Nykyihmiset on kummallisia.Ei voi harrastaa mitään hyväntekeväisyyttä kun jo luullaan,että siinä on taka-ajatus

Minä leivon seurakunnan lähetysjuhliin satoja karjalanpiirakoita,samaten autan työpanoksellani lasten kesäleireillä joka kesä .Ne on ihan talkoo töitä,eikä niissä tunteja lasketa.
Olisin minä saanut laskuttaa perussuomalaisilta noista munkeista ja simasta ,mutta ei se olis paljon lämmittänyt.
Kävin äsken kaupassa ja eiköhän yks ukko tullu mulle motkottamaan tuosta markkinatouhusta.: Harkihe vielä mihin oot menossa,sanoi vähän äkäisesti. Olemme olleet 5v samassa vaalilautakunnassa,miten hän ei oo tienny mitä puoluetta minä edustan

Vai luuliko,että minä uhrauduin persun paikalle

Sitte hän kysyi,miksi minä oon lähteny keskustasta ja kun sanoin,etten ole koskaan siihen kuulunutkaan,oli hän äimän käkenä.
Etkö tiedä että kepu on täynnä rosvoja,minä kysyin ja hän sanoi,että ne on
pieniä rikkeitä 
"Jaa, siellä on kyllä pyörinyt satoja tuhansia niissä talousrikoksissa,mutta hän lähti vihaisena päätään pudistaen.
On se kumma,että rikos on pieni,jos kyseessä on kepu,mutta persun ei tarvi,ku humalassa törttöillä,niin siitä pidetään isoa meteliä.Onko niin,että pienet aivot ei käsitä kuin pieniä asioita???

Kyllä vähän kirpas,kun menetin hyvän ystävän,jota olin todella kunnioittanut,mutta elämä on sellaista.Joskus menettää ja joskus taas saa uusia tilalle.