Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuppi turraksi  (Luettu 10327 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Vs: Nuppi turraksi

Älä ny viitti......... ;D
Mää tiedän monta jotka ottaa vielä lauantaina ja ei oo kuollu. ;D
[/quote]

-----täällä meilläpäin oli kaks alkoholistia,jotka kuoli tulipalossa.Molemmat käyttäneet viinaa kymmeniä vuosia.
Ruumiinavauksessa toisen sisuskalut todettiin täysin terveiksi,mitään merkkejä runsaasta alkoholin käytöstä ei ollut.
toinen taas oli niin sairas sisuskaluiltaan,että olis kohdannut luonnollisen kuoleman kohta. 8)
[/quote]

Oliko palovakuutusta ????

simmo

• Vieras
Ja, kun Tony veti alkoholia ja huumeita ja napsi vielä kaikki käsillä olevat eriväriset pillerit, niin katsos vaan.
Jumala puhutteli Tonya, kun nuppi meni sekaisin.
Tai niin Tony ainakin luuli.
Sitä tapahtuu usein, kun vedetään nuppi turraksi, että alkaa kuulua kaikenlaisia ääniä.
Näin Tony ja IS itse kertoo äänistä, jotka Tonya puhuttelivat toissa kerralla, kun viina ja huumeet veivät miestä.

Tony Halme tuli uskoon

Kansanedustaja Tony Halme (ps) paljasti eilen STT:n haastattelussa kokeneensa uskonnollisen herätyksen tiistaina eduskunnassa.

Halme tuli uskoon tavatessaan pastori-kansanedustaja Lauri Oinosen (kesk) taloon tuomia vieraita, joiden joukossa oli mm. helluntaiseurakunnan edustajia. Halmeen mukaan kääntymys ei ollut äkillinen herätys, vaan se oli kypsynyt ampumisjupakan ja sitä seuranneen raittiuden tuloksena.

- Kunhan nyt annoin Herran tulla sydämeeni. Katsotaan, pysyykö se siellä ja onko se vastaus minulle, Halme sanoi.

Uskoon tuloa vierestä seurannut pastori Oinonen on IS:n haastattelussa vilpittömän iloinen Halmeen puolesta ja kertoo suurista rukoustapahtumista, jotka järjestettiin Halmeen tueksi dramaattisen viime kesän aikana.

Halme on muutenkin esillä. IS oli paikalla, kun hän jakoi eilen nimikirjoituksia helsinkiläisessä kirjakaupassa ja kommentoi viime aikojen kuulumisiaan.

-mitä uutta tuossa on.ei Halme ole ainoa,joka on luopunut uskosta >:( Suomi on täynnä sellaisia.Uskossa pysymiseen tarvitaan vahvaa luonnetta,joka ei anna periksi ihan helposti.tosin mua ei ole käännytetty,vaan olen tullut uskoon ihan itsekseen tutkimalla asioita.Jotkut tekee päätöksen hetken mielijohteesta,mutta eivä kestä,koska ovat heikkoluontoisia.voi niitä on paljon.

simmo

• Vieras

[/quote]

-----täällä meilläpäin oli kaks alkoholistia,jotka kuoli tulipalossa.Molemmat käyttäneet viinaa kymmeniä vuosia.
Ruumiinavauksessa toisen sisuskalut todettiin täysin terveiksi,mitään merkkejä runsaasta alkoholin käytöstä ei ollut.
toinen taas oli niin sairas sisuskaluiltaan,että olis kohdannut luonnollisen kuoleman kohta. 8)
[/quote]

Oliko palovakuutusta ????
[/quote]
-------ne kuoli jossain mörskässä.ei varmaan ollu vakuutuksia,molemmat niin holisteja,että tekivät sitä kaikki päivät 8)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Kerran viikossa huput silmille ja perseet olalle pitää ihmisen terveenä ja virkeenä. Piste.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Mää oon joskus langennut loveen ihan selvin päin. Ja hirveet kiksit oon saanu.

Pekka Haavistoa äänestäessäsi...     ::)

SDPede Ako-Vepissä aekoenaan: "Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras

SDPede Ako-Vepissä aekoenaan: "Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."

Enkö tehenykki hyvän työn. Nyt on kepulla hyvä johtaja valinnassa ja alamäki taattu.  ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Kerran viikossa huput silmille ja perseet olalle pitää ihmisen terveenä ja virkeenä. Piste.

...ja valtion kirstun rahassa. Vielä kartonki körssiä huuleen niin Jutta kiittää. :-*
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

• Vieras

Kunnon bottaus kerran kuussa riittää  ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

SDPede Akro-Vepissä aekoenaan: "Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."

Enkö tehenykki hyvän työn.

Miten voit väittää teheneesi hyvän työn? Ku et kuitenkhan saanu sitä himoittemaasi Pekkaa persdentiksi...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Sepedeus

• Vieras

SDPede Akro-Vepissä aekoenaan: "Nyt on niin makee tilanne, ettei tätä voi jättää käyttämättä. Tuskin pääsen eläissäni enää äänestämään homo pressaksi. Tässä on elämisen makua."

Miten voit väittää teheneesi hyvän työn? Ku et kuitenkhan saanu sitä himoittemaasi Pekkaa persdentiksi...     ::)

Paavosta tulee kepun uusi harhaanjohtaja ;D

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Paavosta tulee kepun uusi harhaanjohtaja

Lipponenhan lupas vettäytyä politiikasta persvaalien jäläkeen. Ja se jos mikä on onneksi isänmaalle!

rene

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kunnon bottaus kerran kuussa riittää  ;D
Ja jos nyt jokin kuukausi vielä jää väliinkin niin ei sekään haittaa ::)