutakin.
Meillä oli teltalla myös oululainen kansanedustaja Ville Vähämäki.Olipa siinä komea ja fiksu mies ja poikamies vielä!!!!Vaan ei olis kauaa,jos minä olisin nuorii ja vapaa 8)
Suunnittelimme seuraavaa kertaa seuraaville markkinoille. Minä joka en koskaan ole ollut markkinaihmisiä jouduin tähän mukaan,mutta hauskaa meillä oli. :)

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: Perussuomalaisten teltalla
Tänään täällä oli markkinat ja minäkin raahauduin sinne munkkien ja siman kanssa.Simaa tein keskiviikkona 30l ja eilen illalla leivoin munkit 150 kpl.
Meillä oli ihan uusi markkinateltta ja tämä oli eka kerta kun minä olin mukana.Jaoimme lehtiä ,karkkia ,simaa, munkkeja ja kaikki meni kuin kuumille kiville.
Myimme myös paitoja ,lippiksiä ja keräsimme kunnallisvaaliehdokkaita.  Olihan meillä mukava päivä. Meidän teltallamme oli jatkuva väentungos,kyllä perussuomalaiset kiinnostaa edelleen ihmisiä :).
Varmaan vaikutti sekin,että me jaoimme suuhunpantavaa ilmaiseksi.Syötävät meni kaikki ja paljon muutakin.
Meillä oli teltalla myös oululainen kansanedustaja Ville Vähämäki.Olipa siinä komea ja fiksu mies ja poikamies vielä!!!!Vaan ei olis kauaa,jos minä olisin nuorii ja vapaa 8)
Suunnittelimme seuraavaa kertaa seuraaville markkinoille. Minä joka en koskaan ole ollut markkinaihmisiä jouduin tähän mukaan,mutta hauskaa meillä oli. :)

Mitä meinaat , jatkaako Olli talouskomissaarina ? Mää epäilen ettei jatka .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

simmo

• Vieras

Mitä meinaat , jatkaako Olli talouskomissaarina ? Mää epäilen ettei jatka .
[/quote]
----------en osaa sanoa,melkoinen isänmaan petturi,ei sääli meitä suomalaisia yhtään.Täällä pohjoisessa on elämä hankalampaa,kuin noissa eteläeuroopan maissa jo ilmastonki takia,mutta meidän pitäis silti maksaa noitten leveä elämä. >:(

Heino Leino

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
sekö on simmoki eholla
Elämä on parasta kometiijjaa

Suuri Ajattelija

• Vieras
Sima kannattaisi tehdä isin, eikä äidin reseptillä.
Menisi kaupaksi jopa ilman persujen ilosanomaa.

simmo

• Vieras
sekö on simmoki eholla
---------en oo eholla.En lähde kunnallisvaali ehdokkaaksi jos sitä luulet.Ei tulis mieleenkään.Vihannista tuskin pääsee kahta enempää,kun Raaheen liitytään ja enempää ei kannata laittaa eholle,äänet menee muuten hukkaan. Minä olen liian vanhakin ;D

simmo

• Vieras
Ollaan me meleko moukkia.Kaikki arkivaatteissa :D Mutta hauskaa oli.

Pääsin kaveriksi yhen kalastajan kanssa.Nyt on kalaa aina tiedossa.Minäku en seitipaloja syö.Mulle pitää kala olla tuoretta. :)

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/is-soinin-avustaja-kuuluu-opus-deihin/2011/12/1459837 perusluusereitten salaseura :o

vpiip piipmäki.Olipa siinä komea ja fiksu mies ja poikamies vielä!!!!

kai se on poikamies jos housuussa on piikkilankaa metritolkulla ja ikävä nivusihottuma voi morsian ehrokkaat karota ;D ;D ;D ;D ;D

Viimeksi muokattu: 19.05.12 - klo:19:21 kirjoittanut apilas

Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

simmo

• Vieras
Nykyihmiset on kummallisia.Ei voi harrastaa mitään hyväntekeväisyyttä kun jo luullaan,että siinä on taka-ajatus  :o Minä leivon seurakunnan lähetysjuhliin satoja karjalanpiirakoita,samaten autan työpanoksellani lasten kesäleireillä joka kesä .Ne on ihan talkoo töitä,eikä niissä tunteja lasketa.
Olisin minä saanut laskuttaa perussuomalaisilta noista munkeista ja simasta ,mutta ei se olis paljon lämmittänyt.

