Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nuppi turraksi  (Luettu 10331 kertaa)

nestori2

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Nuppi turraksi
Meikäläinen odottaa kauhulla vanhuuden tuomaa dementiaa sekoiluineen
Ei Simmo tuo demantia itselle ole kuulemma mikään ongelma. Entinen opettajani dementoitui ja hänen puolisonsa kertoi, että potilas itse ei sairaudestaan kärsi pennin vertaa, hänellä menee ihan lujaa. Mutta puoliso itse kertoi kyllä kärsivänsä todella paljon kumppaninsa sairaudesta. :(

Sepedeus

• Vieras
Ja, kun Tony veti alkoholia ja huumeita ja napsi vielä kaikki käsillä olevat eriväriset pillerit, niin katsos vaan.
Jumala puhutteli Tonya, kun nuppi meni sekaisin.
Tai niin Tony ainakin luuli.
Sitä tapahtuu usein, kun vedetään nuppi turraksi, että alkaa kuulua kaikenlaisia ääniä.
Näin Tony ja IS itse kertoo äänistä, jotka Tonya puhuttelivat toissa kerralla, kun viina ja huumeet veivät miestä.

Tony Halme tuli uskoon

Kansanedustaja Tony Halme (ps) paljasti eilen STT:n haastattelussa kokeneensa uskonnollisen herätyksen tiistaina eduskunnassa.

Halme tuli uskoon tavatessaan pastori-kansanedustaja Lauri Oinosen (kesk) taloon tuomia vieraita, joiden joukossa oli mm. helluntaiseurakunnan edustajia. Halmeen mukaan kääntymys ei ollut äkillinen herätys, vaan se oli kypsynyt ampumisjupakan ja sitä seuranneen raittiuden tuloksena.

- Kunhan nyt annoin Herran tulla sydämeeni. Katsotaan, pysyykö se siellä ja onko se vastaus minulle, Halme sanoi.

Uskoon tuloa vierestä seurannut pastori Oinonen on IS:n haastattelussa vilpittömän iloinen Halmeen puolesta ja kertoo suurista rukoustapahtumista, jotka järjestettiin Halmeen tueksi dramaattisen viime kesän aikana.

Halme on muutenkin esillä. IS oli paikalla, kun hän jakoi eilen nimikirjoituksia helsinkiläisessä kirjakaupassa ja kommentoi viime aikojen kuulumisiaan.

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Aina on ihminen yrittänyt saada pollansa sekaisin. Alkuperäisasukkaat, esim. Etelä-Amerikan intiaanit tiesivät mistä kasvista saa parhaat kiksit.

Suomessakin tahdottiin langeta loveen sienten avulla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepedeus

• Vieras
Aina on ihminen yrittänyt saada pollansa sekaisin. Alkuperäisasukkaat, esim. Etelä-Amerikan intiaanit tiesivät mistä kasvista saa parhaat kiksit.

Mää oon joskus langennut loveen ihan selvin päin. Ja hirveet kiksit oon saanu.  ;D

kantola

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Ut sementem feeceris, ita metes.

Mää oon joskus langennut loveen ihan selvin päin. Ja hirveet kiksit oon saanu.  ;D

Luomudopamiini parasta, kunhan ei jää koukkuun. Nykyään syöttävät nuorisolle varmuudeksi serotoniinin takaisinoton estäjiä että fiilis ei laskis.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Sepedeus

• Vieras

Luomudopamiini parasta, kunhan ei jää koukkuun. Nykyään syöttävät nuorisolle varmuudeksi serotoniinin takaisinoton estäjiä että fiilis ei laskis.

No se on sit vähän toinen juttu. Niillä ainella fiilikset tasapäistyy ;D

simmo

• Vieras
Meikäläinen odottaa kauhulla vanhuuden tuomaa dementiaa sekoiluineen
Ei Simmo tuo demantia itselle ole kuulemma mikään ongelma. Entinen opettajani dementoitui ja hänen puolisonsa kertoi, että potilas itse ei sairaudestaan kärsi pennin vertaa, hänellä menee ihan lujaa. Mutta puoliso itse kertoi kyllä kärsivänsä todella paljon kumppaninsa sairaudesta. :(

-on tulliut sivusta seurattua monen dementia perheen elämää :o Pitää sanoa ukolle,että jättää mut sitte luonnon armoille,kun alan häjyttelemään.Ei kannata omaa elämää pilata hullun kanssa >:(

simmo

• Vieras

Niin meinaan puhdasta se on. Partavettä ei ny juo pirukaan. Suuvesi ehkä olis litroina juotuna parempaa hengityksen raikastamiseen ku toi käsihuuhde. Tosin, ei se suuvesi mee oikeen nuppiin, joutuu lipittää litratolkulla.
[/quote]
-------miksi sen pitää mennä nuppiin :)

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet

Niin meinaan puhdasta se on. Partavettä ei ny juo pirukaan. Suuvesi ehkä olis litroina juotuna parempaa hengityksen raikastamiseen ku toi käsihuuhde. Tosin, ei se suuvesi mee oikeen nuppiin, joutuu lipittää litratolkulla.
[/quote]
Pää pitää saada sekaisin.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Poropoliisi Hurskainen

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Tiedän yhden miehen, joka 40 vuotta on ottanut työviikon päätteeksi ns. perjantaikännit makkuriasennolla, siis filmi poikki. Nyt joutui lopettamaan kun pumppu petti. Kaput. :(

SKN

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Tiedän yhden miehen, joka 40 vuotta on ottanut työviikon päätteeksi ns. perjantaikännit makkuriasennolla, siis filmi poikki. Nyt joutui lopettamaan kun pumppu petti. Kaput. :(
Älä ny viitti......... ;D
Mää tiedän monta jotka ottaa vielä lauantaina ja ei oo kuollu. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Voihan sillä iälläkin olla joku merkitys.
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

• Vieras

Voihan sillä iälläkin olla joku merkitys.

Jos ei olisi ottanut, niin olisi maatunut tylsyyteen jo 40 vuotiaana  ;D

emo-heikki

• Vieras

Aika harva täällä eloon jää loppujenlopuksi ja tommonen sydänkohtaus tulee vaikkei otakkaan viinaa ...

simmo

• Vieras

[/quote]
Älä ny viitti......... ;D
Mää tiedän monta jotka ottaa vielä lauantaina ja ei oo kuollu. ;D
[/quote]

-----täällä meilläpäin oli kaks alkoholistia,jotka kuoli tulipalossa.Molemmat käyttäneet viinaa kymmeniä vuosia.
Ruumiinavauksessa toisen sisuskalut todettiin täysin terveiksi,mitään merkkejä runsaasta alkoholin käytöstä ei ollut.
toinen taas oli niin sairas sisuskaluiltaan,että olis kohdannut luonnollisen kuoleman kohta. 8)