Viimeksi muokattu: 01.06.08 - klo:15:24 kirjoittanut articla
Miten on porukan mielestä yrma hoitanu asian? Onko varaosatoimitukset pelannu? Tuntuu että yrma on aika lailla keskittynyt eteläiseen Suomeen. Pohjoisin toimipiste on Paavolassa ja siellä ei Deutzin traktoreista ja osista tiedetä mitään, kuitenkin Oulun ympäristöön on keskon ansioitunut myyjä myynyt aika lailla kyseisiä traktoreita. Kertokaapas kokemuksia. Taitaa käydä hommalle niinkuin muillekkin kyseisen puljun traktorimyynneille...
Parikymmentä on vielä kaukana sadasta. Eikös se ollut yrmyjen tavote tälle vuodelle?
Ei kait Sakujen laatu kaipaa korjausta ?Ne hajookin aina niiltä Italiaano osiltaan.Kuormuri sepältä täällä kysyivät mikä paras K-A hänen mielestäänVastasi Ettei tiedä , mutta MANnia ei ole koskaan korjannut,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,th
Viimeksi muokattu: 06.06.08 - klo:10:53 kirjoittanut articla
3 kpl saatu rekisteriin tälle vuodelle. Maailmalla niin kova kysyntä Deutzista ettei riitä Suomeen tuotavaksi.
Lainaus käyttäjältä: articla - 06.06.08 - klo:10:523 kpl saatu rekisteriin tälle vuodelle. Maailmalla niin kova kysyntä Deutzista ettei riitä Suomeen tuotavaksi. Nuo 3 on esittelykoneita, ei niitä yhtään oo myyty.
Yrmalla sentään rekisteröidään esittelykoneet tieliikennekelpoiseksi. Toisin oli edellisen myyjän aikana. Ostopäätös piti tehdä liikkeen pihassa pyörittelyn perusteella. Kunnollista koeajo mahdollisuutta ei tarjottu kun eivät olleet rekisterissä. Paras tapaus oli kun myyjä sanos jotta: "ei yhtä asiakasta varten aleta hommaamaan esittelykonetta paikalle, kyllä sen tohtii näkemättä ja kokeilemattakin ostaa, nimi paperiin vain, ota tai jätä". Aivan mahtavaa asiakaspalvelua. Miten lie nykyään Mässin myynnin kohdalla, saako kunnolliseen koeajoon rekisteröidyn koneen?Oottako muuten Mässimiehet kysynee nykysilt myyntitykeilt jotta kui siit Mässist tuli nii eriomane kones ku se tuli teitin myyntiin. Siihe asti ku Hankkija Ferguu möi, morkkasiva sitä nii pirust.