Kävin äsken kaupassa ja eiköhän yks ukko tullu mulle motkottamaan tuosta markkinatouhusta.: Harkihe vielä mihin oot menossa,sanoi vähän äkäisesti. Olemme olleet 5v samassa vaalilautakunnassa,miten hän ei oo tienny mitä puoluetta minä edustan :o Vai luuliko,että minä uhrauduin persun paikalle :o :o :o
Sitte hän kysyi,miksi minä oon lähteny keskustasta ja kun sanoin,etten ole koskaan siihen kuulunutkaan,oli hän äimän käkenä.
Etkö tiedä että kepu on täynnä rosvoja,minä kysyin ja hän sanoi,että ne on pieniä rikkeitä :o

"Jaa, siellä on kyllä pyörinyt satoja tuhansia niissä talousrikoksissa,mutta hän lähti vihaisena päätään pudistaen.
On se kumma,että  rikos on pieni,jos kyseessä on kepu,mutta persun ei tarvi,ku humalassa törttöillä,niin siitä pidetään isoa meteliä.Onko niin,että pienet aivot ei käsitä kuin pieniä asioita??? >:(  Kyllä vähän kirpas,kun menetin hyvän ystävän,jota olin todella kunnioittanut,mutta elämä on sellaista.Joskus menettää ja joskus taas saa uusia tilalle.

simmo

• Vieras
-minun isä oli raivoraitis,ei varmaan osais tehdä simaa :D

JoHaRa

• Vieras

Se on helppoa: 20 litraa vettä, 2 kaupan kotikalja pakkausta ja 3 kiloa sokeria  ::) Tuloo 8 volttista "simaa" parissa viikossa

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Se on helppoa: 20 litraa vettä, 2 kaupan kotikalja pakkausta ja 3 kiloa sokeria  ::) Tuloo 8 volttista "simaa" parissa viikossa
Näytä sitruunaa juojalle jottei maku unohdu .  ???
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen

Suuri Ajattelija

• Vieras
JoHaRa on oikeilla jäljillä, mutta alkoholin teko on hieman hakusessaan. Empiirinen kaava on C6H12O6--> C2 H5 OH + 2 co2
Ao. kaavan mukaan kilosta sokeria muodostuu 512 g alkoholia.

Kilju, tai oikeastaan sumalainen hiiva kestää noin 14 % alkoholia, joten voidaan päätellä, että saadakseen 10 %:n kiljun, pitää käyttää vähintään kaksi kiloa sokeria ämpäriä kohden M.O.T

JoHaRa

• Vieras
JoHaRa on oikeilla jäljillä, mutta alkoholin teko on hieman hakusessaan. Empiirinen kaava on C6H12O6--> C2 H5 OH + 2 co2
Ao. kaavan mukaan kilosta sokeria muodostuu 512 g alkoholia.

Kilju, tai oikeastaan sumalainen hiiva kestää noin 14 % alkoholia, joten voidaan päätellä, että saadakseen 10 %:n kiljun, pitää käyttää vähintään kaksi kiloa sokeria ämpäriä kohden M.O.T

Noissa "kotikalja pakkauksissa" on se laskelmastasi puuttuva sokeri  8) Mutta hyvä kaava, hyvä muistisääntö ja hienosti laitettu nuo

sorkkis

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla on tislaus koneet mutta ei ole vielä kunnossa . Jonain päivänä , jonain päivänä alkaa pontikan keitto .

Nam .  8)
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen